Het is een topliedjequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Is "genot" de volgende VI-catchphrase die jullie de komende weken gaan spammen?
'mad' schijnen we dan te moeten zeggenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Watquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Jullie zeiden het allebei binnen zestien seconden, vandaar. Vertel gerust!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat
Genot is helemaal geen VI-catchphrase. Ga eens weg joh, de historie van GENOT niet kennen.
Ricky is een cultfiguur in Leeuwarden tevens is GENOT een standaard thema liedje in het Cambuurstadionquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jullie zeiden het allebei binnen zestien seconden, vandaar. Vertel gerust!
Nou, ken je dat fenomeen dat er in het stadion muziekjes worden gedraaid bij de opkomst?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jullie zeiden het allebei binnen zestien seconden, vandaar. Vertel gerust!
Nee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Ah dat wist ik niet. Thanks.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ricky is een cultfiguur in Leeuwarden tevens is GENOT een standaard thema liedje in het Cambuurstadion
Die ken ik, ja. Leuke variant maar de echte GENOT blijft het beste.quote:
Daar zijn filmpjes vanquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis spelers als Gregg Berhalter bij SC Cambuur.
Weten jullie nog die legendarische dag dat Leonard van Utrecht Edwin van der Sar verschalkte?
quote:
Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis spelers als Gregg Berhalter bij SC Cambuur.
Weten jullie nog die legendarische dag dat Leonard van Utrecht Edwin van der Sar verschalkte?
quote:[Live Eredivisieverslagen #72] Spektakel op de zaterdagavond
quote:40' Roda JC Kerkrade 0 - 1 Cambuur
41' Willem II 0 - 0 PEC Zwolle
Toen kon Knoppert er al klote vanquote:
22quote:
Ik weet alleen dat Richard Knopper een goal maakte tegen AZ in het Wonderjaar 2008/09quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen kon Knoppert er al klote van
Waarom verloor Ajax die wedstrijd eigenlijk? Ze kregen echt een miljoen kansenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen kon Knoppert er al klote van
Ik ben ook 22 maar van voetbal uit 1999 kan ik me echt niets herinneren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
22
Dat is ook wel echt mijn eerste voetbalherinnering die niet om PSV gaat. Mijn eerste PSV-herinnering is de 6-4 nederlaag tegen Fortuna
Mijn eerste voetbalherinnering is Arjen Robben die de 0-1 maakt tegen Servië en Montenegro.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
22
Dat is ook wel echt mijn eerste voetbalherinnering die niet om PSV gaat. Mijn eerste PSV-herinnering is de 6-4 nederlaag tegen Fortuna
Wist je dat Knopper ooit topscorer van Ajax was?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Richard Knopper een goal maakte tegen AZ in het Wonderjaar 2008/09
Meer hoef je in feite ook niet te weten . Bizar slechte voetballerquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat Richard Knopper een goal maakte tegen AZ in het Wonderjaar 2008/09
Ajax was in dat jaar een pure rampquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom verloor Ajax die wedstrijd eigenlijk? Ze kregen echt een miljoen kansen
Hier ook EK2000quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:30 schreef Tchock het volgende:
Eerste voetbalherinnering die ik heb is uitschakeling op het EK 2000 door penalties tegen Italië.
Fortuna Sittard in de Eredivisie, als je nu ziet waar ze staan..quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax in dat jaar was een pure ramp .
Zoek maar eens Fortuna-Ajax op van dat seizoen
man man man
Ik keek toen voor het eerst, van 2000 heb ik wel beduidend meer herinneringen. De 2-2 tegen Twente zat ik in het stadionquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben ook 22 maar van voetbal uit 1999 kan ik me echt niets herinneren.
Eerste voetbalherinnering die ik heb is uitschakeling op het EK 2000 door penalties tegen Italië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |