Jij wil graag een eigen goal?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk scoort Nienhuis straks de 2-1
oh de 1-2quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil graag een eigen goal?
Ik mag jou niet meer
De Graafschap heeft al een punt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eerste punten voor De Graafschap dusEn Ajax - PSV?
Wacht wacht wachtquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eerste punten voor De Graafschap dusEn Ajax - PSV?
Te laat, ik had al lang gecorrigeerd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Graafschap heeft al een punt.
Te laat gecorrigeerd, ik had al lang gequotequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Te laat, ik had al lang gecorrigeerd.
Als Karsdorp speelt zou ik dat nog steeds hopenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarom dus hopen op 2-1 voor De Graafschap
SPOILER: ChelseaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:26 schreef Tchock het volgende:
Mourinho moet een nekschot krijgenSPOILER: ChelseaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |