Gr Wikipedia: https://nl.wikipedia.org/wiki/Gastarbeiderquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pls. Economische vluchtelingen waren dat.
Dan kun je die AFrikanen die in Frankrijk eifeltorentjes staan te verkopen ook wel gastarbeiders noemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gr Wikipedia: https://nl.wikipedia.org/wiki/Gastarbeider
economische vluchtelingen, ze heeft gelijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gr Wikipedia: https://nl.wikipedia.org/wiki/Gastarbeider
Doner shoarma en falafel zijn echt een verrijking jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eh ja? Nederlandse keuken is nou niet echt speciaal.
Vertel eens. Wie kwamen naar NL, je grootouders of je ouders?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
economische vluchtelingen, ze heeft gelijk.
Moet eerlijk zeggen dat kwaliteits doner hier lastig te verkrijgen is. Het beste zijn ze gewoon in Turkije.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Doner shoarma en falafel zijn echt een verrijking ja
Alsof je die troep nuchter gaat vreten
Ouders, net als die van jou.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vertel eens. Wie kwamen naar NL, je grootouders of je ouders?
Nederland helpen op te bouwen na de oorlog.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eh.
Nee.
En waarom kwamen ze naar NL?
Welke oorlog?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nederland helpen op te bouwen na de oorlog.![]()
quote:
quote:
En ondertussen maar kwaken 'je kent het hele verhaal niet'quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo onwetend (hoi smeg) of lijkt maar zo?
Ja, dat zou ik ook zeggen. Nu weet ik waarom Koerden *quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
Ik weet niet op welke oorlog hij doelt. Zijn er zoveel geweest.
^quote:
Ja hier in Nederland wel de laatste 100 jaar....quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
Welke oorlog in Georgie was zo big dat hij hier heen is gevlucht?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja hier in Nederland wel de laatste 100 jaar....
Nee, ik waar je op uit bent.quote:
Jij bent ook een economische vluchteling. Althans, jouw ouders. Om dan zo te spreken over deze mensenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee, ik waar je op uit bent.
Waarom kwam jouw Opa hier naartoe dan?
Note 9.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hey smeg wat vind je mijn leukste Note? Mag ook in DM![]()
Koala smegma je koala
Maar geef even antwoord dan, waarom kwam hij hier naartoe?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent ook een economische vluchteling. Althans, jouw ouders. Om dan zo te spreken over deze mensen
Mijn opa kwam hierheen om te neuken. Ik geloof dat dat het enige is wat hij gedaan heeft hier.
Ben je net zo homo als Jimmy?quote:
Dat heb ik reeds gezegd: economische vluchteling. Ze waren straatarm.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Maar geef even antwoord dan, waarom kwam hij hier naartoe?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
quote:
Wie?quote:
Je baseert je mening puur en alleen op media verhalen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:33 schreef Montelly het volgende:
Ik zeg ook niet dat het slecht is om economische vluchteling te zijn, integendeel, maar de manier waarop het gaat
Is Etha's note 9 leuker dan mijn note 11? Srs, wie in dit topic heeft de beste notes?quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is dat pizza.gif? Volgens mij heb ik er 5 ofzo daarvan.
Jij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is Etha's note 9 leuker dan mijn note 11? Srs, wie in dit topic heeft de beste notes?
Nee laten we het even over de jouwe hebben die het in zijn hoofd haalt even niet bereikbaar te zijn!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet t weer per se gaan over jouw vriendjes>
wel langer dan evenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee laten we het even over de jouwe hebben die het in zijn hoofd haalt even niet bereikbaar te zijn!
ditquote:
Kreeg net app van mijn vriend. Toen ik hem belde hoor ik techno muziek en vrouwen stemmen. Hij zei dat hij autopech had en net een discotheek binnenliep om de Anwb daar te bellen en nu op hun aan het wachten is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:40 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb alle vragen beantwoord die ik wilde beantwoorden
Hij zorgt juist nu voor geen ban omdat hij onder invloed is en vrolijk is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:41 schreef Montelly het volgende:
Smeg ga je nou full rant op de gymmembers op vrijdagavond?
Full rantquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:41 schreef Montelly het volgende:
Smeg ga je nou full rant op de gymmembers op vrijdagavond?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kreeg net app van mijn vriend. Toen ik hem belde hoor ik techno muziek en vrouwen stemmen. Hij zei dat hij autopech had en net een discotheek binnenliep om de Anwb daar te bellen en nu op hun aan het wachten is.
te ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:42 schreef Montelly het volgende:
[..]..autopech met toevallig discotheek in de buurt
Ja een Mourinhotje ofzo.quote:
[..]
Kreeg net app van mijn vriend. Toen ik hem belde hoor ik techno muziek en vrouwen stemmen. Hij zei dat hij autopech had en net een discotheek binnenliep om de Anwb daar te bellen en nu op hun aan het wachten is.
was dat geen cultuurminister bij jullie? Familie?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij is op bezoek bij familie en ik vertrouw hem.
Ik begrijp je niet. Try again.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
was dat geen cultuurminister bij jullie? Familie?
[..]
Ik denk dat zijn accu leeg was ofzo?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:49 schreef smegmanus het volgende:
Ik bel ook altijd om door te geven dat ik ergens naar binnen moet om even te bellen.
Ja, en dan hier posten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:49 schreef Stimorol- het volgende:
Zal ik vragen om een foto van waar hij nu is?
ik heb de oudste note van iedereen toch? Ja toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:40 schreef smegmanus het volgende:
Het is dat ik onder invloed van sizzurp en poppers ben en derhalve goed gezind ben.
Ik heb nog.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:49 schreef Ethanolic het volgende:
Hey Smeg, wil je drugs kopen van me? Heb hier nieuwe ADE pillen liggen.
nu ik het teruglees ik ook niet meer. Kut autocorrect.quote:
fixquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik ben de oudste van iedereen toch? Ja toch?
Jep. #oldschoolquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb de oudste note van iedereen toch? Ja toch?
Damn, jij bent al langer geregisteerd dan Bredebroeder in leven is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb de oudste note van iedereen toch? Ja toch?
en dat is nog exclusief de 1,5 jaar met account van mijn ex en mijn eigen eerste account.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Damn, jij bent al langer geregisteerd dan Bredebroeder in leven is.
ik heb weinig om trots op te zijn hier, maar dit koester ik toch wel even.quote:
je gaat je toch niet serieus bewijzen hier?quote:
Eh nee. Ik lul ook maar wat. Hij is gewoon bereikbaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:02 schreef Beach het volgende:
[..]
je gaat je toch niet serieus bewijzen hier?
lekker boeiend wat de gym denkt
He Jahr00n, hoe gaat het op de fakkelteit?quote:
Die zijn toch gewoon gevlucht voor de piraten daar?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
Liep vandaag in Zaandam en daar zag je vluchtelingen.
Ik zag Somaliers. Wonen die ook in Syrie?
Ze ruiken wel.
[..]
En dan zeggen ze dat Finnen autistisch zijn. Nou, deze Fin is meester in verandermanagement. Ik verander jullie allemaal de moeder. Kom maar al die haters met jullie "we doen het zo al jaren" en "het werkt toch?" commentaar. Schop onder je kont zal je krijgen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:05 schreef Stimorol- het volgende:
Eh nee. Ik lul ook maar wat. Hij is gewoon bereikbaar.
Ik ben iemand die zich snel zorgen maakt. Als mijn vader een ritje maakt naar Duitsland stress ik al. Heeft niets met anderen te maken, maar als mensen enkele uren niet bereikbaar zijn ga ik rare dingen denken.
En nee, daar zit vreemdgaan niet bij.
Wat boeit ons die Turkse 1 pixel camera met gekke taaltje?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:18 schreef Stimorol- het volgende:
http://webtv.hurriyet.com(...)ile-tasidilar_120541
Kunnen mensen raden wat hier gebeurt?
Ik ben een vrouw. Denk niet dat jij dit snapt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha
[..]
En dan zeggen ze dat Finnen autistisch zijn. Nou, deze Fin is meester in verandermanagement. Ik verander jullie allemaal de moeder. Kom maar al die haters met jullie "we doen het zo al jaren" en "het werkt toch?" commentaar. Schop onder je kont zal je krijgen.
[..]
Wat boeit ons die Turkse 1 pixel camera met gekke taaltje?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Denk niet dat jij jouw dit snapt boeit.
https://instagram.com/foxgymfam/quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Yo wat is leuk uitgaan in Roffa ol dit tijdstip?
train je daar? wil een keer gaan kijken na werktijd.quote:
Zaantje represent. Alles.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
Liep vandaag in Zaandam en daar zag je vluchtelingen.
Ik zag Somaliers. Wonen die ook in Syrie?
Ze ruiken wel.
1x/week nog, alleen voor DL. Als ik wat meer vrij indeelbare tijd heb 3-4x. Goed volk wat er traint, erg motiverend.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
train je daar? wil een keer gaan kijken na werktijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |