fixquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik ben de oudste van iedereen toch? Ja toch?
Jep. #oldschoolquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb de oudste note van iedereen toch? Ja toch?
Damn, jij bent al langer geregisteerd dan Bredebroeder in leven is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb de oudste note van iedereen toch? Ja toch?
en dat is nog exclusief de 1,5 jaar met account van mijn ex en mijn eigen eerste account.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Damn, jij bent al langer geregisteerd dan Bredebroeder in leven is.
ik heb weinig om trots op te zijn hier, maar dit koester ik toch wel even.quote:
je gaat je toch niet serieus bewijzen hier?quote:
Eh nee. Ik lul ook maar wat. Hij is gewoon bereikbaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:02 schreef Beach het volgende:
[..]
je gaat je toch niet serieus bewijzen hier?
lekker boeiend wat de gym denkt
He Jahr00n, hoe gaat het op de fakkelteit?quote:
Die zijn toch gewoon gevlucht voor de piraten daar?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
Liep vandaag in Zaandam en daar zag je vluchtelingen.
Ik zag Somaliers. Wonen die ook in Syrie?
Ze ruiken wel.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kreeg net app van mijn vriend. Toen ik hem belde hoor ik techno muziek en vrouwen stemmen. Hij zei dat hij autopech had en net een discotheek binnenliep om de Anwb daar te bellen en nu op hun aan het wachten is.
En dan zeggen ze dat Finnen autistisch zijn. Nou, deze Fin is meester in verandermanagement. Ik verander jullie allemaal de moeder. Kom maar al die haters met jullie "we doen het zo al jaren" en "het werkt toch?" commentaar. Schop onder je kont zal je krijgen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:05 schreef Stimorol- het volgende:
Eh nee. Ik lul ook maar wat. Hij is gewoon bereikbaar.
Ik ben iemand die zich snel zorgen maakt. Als mijn vader een ritje maakt naar Duitsland stress ik al. Heeft niets met anderen te maken, maar als mensen enkele uren niet bereikbaar zijn ga ik rare dingen denken.
En nee, daar zit vreemdgaan niet bij.
Wat boeit ons die Turkse 1 pixel camera met gekke taaltje?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
http://webtv.hurriyet.com(...)ile-tasidilar_120541
Kunnen mensen raden wat hier gebeurt?
Ik ben een vrouw. Denk niet dat jij dit snapt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha
[..]
En dan zeggen ze dat Finnen autistisch zijn. Nou, deze Fin is meester in verandermanagement. Ik verander jullie allemaal de moeder. Kom maar al die haters met jullie "we doen het zo al jaren" en "het werkt toch?" commentaar. Schop onder je kont zal je krijgen.
[..]
Wat boeit ons die Turkse 1 pixel camera met gekke taaltje?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Denk niet dat jij jouw dit snapt boeit.
https://instagram.com/foxgymfam/quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Yo wat is leuk uitgaan in Roffa ol dit tijdstip?
train je daar? wil een keer gaan kijken na werktijd.quote:
Zaantje represent. Alles.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
Liep vandaag in Zaandam en daar zag je vluchtelingen.
Ik zag Somaliers. Wonen die ook in Syrie?
Ze ruiken wel.
1x/week nog, alleen voor DL. Als ik wat meer vrij indeelbare tijd heb 3-4x. Goed volk wat er traint, erg motiverend.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
train je daar? wil een keer gaan kijken na werktijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |