Je gaat straks een Turk bangen. Jouw niveau zal alsmaar minder worden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:36 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Oud grapje. Taalnazi's zijn doe je maar ergenanders
Tbh woon ik niet daar, ben er wel zeker 2 keer per week (In Zaandam dus).quote:
Turkse* Whehe.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je gaat straks een Turk bangen. Jouw niveau zal alsmaar minder worden.
Drugs verkopen.quote:
Heb je haar al zonder hoofddoek gezien?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:37 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Turkse* Whehe.En die Turkse kan beter Nederlands DAN/ALS ik. Ook niet zo heel moeilijk gezien het enige Nederlands wat ik spreek op dit forum is.
Zaantjequote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haten op Zaantjezeker nog nooit in de Mail geweest
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ow fuck offfffff. Het zijn de begin 2000 jaren niet meer, hoor.
Nee. Geen idee wat dat is. Maar ik ben sinds 2007 ofzo ook niet meer uitgeweest in Mail. Ik ga niet meer uit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]zeker nooit naar de Happy geweest?
Pls ken je Zaantje hoor. Toen bestond Happy Days nog.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Geen idee wat dat is. Maar ik ben sinds 2007 ofzo ook niet meer uitgeweest in Mail. Ik ga niet meer uit.
Ow w8 laatste keer was ergens met koninginnedag in het jaar 2009 of 2010 ofzo.
Kom je weleens boodschappen doen bij de moskee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Pls ken je Zaantje hoor. Toen bestond Happy Days nog.
Laatste keer in de mail gaf m'n maat zijn jas aan de uitsmijter toen die hem een beetje raar aankeek.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Geen idee wat dat is. Maar ik ben sinds 2007 ofzo ook niet meer uitgeweest in Mail. Ik ga niet meer uit.
Ow w8 laatste keer was ergens met koninginnedag in het jaar 2009 of 2010 ofzo.
Bedoel je soms de Efteling?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kom je weleens boodschappen doen bij de moskee.
Woon je in Zaandam?quote:
Portiers zijn sws wel -->quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Laatste keer in de mail gaf m'n maat zijn jas aan de uitsmijter toen die hem een beetje raar aankeek.
Hij wilde hem niet ophangen maar ons er wel uitknikkeren
Nope, wel in de buurt.quote:
Ja. Sneuhazen. Ik vind het altijd wel grappig om te zien hoe ze status verlenen aan het binnenlaten van minderjarige meisjes enzoquote:[..]
Portiers zijn sws wel -->
Vergis je niet.. Mijn ex werkte als portier en heeft volgens mij aardig wat wijven geneukt toen. Portiers hebben iets waardoor vrouwen er easy onder gaan liggen. Ook al zijn het dombo's met lbo niveau.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nope, wel in de buurt.
[..]
Ja. Sneuhazen. Ik vind het altijd wel grappig om te zien hoe ze status verlenen aan het binnenlaten van minderjarige meisjes enzo
Praat niet over status met je blauwe kleurtjequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nope, wel in de buurt.
[..]
Ja. Sneuhazen. Ik vind het altijd wel grappig om te zien hoe ze status verlenen aan het binnenlaten van minderjarige meisjes enzo
Lijkt me echt een genot, van die 16 jarige sloerie's aanduwen als je 30 bentquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vergis je niet.. Mijn ex werkte als portier en heeft volgens mij aardig wat wijven geneukt toen. Portiers hebben iets waardoor vrouwen er easy onder gaan liggen. Ook al zijn het dombo's met lbo niveau.
Hey vriend, alles goed?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Praat niet over status met je blauwe kleurtje
NEVER FORGET
Inderdaad misschien moet ik ook portier worden. Daarna beetje met je hand schudden voor een fooi.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt me echt een genot, van die 16 jarige sloerie's aanduwen als je 30 bent
Ben er nog niet helemaal weer overheen. Kook wederom van woede nu ik het filmpje weer zie.quote:
Als ik portier was had ik al die geile wijven geneukt. Allemaal.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt me echt een genot, van die 16 jarige sloerie's aanduwen als je 30 bent
Of zoals de laatste keer in de clown, gefouilleerd worden en bij binnenkomst nog eens in je jaszak voelen en een opinel tegenkomen
Lijkt me wel wat voor je!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad misschien moet ik ook portier worden. Daarna beetje met je hand schudden voor een fooi.
Hier, een leuk nummertje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben er nog niet helemaal weer overheen. Kook wederom van woede nu ik het filmpje weer zie.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als ik portier was had ik al die geile wijven geneukt. Allemaal.
Jij lijkt me idd wel zo'n lulletje uit Assendelft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nope, wel in de buurt.
[..]
Misgegoktquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij lijkt me idd wel zo'n lulletje uit Assendelft.
Ik vertrouw jou niet meer...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat voor je!
[..]
Hier, een leuk nummertje.
En als dat niet helpt kunnen we een keer samen trainen. Kan je kijken hoe ik 40 kg druk
[..]
Ik ook hoor
Ik druk echt niet meer dan 4x10x40 kg nu denk ikquote:
Daar twijfelde ik ook niet overquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik druk echt niet meer dan 4x10x40 kg nu denk ik
Hoezo zit je aan de goede kantquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ah. Wel die kant op dus. Nauerna?
Gelukkigquote:
Ik kom op de koffie nerd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:27 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga niet zeggen waar ik woon, straks staat klokov met z'n posse voor de deur
Haarlemquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee ik woonde vroeger in Zaantje. Nu in Haarlem.
Ik weet niet wat erger isquote:
40 weet ik niet hoor, denk wel wat meer. Maar de kracht is wel redelijk uit m'n armen verdwenen nu ik alleen nog fietsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:28 schreef Klokov het volgende:
Denken dat ik met een posse kom nadat jij toegeeft niet meer dan 4*10*40 te drukken
Leuke stadquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee ik woonde vroeger in Zaantje. Nu in Haarlem.
Ik heb geen kat of konijn. Mijn buurman wel, maar dat is een crazy polski dus als klokov aan zijn kat zit dan is een note wel zijn laatste zorg zegmaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:31 schreef Ethanolic het volgende:
Klokov is een psycho en is in staat je lieve kat of konijn te doden. Stimo kan op je zitten en je laten stikken. Not sure wat erger is.
Beweer je nu wel sterke benen te hebben? Ben akkoord dat we ons beiden achter de rug laten boeienquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
40 weet ik niet hoor, denk wel wat meer. Maar de kracht is wel redelijk uit m'n armen verdwenen nu ik alleen nog fiets
Blowt ie ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb geen kat of konijn. Mijn buurman wel, maar dat is een crazy polski dus als klokov aan zijn kat zit dan is een note wel zijn laatste zorg zegmaar.
Ik weet niet wat jij van plan bent, maar op de eerste date meteen met vastbinden enzo te beginnen vind ik iets te hard van stapel lopenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Beweer je nu wel sterke benen te hebben? Ben akkoord dat we ons beiden achter de rug laten boeien
Uiteraard. Daar ahd ik laatst nog ergens iets van gepost.quote:
Биз Проблем, Полскии мой друзяquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb geen kat of konijn. Mijn buurman wel, maar dat is een crazy polski dus als klokov aan zijn kat zit dan is een note wel zijn laatste zorg zegmaar.
Dat soort buren zijn het ergst. Ben zo blij dat ik nu super degelijk woon.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij van plan bent, maar op de eerste date meteen met vastbinden enzo te beginnen vind ik iets te hard van stapel lopen
[..]
Uiteraard. Daar ahd ik laatst nog ergens iets van gepost.
Rustig vriend, tis vrijdag hoor.quote:
Aardige mensen verder hoor. Heb er geen moeite mee zolang het niet te vaak gebeurd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat soort buren zijn het ergst. Ben zo blij dat ik nu super degelijk woon.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
Ik geloof hem wel, hoor. Het is daar nu een uur verder, maar de hot chicks komen toch pas om 1 uur ofzo. Zullen nu wel lelijke wijven zijn en ik denk dat hij er nu even een kopje koffie doet
Hij zou nooit vreemdgaan zei hij. Heeft ie gezworen.
Ff doorlezen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker man als je zo naïef in het leven kan staan niks om je druk over te maken
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo seto groetjes uit Rotterdam
goed bezig, maak er een mooie dag vanquote:
lol heb je ook open relatiequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ff doorlezen.
Al ga ik mij niet druk maken om vreemdgaande partners.
Nee. Als het gebeurt en ik kom er achter is het uit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:46 schreef Beach het volgende:
[..]
lol heb je ook open relatie
hey fripsmessyweissman
Ik ga mijn best doen maatquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:20 schreef seto het volgende:
[..]
[..]
goed bezig, maak er een mooie dag van
Hey Montelly, lees je mee?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Als het gebeurt en ik kom er achter is het uit.
Ik heb de behoefte niet anderen te neuken.
http://i.imgur.com/zwhY0gX.jpgquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 11:41 schreef Klokov het volgende:
Heb al nieuwe TT bedacht, iemand mascotte/chick suggesties?
Hoezo op zaterdag vriend?quote:
Zeg tegen zijn gezicht dan. Hij breekt je in tweeen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |