CUL / Het grote "Waar gaan we nu weer eten Iwanius" topic #2 Bon Apetit en dit danquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik geloof dat Iwanius ook echt info googled over topics om iets "zinnigs" te zeggen.
Vorig jaar wilde ie iets posten in het NFL topic, kwam ie met informatie uit 1993.
wtfquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik geloof dat Iwanius ook echt info googled over topics om iets "zinnigs" te zeggen.
Vorig jaar wilde ie iets posten in het NFL topic, kwam ie met informatie uit 1993.
Die fotos zijn niet te vinden opp google neequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
CUL / Het grote "Waar gaan we nu weer eten Iwanius" topic #2 Bon Apetit en dit dan
Ik snap niet waarom zo'n topic verwijdert wordtquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:15 schreef Amarantha het volgende:
Maar tas topic was wel geniaal. Topic is verwijderd helaas.
Stonden heel veel berichtjes in over hoe fake hij is. Niet alleen die tas maar echt van alles kwam naar boven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom zo'n topic verwijdert wordt
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stonden heel veel berichtjes in over hoe fake hij is. Niet alleen die tas maar echt van alles kwam naar boven.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom zo'n topic verwijdert wordt
Typisch weer fokquote:
Maar deze topic is weg, niet alleen gesloten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Typisch weer fok
Als Tong als faker ontmskerd zou worden zou het topic ook zo snel mogelijk gesloten worden
Oh en reden dat deze zonder embleempjes zijn is omdat het een stikgoedkope tent is vergeleken met die andere fotosquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
CUL / Het grote "Waar gaan we nu weer eten Iwanius" topic #2 Bon Apetit en dit dan
Ja zodat mensen het ook niet terug kunnen lezenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar deze topic is weg, niet alleen gesloten.
Ja erg jammer, was leuk leesvoer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zodat mensen het ook niet terug kunnen lezen
Ignorance is blissquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja erg jammer, was leuk leesvoer.
Bijna iedereen zegt dat ja. Dacht dat jij toen topic over linkte met zn vorige kloonquote:
Iemand anders postte datquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bijna iedereen zegt dat ja. Dacht dat jij toen topic over linkte met zn vorige kloon
Klopt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Iemand anders postte dat
Hij had ook andere username eerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |