SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Denk je nou echt dat hij elke middag zo luncht en elke avond zowat uit eten gaat bij kanki dure tentenquote:
Dat is al jaren bekend hoor dat hij fake isquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat hij elke middag zo luncht en elke avond zowat uit eten gaat bij kanki dure tentenVolgens mij had hij gewoon pauperbaantje
Ohja? Geen ideequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is al jaren bekend hoor dat hij fake is
Ja dacht dat Elan al een jarenoud topic linkte waar ie zichzelf verlulde.quote:
Vraag me wel af hoe hij dat met die fotos doet danquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja dacht dat Elan al een jarenoud topic linkte waar ie zichzelf verlulde.
Hij had een tijdje terug een topic geopend over een designer tas voor zijn vriendin met als TT 'zo maak je iedere vrouw gelukkig' bleek een fake tas te zijn. Verder schijnt hij in het verleden foto's van keukens met Amerikaanse stopcontacten te hebben gepost enz. Maar alleen dat eerste met die tas was ik bij, andere is voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe hij dat met die fotos doet dan
Hij heeft ooit ook wel eens eigen fotos van 3 verschillende NYE fotos gepost.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij had een tijdje terug een topic geopend over een designer tas voor zijn vriendin met als TT 'zo maak je iedere vrouw gelukkig' bleek een fake tas te zijn. Verder schijnt hij in het verleden foto's van keukens met Amerikaanse stopcontacten te hebben gepost enz. Maar alleen dat eerste met die tas was ik bij, andere is voor mijn tijd.
Ja dat weet ik allemaal.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij had een tijdje terug een topic geopend over een desinger tas voor zijn vriendin met als TT 'zo maak je iedere vrouw gelukkig' bleek een fake tas te zijn. Verder schijnt hij in het verleden foto's van keukens met Amerikaanse stopcontacten te hebben gepost enz. Maar alleen dat eerste met die tas was ik bij, andere is voor mijn tijd.
Hij her gebruikt zijn foto's ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat weet ik allemaal.Maar is toch heel anders dan fotos maken van gerechten, restaurants en terrasjes die wel duidelijk met z`n telefoon zijn gemaakt.
Hm. Nja ik hou dat niet goed genoeg in de gaten ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij her gebruikt zijn foto's ook.
Hoe weet je datquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:05 schreef Fok-it het volgende:
duidelijk met z`n telefoon zijn gemaakt.
Ja zag het laatst omdat hij foto plaatste van de McDonalds met een burger die niet meer verkocht werd, iemand wees hem erop. Toen zei hij dat hij gewoon oude foto weer opnieuw had geplaatst. Dus zal hij ongetwijfeld met andere foto's ook doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Nja ik hou dat niet goed genoeg in de gaten ook
Waar je zin in hebt dat je dat al jaren faked
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:08 schreef Amarantha het volgende:
Toen zei hij dat hij gewoon oude foto weer opnieuw had geplaatst.
Nou ja. Dat neem ik aan. Anders kan je die fotos ook wel op google terugvinden lijkt mequote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Dat neem ik aan. Anders kan je die fotos ook wel op google terugvinden lijkt me
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij gooit overal zo'n konijn op zodat fotos niet/moeilijekr zijn te achterhalen op internet.
Toevallig.
Hm ja, daar heb je wel gelijk in jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij gooit overal zo'n konijn op zodat fotos niet/moeilijekr zijn te achterhalen op internet.
Toevallig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |