Dat vraag ik me echt af.quote:
Ik ben bang dat Tong weer drinkt, Elanquote:Op woensdag 30 september 2015 23:44 schreef tong80 het volgende:
Er zijn geen afbeeldingsresultaten gevonden voor uw zoekopdracht 'You tubHohan cruijff ooi oei oeie'.
Wel slim gedaan om geloofwaardig te maken. Maar die tentjes zijn gewoon cheap-ass thuisbezorgd.nl niveauquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik me echt af.
Wat fokkie ook al zei.
Toevallig in de normale tenten die wel betaalbaar zijn heeft ie ze dan weer niet
Is hij ooit gestopt danquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Tong weer drinkt, Elan
Ik vermak me eigenlijk wel opperbest met die user.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:37 schreef Elan het volgende:
Laten we Iwanius ontmaskeren tot het primaire doel van deze topicreeks maken
Is wel duidelijk. Zie topic van Amaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:37 schreef Elan het volgende:
Laten we Iwanius ontmaskeren tot het primaire doel van deze topicreeks maken
quote:- i-spy24 heeft een kapitale Hummer en een BMW
- i-spy24 heeft een peperdure keuken (en ik mag geloven dat het huis waarin hij woont ook aan de prijzige kant is)
- i-spy24 eet bijna elke dag 5 gangen-maaltijden in de meest dure restaurants
- i-spy24 heeft een heuze mac-museum
- i-spy24 is blijkbaar directeur of een andere zeer hoge pief bij een goedlopend bedrijf.
Valt mee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:40 schreef Fok-it het volgende:
Maar je bent psychisch sowieso niet in orde als je dit 10+ jaar lang zo extreem volhoud
Dat is ook ziek ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt mee.
Er is iemand die terminale kanker fakete
Static?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Zit in KAA wel een vies rijke geloof ik
?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt mee.
Er is iemand die terminale kanker fakete
Wtf.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Een jongen had dat gedaan op Fok mensen moesten huilen vrij triest allemaal.
Gebeurt regelmatig. Op een ander forum vroeger was er een vrouw die dat maanden volhield en toen ze overleed kwam haar man posten dat ze overleden was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |