Ik weet niet wat erger isquote:
40 weet ik niet hoor, denk wel wat meer. Maar de kracht is wel redelijk uit m'n armen verdwenen nu ik alleen nog fietsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:28 schreef Klokov het volgende:
Denken dat ik met een posse kom nadat jij toegeeft niet meer dan 4*10*40 te drukken
Leuke stadquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee ik woonde vroeger in Zaantje. Nu in Haarlem.
Ik heb geen kat of konijn. Mijn buurman wel, maar dat is een crazy polski dus als klokov aan zijn kat zit dan is een note wel zijn laatste zorg zegmaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:31 schreef Ethanolic het volgende:
Klokov is een psycho en is in staat je lieve kat of konijn te doden. Stimo kan op je zitten en je laten stikken. Not sure wat erger is.
Beweer je nu wel sterke benen te hebben? Ben akkoord dat we ons beiden achter de rug laten boeienquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
40 weet ik niet hoor, denk wel wat meer. Maar de kracht is wel redelijk uit m'n armen verdwenen nu ik alleen nog fiets
Blowt ie ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb geen kat of konijn. Mijn buurman wel, maar dat is een crazy polski dus als klokov aan zijn kat zit dan is een note wel zijn laatste zorg zegmaar.
Ik weet niet wat jij van plan bent, maar op de eerste date meteen met vastbinden enzo te beginnen vind ik iets te hard van stapel lopenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Beweer je nu wel sterke benen te hebben? Ben akkoord dat we ons beiden achter de rug laten boeien
Uiteraard. Daar ahd ik laatst nog ergens iets van gepost.quote:
Биз Проблем, Полскии мой друзяquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb geen kat of konijn. Mijn buurman wel, maar dat is een crazy polski dus als klokov aan zijn kat zit dan is een note wel zijn laatste zorg zegmaar.
Dat soort buren zijn het ergst. Ben zo blij dat ik nu super degelijk woon.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij van plan bent, maar op de eerste date meteen met vastbinden enzo te beginnen vind ik iets te hard van stapel lopen
[..]
Uiteraard. Daar ahd ik laatst nog ergens iets van gepost.
Rustig vriend, tis vrijdag hoor.quote:
Aardige mensen verder hoor. Heb er geen moeite mee zolang het niet te vaak gebeurd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat soort buren zijn het ergst. Ben zo blij dat ik nu super degelijk woon.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
Ik geloof hem wel, hoor. Het is daar nu een uur verder, maar de hot chicks komen toch pas om 1 uur ofzo. Zullen nu wel lelijke wijven zijn en ik denk dat hij er nu even een kopje koffie doet
Hij zou nooit vreemdgaan zei hij. Heeft ie gezworen.
Ff doorlezen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker man als je zo naïef in het leven kan staan niks om je druk over te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |