PSV kocht ze leegquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fortuna Sittard in de Eredivisie, als je nu ziet waar ze staan..
Van Bommel, Bouma, Hamming, Hofland, Burke, Dirkxquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fortuna Sittard in de Eredivisie, als je nu ziet waar ze staan..
Successupporterquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:32 schreef Pascalus het volgende:
Mijn eerste voetbalherinnering is het laatste kampioenschap van Feyenoord.
3 spelertjes gekocht inderdaad. Eentje keerde later ook weer terug.quote:
Ik was in 2000 ook echt geen groot voetbalfan hoor. Dat kwam pas véél later toen ik eerste wedstrijden van Zwolle zag rond 2007 of zo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:32 schreef Brammess het volgende:
Mijn eerste voetbelherinnering was het kampioenschap van Ajax van 2004 volgens mij
Voetbal kwam er pas laat in bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mocht tijdens het EK en WK wel altijd opblijven als Nederland en Spanje speelden, vanaf 2000.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:34 schreef IbanMayo het volgende:
WK 94 Nederland Brazilië, moest naar bed bij 2-1.
Anders was ik ook wel voor Feyenoord geweest, m'n hele familie is voor Feyenoord dus dan moet je wel.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was er trouwens zo bijzonder aan Fortuna - Ajax in 98-99, PL?
Kan me wel herinneren dat Ajax op een gegeven moment een uitcomplex had in de Wouters-tijd. Echt 20 uitwedstrijden achter elkaar niet gewonnen ofzo
wanneer gingen ze naar het stadion waar ze nu zitten danquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon vernederd met bijna een wondergoal van Van Bommel
99 dacht ikquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wanneer gingen ze naar het stadion waar ze nu zitten dan
Ik voel me oudquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:38 schreef GSbrder het volgende:
NEC - Willem II in '98.
Wat een tijden.
Sfeerloze betonbak ja . Toen ging het ook gelijk mis toen ze erin speeldenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
godverdomme wat een lelijke boel is dat zeg.
Voor eeuwig in de onderste regionen van de Juup. Sluit niet eens uit dat ze een keer naar de tweede divisie degraderenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sfeerloze betonbak ja . Toen ging het ook gelijk mis toen ze erin speelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |