Het is een topliedjequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Is "genot" de volgende VI-catchphrase die jullie de komende weken gaan spammen?
'mad' schijnen we dan te moeten zeggenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Watquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Jullie zeiden het allebei binnen zestien seconden, vandaar. Vertel gerust!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat
Genot is helemaal geen VI-catchphrase. Ga eens weg joh, de historie van GENOT niet kennen.
Ricky is een cultfiguur in Leeuwarden tevens is GENOT een standaard thema liedje in het Cambuurstadionquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jullie zeiden het allebei binnen zestien seconden, vandaar. Vertel gerust!
Nou, ken je dat fenomeen dat er in het stadion muziekjes worden gedraaid bij de opkomst?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jullie zeiden het allebei binnen zestien seconden, vandaar. Vertel gerust!
Nee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Ah dat wist ik niet. Thanks.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ricky is een cultfiguur in Leeuwarden tevens is GENOT een standaard thema liedje in het Cambuurstadion
Die ken ik, ja. Leuke variant maar de echte GENOT blijft het beste.quote:
Daar zijn filmpjes vanquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis spelers als Gregg Berhalter bij SC Cambuur.
Weten jullie nog die legendarische dag dat Leonard van Utrecht Edwin van der Sar verschalkte?
quote:
Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis spelers als Gregg Berhalter bij SC Cambuur.
Weten jullie nog die legendarische dag dat Leonard van Utrecht Edwin van der Sar verschalkte?
quote:[Live Eredivisieverslagen #72] Spektakel op de zaterdagavond
quote:40' Roda JC Kerkrade 0 - 1 Cambuur
41' Willem II 0 - 0 PEC Zwolle
Toen kon Knoppert er al klote vanquote:
22quote:
Ik weet alleen dat Richard Knopper een goal maakte tegen AZ in het Wonderjaar 2008/09quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen kon Knoppert er al klote van
Waarom verloor Ajax die wedstrijd eigenlijk? Ze kregen echt een miljoen kansenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen kon Knoppert er al klote van
Ik ben ook 22 maar van voetbal uit 1999 kan ik me echt niets herinneren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
22
Dat is ook wel echt mijn eerste voetbalherinnering die niet om PSV gaat. Mijn eerste PSV-herinnering is de 6-4 nederlaag tegen Fortuna
Mijn eerste voetbalherinnering is Arjen Robben die de 0-1 maakt tegen Servië en Montenegro.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
22
Dat is ook wel echt mijn eerste voetbalherinnering die niet om PSV gaat. Mijn eerste PSV-herinnering is de 6-4 nederlaag tegen Fortuna
Wist je dat Knopper ooit topscorer van Ajax was?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Richard Knopper een goal maakte tegen AZ in het Wonderjaar 2008/09
Meer hoef je in feite ook niet te weten . Bizar slechte voetballerquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Richard Knopper een goal maakte tegen AZ in het Wonderjaar 2008/09
Ajax was in dat jaar een pure rampquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom verloor Ajax die wedstrijd eigenlijk? Ze kregen echt een miljoen kansen
Hier ook EK2000quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:30 schreef Tchock het volgende:
Eerste voetbalherinnering die ik heb is uitschakeling op het EK 2000 door penalties tegen Italië.
Fortuna Sittard in de Eredivisie, als je nu ziet waar ze staan..quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax in dat jaar was een pure ramp .
Zoek maar eens Fortuna-Ajax op van dat seizoen
man man man
Ik keek toen voor het eerst, van 2000 heb ik wel beduidend meer herinneringen. De 2-2 tegen Twente zat ik in het stadionquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben ook 22 maar van voetbal uit 1999 kan ik me echt niets herinneren.
Eerste voetbalherinnering die ik heb is uitschakeling op het EK 2000 door penalties tegen Italië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |