SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Denk je nou echt dat hij elke middag zo luncht en elke avond zowat uit eten gaat bij kanki dure tentenquote:
Dat is al jaren bekend hoor dat hij fake isquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat hij elke middag zo luncht en elke avond zowat uit eten gaat bij kanki dure tentenVolgens mij had hij gewoon pauperbaantje
Ohja? Geen ideequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is al jaren bekend hoor dat hij fake is
Ja dacht dat Elan al een jarenoud topic linkte waar ie zichzelf verlulde.quote:
Vraag me wel af hoe hij dat met die fotos doet danquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja dacht dat Elan al een jarenoud topic linkte waar ie zichzelf verlulde.
Hij had een tijdje terug een topic geopend over een designer tas voor zijn vriendin met als TT 'zo maak je iedere vrouw gelukkig' bleek een fake tas te zijn. Verder schijnt hij in het verleden foto's van keukens met Amerikaanse stopcontacten te hebben gepost enz. Maar alleen dat eerste met die tas was ik bij, andere is voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe hij dat met die fotos doet dan
Hij heeft ooit ook wel eens eigen fotos van 3 verschillende NYE fotos gepost.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij had een tijdje terug een topic geopend over een designer tas voor zijn vriendin met als TT 'zo maak je iedere vrouw gelukkig' bleek een fake tas te zijn. Verder schijnt hij in het verleden foto's van keukens met Amerikaanse stopcontacten te hebben gepost enz. Maar alleen dat eerste met die tas was ik bij, andere is voor mijn tijd.
Ja dat weet ik allemaal.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij had een tijdje terug een topic geopend over een desinger tas voor zijn vriendin met als TT 'zo maak je iedere vrouw gelukkig' bleek een fake tas te zijn. Verder schijnt hij in het verleden foto's van keukens met Amerikaanse stopcontacten te hebben gepost enz. Maar alleen dat eerste met die tas was ik bij, andere is voor mijn tijd.
Hij her gebruikt zijn foto's ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat weet ik allemaal.Maar is toch heel anders dan fotos maken van gerechten, restaurants en terrasjes die wel duidelijk met z`n telefoon zijn gemaakt.
Hm. Nja ik hou dat niet goed genoeg in de gaten ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij her gebruikt zijn foto's ook.
Hoe weet je datquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:05 schreef Fok-it het volgende:
duidelijk met z`n telefoon zijn gemaakt.
Ja zag het laatst omdat hij foto plaatste van de McDonalds met een burger die niet meer verkocht werd, iemand wees hem erop. Toen zei hij dat hij gewoon oude foto weer opnieuw had geplaatst. Dus zal hij ongetwijfeld met andere foto's ook doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Nja ik hou dat niet goed genoeg in de gaten ook
Waar je zin in hebt dat je dat al jaren faked
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:08 schreef Amarantha het volgende:
Toen zei hij dat hij gewoon oude foto weer opnieuw had geplaatst.
Nou ja. Dat neem ik aan. Anders kan je die fotos ook wel op google terugvinden lijkt mequote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Dat neem ik aan. Anders kan je die fotos ook wel op google terugvinden lijkt me
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij gooit overal zo'n konijn op zodat fotos niet/moeilijekr zijn te achterhalen op internet.
Toevallig.
Hm ja, daar heb je wel gelijk in jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij gooit overal zo'n konijn op zodat fotos niet/moeilijekr zijn te achterhalen op internet.
Toevallig.
CUL / Het grote "Waar gaan we nu weer eten Iwanius" topic #2 Bon Apetit en dit danquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik geloof dat Iwanius ook echt info googled over topics om iets "zinnigs" te zeggen.
Vorig jaar wilde ie iets posten in het NFL topic, kwam ie met informatie uit 1993.
wtfquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik geloof dat Iwanius ook echt info googled over topics om iets "zinnigs" te zeggen.
Vorig jaar wilde ie iets posten in het NFL topic, kwam ie met informatie uit 1993.
Die fotos zijn niet te vinden opp google neequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
CUL / Het grote "Waar gaan we nu weer eten Iwanius" topic #2 Bon Apetit en dit dan
Ik snap niet waarom zo'n topic verwijdert wordtquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:15 schreef Amarantha het volgende:
Maar tas topic was wel geniaal. Topic is verwijderd helaas.
Stonden heel veel berichtjes in over hoe fake hij is. Niet alleen die tas maar echt van alles kwam naar boven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom zo'n topic verwijdert wordt
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stonden heel veel berichtjes in over hoe fake hij is. Niet alleen die tas maar echt van alles kwam naar boven.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom zo'n topic verwijdert wordt
Typisch weer fokquote:
Maar deze topic is weg, niet alleen gesloten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Typisch weer fok
Als Tong als faker ontmskerd zou worden zou het topic ook zo snel mogelijk gesloten worden
Oh en reden dat deze zonder embleempjes zijn is omdat het een stikgoedkope tent is vergeleken met die andere fotosquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
CUL / Het grote "Waar gaan we nu weer eten Iwanius" topic #2 Bon Apetit en dit dan
Ja zodat mensen het ook niet terug kunnen lezenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar deze topic is weg, niet alleen gesloten.
Ja erg jammer, was leuk leesvoer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zodat mensen het ook niet terug kunnen lezen
Ignorance is blissquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja erg jammer, was leuk leesvoer.
Bijna iedereen zegt dat ja. Dacht dat jij toen topic over linkte met zn vorige kloonquote:
Iemand anders postte datquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bijna iedereen zegt dat ja. Dacht dat jij toen topic over linkte met zn vorige kloon
Klopt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Iemand anders postte dat
Hij had ook andere username eerst
Geen idee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:21 schreef Elan het volgende:
Maar waarom zou je faken over zulke dingen
Heb dat allemaal niet meegekregen man.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee.
Wel gelachen toen ie ging patsen met tas voor zn vriendin wat een nep tas was.
quote:Waar komt deze tas dan vandaan? Nou, niet uit Europa maar uit Dubai waar je wel voor op een wachtlijst komt te staan als je er 1 wilt, maar dan voor een fractie van de prijs. Prijs? +/- 1.500 dirham. Niet van echt te onderscheiden
quote:en de test door een willekeurige winkel binnen te lopen in Nederland (pc personeel vraagt je altijd als ze die tas zien "mogen we die even zien en waar komt die vandaan?") van Hermes in Europa laat zien dat zelfs zij het verschil niet zien bij een nader onderzoek. Kun je nagaan hoe goed ze zijn nagemaakt.
Was echt grappig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb dat allemaal niet meegekregen man.
quote:Alsof ik ook maar ene meuk geef om wat jullie hier lekkere Nasi goreng noemen.
Als ik al zie dat mensen op hun fornuis met een wok gaan lopen spelen dan weet ik al hoe laat het is.
Elke rechtgeaarde kenner weet dat de effectiviteit van het gebruik van een goede wok alleen geldt als je een zeer hoge vlam en bijbehorende hoge temperaturen weet te bewerkstelligen. De kunst is om de kwaliteit van je ingrediënten te behouden.door kort en krachtig met medewerking van die hele hoge temperaturen je gerecht kort en krachtig te bereiden. En bijna alle huis-tuin en keuken fornuizen kunnen dat niet!
Wat hier gebeurd beschouw ik als spielerei.
Gewoon 1 gedeelte ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind het wel genot altijd als ie weer een forumdeel langs gaat
Straks is het een botquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:31 schreef Elan het volgende:
Wat een held wel.
Lijken wel verzonnen typetjes dat gevoel heb ik ook met tong80
Omgquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:31 schreef Amarantha het volgende:
Hihi een mod (toen nog niet denk ik) een jaar geleden 'Die zet hij in zijn foto's zodat je ze niet kan opzoeken met google images' (ging over die konijntjes enz)
Dat vraag ik me echt af.quote:
Ik ben bang dat Tong weer drinkt, Elanquote:Op woensdag 30 september 2015 23:44 schreef tong80 het volgende:
Er zijn geen afbeeldingsresultaten gevonden voor uw zoekopdracht 'You tubHohan cruijff ooi oei oeie'.
Wel slim gedaan om geloofwaardig te maken. Maar die tentjes zijn gewoon cheap-ass thuisbezorgd.nl niveauquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik me echt af.
Wat fokkie ook al zei.
Toevallig in de normale tenten die wel betaalbaar zijn heeft ie ze dan weer niet
Is hij ooit gestopt danquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Tong weer drinkt, Elan
Ik vermak me eigenlijk wel opperbest met die user.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:37 schreef Elan het volgende:
Laten we Iwanius ontmaskeren tot het primaire doel van deze topicreeks maken
Is wel duidelijk. Zie topic van Amaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:37 schreef Elan het volgende:
Laten we Iwanius ontmaskeren tot het primaire doel van deze topicreeks maken
quote:- i-spy24 heeft een kapitale Hummer en een BMW
- i-spy24 heeft een peperdure keuken (en ik mag geloven dat het huis waarin hij woont ook aan de prijzige kant is)
- i-spy24 eet bijna elke dag 5 gangen-maaltijden in de meest dure restaurants
- i-spy24 heeft een heuze mac-museum
- i-spy24 is blijkbaar directeur of een andere zeer hoge pief bij een goedlopend bedrijf.
Valt mee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:40 schreef Fok-it het volgende:
Maar je bent psychisch sowieso niet in orde als je dit 10+ jaar lang zo extreem volhoud
Dat is ook ziek ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt mee.
Er is iemand die terminale kanker fakete
Static?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Zit in KAA wel een vies rijke geloof ik
?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt mee.
Er is iemand die terminale kanker fakete
Wtf.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Een jongen had dat gedaan op Fok mensen moesten huilen vrij triest allemaal.
Gebeurt regelmatig. Op een ander forum vroeger was er een vrouw die dat maanden volhield en toen ze overleed kwam haar man posten dat ze overleden was.quote:
Rijk weet ik niet. Maar vrij lekkere levensstandaard.quote:
Die gast die naar 3fm belde om te zeggen dat hij nog maar 1 avond te leven hadquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Een jongen had dat gedaan op Fok mensen moesten huilen vrij triest allemaal.
Hey er schiet mij iets te binnen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gast die naar 3fm belde om te zeggen dat hij nog maar 1 avond te leven hadMan man
Dat was Tjackaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gast die naar 3fm belde om te zeggen dat hij nog maar 1 avond te leven hadMan man
Nee dan had hij wel Andre Hazes aangevraagd, geen Coldplayquote:
Oh. Hmm ik kan mij ook iets herinneren met een telefoontje naar 3FM.quote:
Ja, was met Glazen Huisquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh. Hmm ik kan mij ook iets herinneren met een telefoontje naar 3FM.
Dat was veel te snel opzichtig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
In GRTD hadden we alleen iemand die een vriendin bedacht
Als ik op tijd wakker ben ga ik kebab eten op de markt. Wil ik al paar wekenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga morgenmiddag pizza eten.
#viesdik
Wow 2 euro is wel cheapquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
duur een berlijn betaalde ik daar 2 euro voor
10 jaar terug met oma en nog wat familieleden heen geweest. Heeft ze haar oude huisje weer gezien en een oude vriendin van vroeger. Was wel emotioneel momentquote:
Ik spreek minder Duits dan Arabischquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:57 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik wil nu ik wat ouder ben wel weer een keer heen met vrienden. Is mijn Duits wel om te janken (vooral het praten) maar heb goede hoop dat ik met Engels mij ook wel kan redden in Berlijn.
Oooh hahaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik spreek minder Duits dan Arabisch
En dat ging dus prima in Berlijn?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als echte Brit spreek ik gewoon rap Brits Engels waar ik ook ben.
Ja. Je hebt de taal niet nodig om ergens heen te gaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dat ging dus prima in Berlijn?
Ik kan hier over de grens in de supermarkt gelukkig wel Nederlands praten. Komen zo vaak Nederlanders, ze snappen dat inmiddelsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Je hebt de taal niet nodig om ergens heen te gaan
Ja maar goed Franse mensen zijn dan ook wel gewoon best wel kut daarin.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
En in Berlijn spreken ze nog 100x beter Engels dan eenParijs
Vanavond stad, morgen verjaardag, zondag naar de voetbalquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:37 schreef Amarantha het volgende:
Jullie allemaal nog leuke plannen dit weekend?
1 keer delen is al meer dan genoeg eer Mikey.quote:
Mikey hoopt dat mensen de tweede keer wel een fuck gevenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 keer delen is al meer dan genoeg eer Mikey.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Mikey hoopt dat mensen de tweede keer wel een fuck geven
Heb ook al een submit gestuurd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 keer delen is al meer dan genoeg eer Mikey.
Denk dat Fylax dit soort populistische meuk wel kan waarderen maar ik nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Mikey hoopt dat mensen de tweede keer wel een fuck geven
Ik heb het filmpje nog niet eens afgespeeld, Mikey post toch rotzooiquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Fylax dit soort populistische meuk wel kan waarderen maar ik niet
Een parodie op dat liedje van Claudia de Breij alleen dan met een rechts huil-tekstje eronderquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje nog niet eens afgespeeld, Mikey post toch rotzooi
Ik ga niet meer klikken ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een parodie op dat liedje van Claudia de Breij alleen dan met een rechts huil-tekstje eronder
Volgens mij klik of lees jij niks wat hier gepost wordquote:
Dat is niet waar. Ik lees elke post als ik aanwezig ben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij klik of lees jij niks wat hier gepost word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:40 schreef Fok-it het volgende:
HéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey het is belangrijk dat dit een populair liedje gaat worden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een parodie op dat liedje van Claudia de Breij alleen dan met een rechts huil-tekstje eronder
Voor wie?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hey het is belangrijk dat dit een populair liedje gaat worden.
Klik erop zou ik zeggenquote:
Nee dan komt dat weer in m'n youtubehistory en daar put ik altijd uit als ik me verveel en dan wil ik niet die troep tegenkomenquote:
Kan je ook uit je lijst verwijderen toch of kan dat niet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee dan komt dat weer in m'n youtubehistory en daar put ik altijd uit als ik me verveel en dan wil ik niet die troep tegenkomen
Ja daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je ook uit je lijst verwijderen toch of kan dat niet?
Oh nicequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:54 schreef Toto69 het volgende:
Aangenomenen nu net bij de huisarts geweest en kan meteen door naar de SE
fuckong grote ontsteking/infectie knobbel boven mn wond
Ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh niceook een callcenter?
Ga je nu naar het zkh?
Feli.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:54 schreef Toto69 het volgende:
Aangenomenen nu net bij de huisarts geweest en kan meteen door naar de SE
fuckong grote ontsteking/infectie knobbel boven mn wond
whut 3 weken training?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maandag, 3 weken training. Maar nu dus eerst dit afwachten :s
feliiiquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maandag, 3 weken training. Maar nu dus eerst dit afwachten :s
of een wond. T kan allemaal. Die shit gaat maar doorquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wordt dat dan weer een litteken erbij?
of een wond. T kan allemaal. Die shit gaat maar doorquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wordt dat dan weer een litteken erbij?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
of een wond. T kan allemaal. Die shit gaat maar door
HA DUBBELquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
matig jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 1,2 en 3 oktoberquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wanneer is Leids ontzet?
[..]
sry rare humor
kekjes!! Ga je nog iets doen daarmee?quote:
Bedankt voor deze wijsheidquote:
Hutspotquote:
Alle stamppot is lekker behalve hutspotquote:
Altijd toch. Ga straks wortels en vlees halen daarvoorquote:
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:05 schreef Fok-it het volgende:
00.45 : Barry Badpak, wie in Leiden kent ze niet? Ontbreekt dit jaar niet op ons feest!
Ik denk dat Kaneel hier op staat te swingen
Niet echt. Morgen met Loka rondje door de stad lopen. Hapje eten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kekjes!! Ga je nog iets doen daarmee?
vnvd leukste avondquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wanneer is Leids ontzet?
[..]
sry rare humor
Misschien moet je de mensen in Thailand maar hutspot leren eten. Misschien vinden ze het lekkerder dan Pad Thaiquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kekjes!! Ga je nog iets doen daarmee?
[..]
Bedankt voor deze wijsheid
[..]
Hutspotuberhaupt stamppot
klinkt gezelligquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd toch. Ga straks wortels en vlees halen daarvoor
[..]
Tuurlijk.
[..]
Niet echt. Morgen met Loka rondje door de stad lopen. Hapje eten.
waaromquote:
dan maar hachee of pannenkoekenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je de mensen in Thailand maar hutspot leren eten. Misschien vinden ze het lekkerder dan Pad Thai
Pannenkoekenhuis in Bangkok beginnenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
klinkt gezellig
[..]
waarom
[..]
dan maar hachee of pannenkoeken
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pannenkoekenhuis in Bangkok beginnen
quote:
Maandje of zj ja. Nee open en knobbelquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
matig ja
het zal toch een periode ook dicht? Of nu nog steeds?
je lijkt wel dronke johquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maandje of zj ja. Nee open en knobbel
Ben nu oo de sloee.oelkijm valt bet mee
wat ben je?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maandje of zj ja. Nee open en knobbel
Ben nu oo de sloee.oelkijm valt bet mee
quote:
Als je niet met een groep bent, valt het allemaal wel mee. Maar ik vind het leuk dat Loka het ook eens ziet. Weet ze mijn plebejische achtergrond.quote:
Wat is een paarse wortelquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik heb vandaag paarse wortel gegeten. Ook geen eufemisme.
[..]
Als je niet met een groep bent, valt het allemaal wel mee. Maar ik vind het leuk dat Loka het ook eens ziet. Weet ze mijn plebejische achtergrond.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toot, nog gefeliciteerd met je baan.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Oke, bijzonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Toot, nog gefeliciteerd met je baan.
is het lekker?
Wat is vervelend aan een groep dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik heb vandaag paarse wortel gegeten. Ook geen eufemisme.
[..]
Als je niet met een groep bent, valt het allemaal wel mee. Maar ik vind het leuk dat Loka het ook eens ziet. Weet ze mijn plebejische achtergrond.
Smaakt gewoon naar oranje wortel.quote:
Nee, met groep is het leuker. Met 2, als je verder niemand kent, is het niet zo boeiend. Is gewoon druk, luid en vol.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is vervelend aan een groep dan?
En dat is wel tofjes ja!
Nee zo eerst triage, dan meten ze koorts etc etcquote:
Oh nice, had ik maar zo'n leuke docent gehadquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Smaakt gewoon naar oranje wortel.
Ik had doosje meegenomen voor de les. Daarna heb ik opgegeten wat er over was.
[..]
Nee, met groep is het leuker. Met 2, als je verder niemand kent, is het niet zo boeiend. Is gewoon druk, luid en vol.
Had je die gast gister gezien bij FB-groep?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee zo eerst triage, dan meten ze koorts etc etc
Dan gaat een ass. Chirurg (hihi ironie, ass) oordelen
Tnx KS
Ja man. Ik had alleen 1 goal van belenenses te kort voor 700 euro...quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je die gast gister gezien bij FB-groep?
Fucking 15k
2 afleveringen. En toen wist ik dat ik het nooit meer wilde kijkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:20 schreef Flippiee het volgende:
Hebben jullie wel eens the walking dead gekeken?
Had ook bananen en snoepbananen mee. Beetje laten ervaren die jongens. Beetje enthousiast maken voor het vak toch.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh nice, had ik maar zo'n leuke docent gehad
Seizoen 1. Vond ik erg sterk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:20 schreef Flippiee het volgende:
Hebben jullie wel eens the walking dead gekeken?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 afleveringen. En toen wist ik dat ik het nooit meer wilde kijken
ik ben nu bij seizoen 2 maar heb er ook moeite meequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ook bananen en snoepbananen mee. Beetje laten ervaren die jongens. Beetje enthousiast maken voor het vak toch.
[..]
Seizoen 1. Vond ik erg sterk.
Seizoen 2 was daarentegen erg slecht, dus ik hield op.
Zuurquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja man. Ik had alleen 1 goal van belenenses te kort voor 700 euro...
Had: lazio HW en bts
Ajax bts
Besiktas bts
Monaco bts
Belenenses fiorentina AW en bts (0-4..)
en nog bilbao over 0.5
Dan moet je stoppen en wat nieuws gaan kijkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
ik ben nu bij seizoen 2 maar heb er ook moeite meevroeg me af of het ooit beter werd
Al mee bezig!!!!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je stoppen en wat nieuws gaan kijken
Goedzoquote:
Alsjeblieft!quote:
Ik kom alleen als je boerenkool met spekjes voor me maaktquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:32 schreef Paxcon het volgende:
Fokit kom een keer langs dan maak ik heerlijke hutspot voor je
mag ik dan ook komenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:32 schreef Paxcon het volgende:
Fokit kom een keer langs dan maak ik heerlijke hutspot voor je
Neem jij de worst mee zekerquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kom alleen als je boerenkool met spekjes voor me maakt
meh spekjesquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kom alleen als je boerenkool met spekjes voor me maakt
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:35 schreef Paxcon het volgende:
Ama is ook van harte welkom, we moeten nog eens met johannes gaan eten
Bij de Mac zeker?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:35 schreef Paxcon het volgende:
Ama is ook van harte welkom, we moeten nog eens met johannes gaan eten
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem jij de worst mee zeker
Hoe gaat je opleiding?
Toevallig heb ik een tijdje terug wel met Pax en Johannes bij de McDonalds gegeten.quote:
Hij koopt kipnuggets en legt die heel mooi op een schaalquote:
Zo toevallig is dat niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toevallig heb ik een tijdje terug wel met Pax en Johannes bij de McDonalds gegeten.
quote:
Dat hoort niet met een gehaktbal johquote:
Lekker doorgekookt heerlijkquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hoort niet met een gehaktbal joh
Oh hahaquote:
Jullie hebben echt geen verstand van boerenkool he.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:41 schreef Paxcon het volgende:
gehakt door de boerenkool beste boerenkool
Tenminste iemand die mij begrijpt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:41 schreef Paxcon het volgende:
Gewoon gehaktbal bij alle stampotten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jullie hebben echt geen verstand van boerenkool he.
Lekkere combinatie.quote:
Spekjes!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:41 schreef Paxcon het volgende:
Beste wintervoedsel everquote:
Dat ben ik met je eens.quote:
Waarom vind je dat? Ik vind het lekker als bijgerecht of door iets van yoghurtquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stoofpeertjes is echt waardeloos.
Matige structuur. Erg matige smaak.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:44 schreef Flippiee het volgende:
Waarom vind je dat? Ik vind het lekker als bijgerecht of door iets van yoghurt
Niet eens als bijgerecht. Gewoon als hoofdgerecht met gekookte aardappels. Lekkere jus erbij. Zo zoet hoe kan je dat niet lekker vindenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
[..]
Waarom vind je dat? Ik vind het lekker als bijgerecht of door iets van yoghurt
Omdat zoet een erg matige smaak is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:45 schreef Fok-it het volgende:
Zo zoet hoe kan je dat niet lekker vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een nieuwe favoriete pornoster:Ik heb dit helemaal gelezen FokkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg veel spijt van
Fokkie?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb dit helemaal gelezen Fokkie
Erg veel spijt van
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Erg veel spijt van
[..]
Erg veel spijt van
Boerenkool vind ik lekker.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind juist de Hollandse keuken erg matig.
[..]
Erg veel spijt van
Hutspot vind ik zo vies he.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
1. Rauwe andijvie
2. Hutspot
3. Boerenkool
4. Zuurkool
Oh ik vind dat best wel chillquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hutspot vind ik zo vies he.
Zo vies.
Echt hondenvoer ja, gadverdammequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo vies.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo vies.
Stijn. Jij bent een echte hollandse knul jaquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Praat niet over lekker eten als je zo vies eten zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |