Genee luistert iedere dag naar dat nummer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
=
WITTE EN ROOIEN
Maar ja, ik heb geen bananen
Haten op Faikquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Faik heeft ook al zo'n bescheten kop.
Nee joh Cambuur gaat winnen. verdienen zequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat kutroda gaat natuurlijk nog winnen
Joh, daarom gaat Roda mij dus trollenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh Cambuur gaat winnen. verdienen ze
0-0 en Ron de Rijk als commentator, dat boeit dus niemand zolang er andere wedstrijden zijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:34 schreef Tchock het volgende:
Ik heb hier nog geen woord gelezen over Excelsior - Utrecht. Topwedstrijd?
Oh man wat spelen ze weer slecht. Het is al een kwartier billenknijpen en wegrossen. Ondertussen verprutst met name Veldwijk elke kans op een counter.quote:
Ron Jans gaat op de Catenacciotour dit seizoen dus.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh man wat spelen ze weer slecht. Het is al een kwartier billenknijpen en wegrossen. Ondertussen verprutst met name Veldwijk elke kans op een counter.
Het kwartiertje dat ik gezien hebt zag er niet echt uit inderdaadquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh man wat spelen ze weer slecht. Het is al een kwartier billenknijpen en wegrossen. Ondertussen verprutst met name Veldwijk elke kans op een counter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |