Dat is een wedstrijd op zich.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heerenveen-uit gaan ze keihard verliezen natuurlijk. Tegen die tijd draait het daar wel weer.
In tegenstelling tot de andere wedstrijden? Kuluitdrukking is dat altijd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een wedstrijd op zich.
Ik heb geen vertrouwen in Lodeweges.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heerenveen-uit gaan ze keihard verliezen natuurlijk. Tegen die tijd draait het daar wel weer.
Bij PSV kon die er ook maar weinig van.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen vertrouwen in Lodeweges.
Hij doet maar wat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij PSV kon die er ook maar weinig van.
Dan drink je cola.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, je moet niet willen dat je op een zaterdag om half elf niet kunt slapen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koffie drinkt men uitsluitend voor 18.00 en direct na het dessert.
Laat 's avonds een espresso met een glas cognac of zoquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:53 schreef Pascalus het volgende:
Ik wist niet dat het verboden was om 's avonds koffie te drinken.
vergeet de wielerprono nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
EXC-UTR is echt pure zelfkastijding.
Ik zet het af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |