Vergis je niet.. Mijn ex werkte als portier en heeft volgens mij aardig wat wijven geneukt toen. Portiers hebben iets waardoor vrouwen er easy onder gaan liggen. Ook al zijn het dombo's met lbo niveau.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nope, wel in de buurt.
[..]
Ja. Sneuhazen. Ik vind het altijd wel grappig om te zien hoe ze status verlenen aan het binnenlaten van minderjarige meisjes enzo
Praat niet over status met je blauwe kleurtjequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nope, wel in de buurt.
[..]
Ja. Sneuhazen. Ik vind het altijd wel grappig om te zien hoe ze status verlenen aan het binnenlaten van minderjarige meisjes enzo
Lijkt me echt een genot, van die 16 jarige sloerie's aanduwen als je 30 bentquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vergis je niet.. Mijn ex werkte als portier en heeft volgens mij aardig wat wijven geneukt toen. Portiers hebben iets waardoor vrouwen er easy onder gaan liggen. Ook al zijn het dombo's met lbo niveau.
Hey vriend, alles goed?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Praat niet over status met je blauwe kleurtje
NEVER FORGET
Inderdaad misschien moet ik ook portier worden. Daarna beetje met je hand schudden voor een fooi.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt me echt een genot, van die 16 jarige sloerie's aanduwen als je 30 bent
Ben er nog niet helemaal weer overheen. Kook wederom van woede nu ik het filmpje weer zie.quote:
Als ik portier was had ik al die geile wijven geneukt. Allemaal.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt me echt een genot, van die 16 jarige sloerie's aanduwen als je 30 bent
Of zoals de laatste keer in de clown, gefouilleerd worden en bij binnenkomst nog eens in je jaszak voelen en een opinel tegenkomen
Lijkt me wel wat voor je!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad misschien moet ik ook portier worden. Daarna beetje met je hand schudden voor een fooi.
Hier, een leuk nummertje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben er nog niet helemaal weer overheen. Kook wederom van woede nu ik het filmpje weer zie.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als ik portier was had ik al die geile wijven geneukt. Allemaal.
Jij lijkt me idd wel zo'n lulletje uit Assendelft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nope, wel in de buurt.
[..]
Misgegoktquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij lijkt me idd wel zo'n lulletje uit Assendelft.
Ik vertrouw jou niet meer...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat voor je!
[..]
Hier, een leuk nummertje.
En als dat niet helpt kunnen we een keer samen trainen. Kan je kijken hoe ik 40 kg druk
[..]
Ik ook hoor
Ik druk echt niet meer dan 4x10x40 kg nu denk ikquote:
Daar twijfelde ik ook niet overquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik druk echt niet meer dan 4x10x40 kg nu denk ik
Hoezo zit je aan de goede kantquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ah. Wel die kant op dus. Nauerna?
Gelukkigquote:
Ik kom op de koffie nerd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:27 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga niet zeggen waar ik woon, straks staat klokov met z'n posse voor de deur
Haarlemquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee ik woonde vroeger in Zaantje. Nu in Haarlem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |