Kreeg net app van mijn vriend. Toen ik hem belde hoor ik techno muziek en vrouwen stemmen. Hij zei dat hij autopech had en net een discotheek binnenliep om de Anwb daar te bellen en nu op hun aan het wachten is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:40 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb alle vragen beantwoord die ik wilde beantwoorden
Hij zorgt juist nu voor geen ban omdat hij onder invloed is en vrolijk is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:41 schreef Montelly het volgende:
Smeg ga je nou full rant op de gymmembers op vrijdagavond?
Full rantquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:41 schreef Montelly het volgende:
Smeg ga je nou full rant op de gymmembers op vrijdagavond?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kreeg net app van mijn vriend. Toen ik hem belde hoor ik techno muziek en vrouwen stemmen. Hij zei dat hij autopech had en net een discotheek binnenliep om de Anwb daar te bellen en nu op hun aan het wachten is.
te ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:42 schreef Montelly het volgende:
[..]..autopech met toevallig discotheek in de buurt
Ja een Mourinhotje ofzo.quote:
[..]
Kreeg net app van mijn vriend. Toen ik hem belde hoor ik techno muziek en vrouwen stemmen. Hij zei dat hij autopech had en net een discotheek binnenliep om de Anwb daar te bellen en nu op hun aan het wachten is.
was dat geen cultuurminister bij jullie? Familie?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij is op bezoek bij familie en ik vertrouw hem.
Ik begrijp je niet. Try again.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
was dat geen cultuurminister bij jullie? Familie?
[..]
Ik denk dat zijn accu leeg was ofzo?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:49 schreef smegmanus het volgende:
Ik bel ook altijd om door te geven dat ik ergens naar binnen moet om even te bellen.
Ja, en dan hier posten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:49 schreef Stimorol- het volgende:
Zal ik vragen om een foto van waar hij nu is?
ik heb de oudste note van iedereen toch? Ja toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:40 schreef smegmanus het volgende:
Het is dat ik onder invloed van sizzurp en poppers ben en derhalve goed gezind ben.
Ik heb nog.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:49 schreef Ethanolic het volgende:
Hey Smeg, wil je drugs kopen van me? Heb hier nieuwe ADE pillen liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |