Welke Messi?quote:
Pierre van Hooijdonkgod met Lokhoff erachterquote:
Ik zie nu beelden van Roda JC op Kaalheide.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pierre van Hooijdonkgod met Lokhoff erachter
Lelijkste stadion van NL toen . met die gigantische sintelbaanquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie nu beelden van Roda JC op Kaalheide.
Als je nu ziet wat daar nog van over is
Wat vind jij het lelijkste stadion van NL atm? PEC Zwolle spant toch wel de kroonquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lelijkste stadion van NL toen . met die gigantische sintelbaan
Daar moet ik het wel mee eens zijn .quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij het lelijkste stadion van NL atm? PEC Zwolle spant toch wel de kroon
Zijn nog wel lelijkere. Fortuna, Almere, Emmen, Eindhoven, allemaal afzichtelijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij het lelijkste stadion van NL atm? PEC Zwolle spant toch wel de kroon
Maar als het stadion eenmaal gevuld is, valt dat wel weer mee denk ik. Utopie dat het ooit gebeurt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar moet ik het wel mee eens zijn .
Die van Vitesse is ook wel kut
Ik bedoelde stiekem de Eredivisie/quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn nog wel lelijkere. Fortuna, Almere, Emmen, Eindhoven, allemaal afzichtelijk.
Oh. Dan heb je gelijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoelde stiekem de Eredivisie/
Oude stadion van Zwolle was veel meer genot .quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar als het stadion eenmaal gevuld is, valt dat wel weer mee denk ik. Utopie dat het ooit gebeurt.
Als je in Zwolle scoort, kijk je daarna tegen een megabetonwand aan. Dat is toch geen genot joh
Die was ook echt verschrikkelijk. En met een tribune vernoemd naar Cruijff, wat zegt dat over je clubquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oude stadion van Zwolle was veel meer genot .
Ajaxquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk feitje: Cambuur won één keer eerder een Eredivisiewedstrijd in Limburg, en dat was de allereerste pot die ze ooit speelden op het hoogste niveau.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk sleept SCC de driepunter eruit
Toch geen JC Cruijff ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die was ook echt verschrikkelijk. En met een tribune vernoemd naar Cruijff, wat zegt dat over je club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |