Ik spreek minder Duits dan Arabischquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:57 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik wil nu ik wat ouder ben wel weer een keer heen met vrienden. Is mijn Duits wel om te janken (vooral het praten) maar heb goede hoop dat ik met Engels mij ook wel kan redden in Berlijn.
Oooh hahaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik spreek minder Duits dan Arabisch
En dat ging dus prima in Berlijn?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als echte Brit spreek ik gewoon rap Brits Engels waar ik ook ben.
Ja. Je hebt de taal niet nodig om ergens heen te gaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dat ging dus prima in Berlijn?
Ik kan hier over de grens in de supermarkt gelukkig wel Nederlands praten. Komen zo vaak Nederlanders, ze snappen dat inmiddelsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Je hebt de taal niet nodig om ergens heen te gaan
Ja maar goed Franse mensen zijn dan ook wel gewoon best wel kut daarin.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
En in Berlijn spreken ze nog 100x beter Engels dan eenParijs
Vanavond stad, morgen verjaardag, zondag naar de voetbalquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 03:37 schreef Amarantha het volgende:
Jullie allemaal nog leuke plannen dit weekend?
1 keer delen is al meer dan genoeg eer Mikey.quote:
Mikey hoopt dat mensen de tweede keer wel een fuck gevenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 keer delen is al meer dan genoeg eer Mikey.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Mikey hoopt dat mensen de tweede keer wel een fuck geven
Heb ook al een submit gestuurd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 keer delen is al meer dan genoeg eer Mikey.
Denk dat Fylax dit soort populistische meuk wel kan waarderen maar ik nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Mikey hoopt dat mensen de tweede keer wel een fuck geven
Ik heb het filmpje nog niet eens afgespeeld, Mikey post toch rotzooiquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Fylax dit soort populistische meuk wel kan waarderen maar ik niet
Een parodie op dat liedje van Claudia de Breij alleen dan met een rechts huil-tekstje eronderquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje nog niet eens afgespeeld, Mikey post toch rotzooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |