Geen idee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:21 schreef Elan het volgende:
Maar waarom zou je faken over zulke dingen
Heb dat allemaal niet meegekregen man.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee.
Wel gelachen toen ie ging patsen met tas voor zn vriendin wat een nep tas was.
quote:Waar komt deze tas dan vandaan? Nou, niet uit Europa maar uit Dubai waar je wel voor op een wachtlijst komt te staan als je er 1 wilt, maar dan voor een fractie van de prijs. Prijs? +/- 1.500 dirham. Niet van echt te onderscheiden
quote:en de test door een willekeurige winkel binnen te lopen in Nederland (pc personeel vraagt je altijd als ze die tas zien "mogen we die even zien en waar komt die vandaan?") van Hermes in Europa laat zien dat zelfs zij het verschil niet zien bij een nader onderzoek. Kun je nagaan hoe goed ze zijn nagemaakt.
Was echt grappig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb dat allemaal niet meegekregen man.
quote:Alsof ik ook maar ene meuk geef om wat jullie hier lekkere Nasi goreng noemen.
Als ik al zie dat mensen op hun fornuis met een wok gaan lopen spelen dan weet ik al hoe laat het is.
Elke rechtgeaarde kenner weet dat de effectiviteit van het gebruik van een goede wok alleen geldt als je een zeer hoge vlam en bijbehorende hoge temperaturen weet te bewerkstelligen. De kunst is om de kwaliteit van je ingrediėnten te behouden.door kort en krachtig met medewerking van die hele hoge temperaturen je gerecht kort en krachtig te bereiden. En bijna alle huis-tuin en keuken fornuizen kunnen dat niet!
Wat hier gebeurd beschouw ik als spielerei.
Gewoon 1 gedeelte ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind het wel genot altijd als ie weer een forumdeel langs gaat
Straks is het een botquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:31 schreef Elan het volgende:
Wat een held wel.
Lijken wel verzonnen typetjes dat gevoel heb ik ook met tong80
Omgquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:31 schreef Amarantha het volgende:
Hihi een mod (toen nog niet denk ik) een jaar geleden 'Die zet hij in zijn foto's zodat je ze niet kan opzoeken met google images' (ging over die konijntjes enz)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |