Gr Wikipedia: https://nl.wikipedia.org/wiki/Gastarbeiderquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pls. Economische vluchtelingen waren dat.
Dan kun je die AFrikanen die in Frankrijk eifeltorentjes staan te verkopen ook wel gastarbeiders noemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gr Wikipedia: https://nl.wikipedia.org/wiki/Gastarbeider
economische vluchtelingen, ze heeft gelijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gr Wikipedia: https://nl.wikipedia.org/wiki/Gastarbeider
Doner shoarma en falafel zijn echt een verrijking jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eh ja? Nederlandse keuken is nou niet echt speciaal.
Vertel eens. Wie kwamen naar NL, je grootouders of je ouders?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
economische vluchtelingen, ze heeft gelijk.
Moet eerlijk zeggen dat kwaliteits doner hier lastig te verkrijgen is. Het beste zijn ze gewoon in Turkije.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Doner shoarma en falafel zijn echt een verrijking ja
Alsof je die troep nuchter gaat vreten
Ouders, net als die van jou.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vertel eens. Wie kwamen naar NL, je grootouders of je ouders?
Nederland helpen op te bouwen na de oorlog.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eh.
Nee.
En waarom kwamen ze naar NL?
Welke oorlog?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nederland helpen op te bouwen na de oorlog.![]()
quote:
quote:
En ondertussen maar kwaken 'je kent het hele verhaal niet'quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo onwetend (hoi smeg) of lijkt maar zo?
Ja, dat zou ik ook zeggen. Nu weet ik waarom Koerden *quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
Ik weet niet op welke oorlog hij doelt. Zijn er zoveel geweest.
^quote:
Ja hier in Nederland wel de laatste 100 jaar....quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
Welke oorlog in Georgie was zo big dat hij hier heen is gevlucht?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja hier in Nederland wel de laatste 100 jaar....
Nee, ik waar je op uit bent.quote:
Jij bent ook een economische vluchteling. Althans, jouw ouders. Om dan zo te spreken over deze mensenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, ik waar je op uit bent.
Waarom kwam jouw Opa hier naartoe dan?
Note 9.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hey smeg wat vind je mijn leukste Note? Mag ook in DM![]()
Koala smegma je koala
Maar geef even antwoord dan, waarom kwam hij hier naartoe?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent ook een economische vluchteling. Althans, jouw ouders. Om dan zo te spreken over deze mensen
Mijn opa kwam hierheen om te neuken. Ik geloof dat dat het enige is wat hij gedaan heeft hier.
Ben je net zo homo als Jimmy?quote:
Dat heb ik reeds gezegd: economische vluchteling. Ze waren straatarm.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Maar geef even antwoord dan, waarom kwam hij hier naartoe?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
quote:
Wie?quote:
Je baseert je mening puur en alleen op media verhalen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:33 schreef Montelly het volgende:
Ik zeg ook niet dat het slecht is om economische vluchteling te zijn, integendeel, maar de manier waarop het gaat
Is Etha's note 9 leuker dan mijn note 11? Srs, wie in dit topic heeft de beste notes?quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is dat pizza.gif? Volgens mij heb ik er 5 ofzo daarvan.
Jij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is Etha's note 9 leuker dan mijn note 11? Srs, wie in dit topic heeft de beste notes?
Nee laten we het even over de jouwe hebben die het in zijn hoofd haalt even niet bereikbaar te zijn!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet t weer per se gaan over jouw vriendjes>
wel langer dan evenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee laten we het even over de jouwe hebben die het in zijn hoofd haalt even niet bereikbaar te zijn!
ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |