SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Titanic is hier enkelen km vandaan aan zn tripje begonnen. Dus ik dacht die film een keer te gaan kijken straks.quote:
Je gaat mij niet vertellen dat je die nog nooit gezien hebtquote:
Wel de moeite waardquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Titanic is hier enkelen km vandaan aan zn tripje begonnen. Dus ik dacht die film een keer te gaan kijken straks.
Dacht het niet he.
Eigenlijk 'moet' je hem wel een keer zien. Heel beroerd is ie ook niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Titanic is hier enkelen km vandaan aan zn tripje begonnen. Dus ik dacht die film een keer te gaan kijken straks.
Dacht het niet he.
Vandaar dat ik en dicaprio zei.quote:
Welke film is dat?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk 'moet' je hem wel een keer zien. Heel beroerd is ie ook niet.
[..]
Vandaar dat ik en dicaprio zei.Vind Leo wel leuk ja. Alleen met zijn huidige filmrol een beetje minder. Hij heeft een baardje en een staartje)
hij heeft wel een buikjequote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke film is dat?
Vind hem niet meer zo aantrekkelijk nu hij ouder is.
The revenant. Komt binnen nu en een paar maanden uit. Schijnen mensen al lyrisch over te zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke film is dat?
Vind hem niet meer zo aantrekkelijk nu hij ouder is.
Dat is het niet, het is meer de kleine oogjes nu zijn gezicht wat boller is.quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is het niet, het is meer de kleine oogjes nu zijn gezicht wat boller is.
Buikje kan me weinig schelen bij een man.
oh ik zou graag een plat buikje willenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is het niet, het is meer de kleine oogjes nu zijn gezicht wat boller is.
Buikje kan me weinig schelen bij een man.
Ik ben chubbychaser, ik zit graag aan de vetjes van een man. Ik schaam me daar een beetje voor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
oh ik zou graag een plat buikje willen
hoe was groningenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgende keer zet ik al m'n spaargeld erop
joden lopen altijd wegquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb halverwege de eerste helft uitgezet
als je ons dat voortaan nu van te voren tiptquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Legia was zoals verwacht ook niet goed!
Ruim van te voren gedaanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:06 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
als je ons dat voortaan nu van te voren tipt
Heeft hij gedaan, waardoor ik gecasht hebquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:06 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
als je ons dat voortaan nu van te voren tipt
Dus we gaan uit eten?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heeft hij gedaan, waardoor ik gecasht heb
Hangt ervan af wat we daarna gaan doenquote:
Netflix 'n chillquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat we daarna gaan doen
Jammer dat Mortax mij van aftertimen beticht.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heeft hij gedaan, waardoor ik gecasht heb
ik stelde dit vanmiddag voor aan een tindergirl. Netflix n chill, maar ik heb geen netflixquote:
Had ze thigh gap?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:10 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik stelde dit vanmiddag voor aan een tindergirl. Netflix n chill, maar ik heb geen netflix
Ze vond het niets voor een date en nu hebben we geen contact meer
Is ook alleen voor de rijke tatta'squote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:10 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik stelde dit vanmiddag voor aan een tindergirl. Netflix n chill, maar ik heb geen netflix
Ze vond het niets voor een date en nu hebben we geen contact meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:13 schreef xcachet het volgende:
Waar is Tyron eigenlijk?is hij je volgende target?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I search for something I'm missing and disappear when I'm bored
ben je ook gym geweest vandaag?quote:
Jaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:23 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ben je ook gym geweest vandaag?
ik ga geen ranzige opmerking maken nuquote:
hey montelly ik eet nu broccoliquote:
Goedzoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:31 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik ga geen ranzige opmerking maken nu
Maak selfiequote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:33 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
hey montelly ik eet nu broccoli
ik eet nu zelfs een wortelquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:50 schreef Sked het volgende:
nee grapje Pax daar ben je veel te ecto voor
je bent toch geen konijn :Squote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik eet nu zelfs een wortel
heerlijk
is t ookquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders noemen rauwe groente ook steevast konijnenvoer.
ik ben dol op rauwe groentequote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
En het dan zelf zeker doorkokenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
quote:
Ik heb het ook niet zo op van die groente die nog tussen je tanden knarst. Liever lekker zacht geworden groente in een stoofpotje ofzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En het dan zelf zeker doorkoken
kan beterquote:
gedoequote:
Ik weet niet goed wat er aan mankeert, een vreemd soort eenzaamheid.quote:
Oh bahquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet goed wat er aan mankeert, een vreemd soort eenzaamheid.
Toevallig vanavond niet.quote:
Oh heeft het te maken met je ouders die verhuizen of dat je je zusje mist?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toevallig vanavond niet.
Maar meer iets van de laatste weken.
Ik weet niet precies hoe het komt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh heeft het te maken met je ouders die verhuizen of dat je je zusje mist?
chillquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het komt.
Gelukkig wel weekend tot en met maandag.
ik moet wel veel lezen paar 100 blz ofzo, beetje stof inhalen :$quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
chill
moet je veel doen?
ik ga morgen naar duitsland met mijn ouders en de hond
Oh bahquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet wel veel lezen paar 100 blz ofzo, beetje stof inhalen :$
leuk wat ga je doen en waar in duitsland
goed bezigquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh bahzoveel
mijn ouders hebben daar een caravan staan en ik neem schoolspullen mee. Geen internet daar dus ik hoop dat ik veel kan doen daar zonder afleiding.
Nu heb je uiteindelijk nog een finale met 2 saaie deelnemers, mehquote:
jij dacht dat die ging winnen tochquote:
Ian mocht ook wel weg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nu heb je uiteindelijk nog een finale met 2 saaie deelnemers, meh
Ik was team flora jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
jij dacht dat die ging winnen toch
hoi fylax
Hoezo niet echt onder de indruk?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt m wel leuk geloof ik zelf niet echt onder de indruk verder.
Nou gewoon het is geen S6 of iPhone. Geluid is heel slecht en de camera is weliswaar goed maar niet vergelijkbaar met echte toptoestellen.quote:
welke kamerquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Hey
Als ik als transgender deze kamer binnenkom ga je me dan slaan?
quote:
Hmm naja ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou gewoon het is geen S6 of iPhone. Geluid is heel slecht en de camera is weliswaar goed maar niet vergelijkbaar met echte toptoestellen.
Playstore staat er wel op dus dat is superchill
waarop had je gezet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze virtuale space.
Vies veel geld verloren vanavond weer met kaulo EL
Veel te onvoorspelbaar man. moet je niet doequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze virtuale space.
Vies veel geld verloren vanavond weer met kaulo EL
Pakketje was ook weer in de tuin getieft gewoon net als eerder orders vraag me af wie die bezorging regelt.quote:
Dan is er juist geld te verdienenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel te onvoorspelbaar man. moet je niet doe
Wtf dat is wel slecht. Als ik er niet ben krijg ik of een afhaalbriefje of ze brengen hem naar de buren *een winkel*.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Pakketje was ook weer in de tuin getieft gewoon net als eerder orders vraag me af wie die bezorging regelt.
Beetje jammer was het allemaal ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Slecht, hele avond matig voetbal gezien.
Heb ik gedaan tegen Napoli enige small bet die ik gewonnen hadquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarop had je gezet.
had hier nog tip gepost om tegen legia te betten. maar alleen paxcon had gedaan, mortaxx had het wel gezien maar niet gezet.
en nu klaagt ie dat ik voortaan eerder moet zeggen terwijl ik simpelweg niet eerder thuis was
Denk je?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wtf dat is wel slecht. Als ik er niet ben krijg ik of een afhaalbriefje of ze brengen hem naar de buren *een winkel*.
Zeer goede odds. Heb @1.95 gepakt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ik gedaan tegen Napoli enige small bet die ik gewonnen had![]()
kreeg ie toen zn diploma nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer was het allemaal ja.
Ik had bachelor-uitreiking van m`n broertje. Toen moesten ze allemaal wat vertellen over hun scriptie als een soort test om je diploma te krijgen en 1 iemand kreeg een black-outWist gewoon compleet niets meer van z`n scriptie
als onderwijs cabaret wordt haak ik afquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer was het allemaal ja.
Ik had bachelor-uitreiking van m`n broertje. Toen moesten ze allemaal wat vertellen over hun scriptie als een soort test om je diploma te krijgen en 1 iemand kreeg een black-outWist gewoon compleet niets meer van z`n scriptie
Vraag me af wie de bezorger nou precies is het is geen DHL of PostNL op je pakketje staat ook geen organisatie verder alleen stickers van China-Air.quote:
Jawel tuurlijkquote:
Naja mijn andere China pakketjes zijn altijd nog gewoon bij de deur aangenomen door huisgenoten dus zal wel goed komenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag me af wie de bezorger nou precies is het is geen DHL of PostNL op je pakketje staat ook geen organisatie verder alleen stickers van China-Air.
Best netjesquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeer goede odds. Heb @1.95 gepakt.
Fucking zieke odd voor een Legia die in enorm slechte vorm is in de Poolse mickey mouse liga
lokale beunhaas tochquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag me af wie de bezorger nou precies is het is geen DHL of PostNL op je pakketje staat ook geen organisatie verder alleen stickers van China-Air.
Was geen cabaret hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als onderwijs cabaret wordt haak ik af
hoefde ik gelukkig nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was geen cabaret hoorGewoon paar vragen voor meegebrachte familie waarscriptie over ging enzo
Klopt. Lachte me dood toen ik die odds zag.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Best netjes![]()
Napoli ook wel ziek goed ploegje verder
Ja denk het man kan toch niet lag gewoon op kliko toen ik thuis kwam.quote:
M`n broertje vertelde dat ze met masteruitreiking nog erger zijn. Met veel meer gerichte vragen en mag publiek ook vragen stellen enzoquote:
Ja was "maar" 2-0 geworden tweede doelpunt kwam nog laat ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Lachte me dood toen ik die odds zag.
Totaal kansloos ook bijna Legia.
Had ook 0-4/0-5 kunnen zijn
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:42 schreef Paxcon het volgende:
ik heb bachelordiploma vorige week afgehaald bij de balie, snel weg van die gekkigheid
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:42 schreef Paxcon het volgende:
ik heb bachelordiploma vorige week afgehaald bij de balie, snel weg van die gekkigheid
Meeste studies hebben niet eens bachelor uitreiking tochquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]Kom op zeg
is toch ook leuk voor je ouders enzo
Volgens mij wel?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meeste studies hebben hier eens bachelor uitreiking toch
oh dat heb ik ook gedaan, bij master hoefde ik alleen te tekenenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:42 schreef Paxcon het volgende:
Ken echt niemand die dat heeft gedaan eigenlijk.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meeste studies hebben niet eens bachelor uitreiking toch
Dat was een donkere dag in je leven?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:44 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
oh dat heb ik ook gedaan, bij master hoefde ik alleen te tekenen
had ik al niet meer, einde lening welquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was een donkere dag in je leven?
Einde stufi.
Ja was echt heel apartquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Lol die ene die blackout had misschien had ie gewoon scriptie gekocht
Ik moest op mijn diploma uitreiking van A-Levels iets vertellen over rugby en voetbal schoolcompetitie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja was echt heel apartDe meeste vertelde gewoon uitgebried en hij had echt zoiets van: Waar gaat het over
![]()
Gewoon vertellen dat je een houthakker bent op het veldquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moest op mijn diploma uitreiking van A-Levels iets vertellen over rugby en voetbal schoolcompetitie.
Genant.
Ik vertelde over mijn korte periode als aanvoerder. 1 wedstrijd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon vertellen dat je een houthakker bent op het veld
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vertelde over mijn korte periode als aanvoerder. 1 wedstrijd.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vertelde over mijn korte periode als aanvoerder. 1 wedstrijd.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wordt gespaard tegen slechte clubs
Chelsea degradatievoetbalquote:
Waar heeft dat mee te maken dan dat het zo drastisch gedaald is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Southampton opende op 7.0 nu nog maar 4.8 bij betvictor LOL
Ik gok de laatste 2 resultaten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar heeft dat mee te maken dan dat het zo drastisch gedaald is.
En voor PSVquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik verwacht een redelijk simpele winst voor Chelsea.
Ik denk na vorig weekend gekelderd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh zo dacht deze dagen opeens gekelderd die odds.
Ajax speelt in de competitie altijd beter dan in ELquote:
Die worden fluitend kampioen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ajax speelt in de competitie altijd beter dan in EL
Dan moet je er mee stoppen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:59 schreef Elan het volgende:
Denk Feyenoord puntverlies tegen De Graafschap is reëel.
Nou ja, beter qua resultaat misschien. Als ik dit weer zie ga ik toch mee met het populisme dat het dit seizoen wel echt spannender dan laatste jaren kan wordenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ajax speelt in de competitie altijd beter dan in EL
Hou op manquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:59 schreef Elan het volgende:
Denk Feyenoord puntverlies tegen De Graafschap is reëel.
True. Maar dat houdt ook een keer op als je slecht blijft spelenquote:
Je kent Feyenoord?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:00 schreef Fok-it het volgende:
2x redelijk gespeeld tegen Zwolle. Dan win je uit gewoon met 1-3 ofzo
Klopt. Daarom gaat Feyenoord nog enorme klappen krijgenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Maar dat houdt ook een keer op als je slecht blijft spelen
Tegen Cambuur ook moeilijk Roda ook die uitwedstrijden van ons zijn een verhaal apartquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou op man
2x redelijk gespeeld tegen Zwolle. Dan win je uit gewoon met 1-3 ofzo
Je moet toch positief blijvenquote:
Het kan spoken op de vijverberg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen Cambuur ook moeilijk Roda ook die uitwedstrijden van ons zijn een verhaal apart
En als je Kuyt op het veld zetquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:01 schreef Elan het volgende:
Daarbij als je Lex Immer sop de tribune zet roep je de ellende over jezelf af
Inderdaad. Je moet hem buiten op de parkeerplaats houdenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:01 schreef Elan het volgende:
Daarbij als je Lex Immer sop de tribune zet roep je de ellende over jezelf af
Nou dat zal wel meevallen maar na een weekje hosanna en Karsdorp in Oranje geluld Kuijt veren in zijn anus zal het wel weer tekort schieten op inzet en kwaliteit is er nu eenmaal nauwelijks.quote:
Lekker respectloos jegens je clubtopscorerquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet hem buiten op de parkeerplaats houden
??quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker respectloos jegens je clubtopscorer
Feyenoord voerhoede is zo enorm slechtquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:04 schreef Elan het volgende:
Die Kramer is ook echt fucking slecht enige god is elia aanvallend
Gelul?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou dat zal wel meevallen maar na een weekje hosanna en Karsdorp in Oranje geluld Kuijt veren in zijn anus zal het wel weer tekort schieten op inzet en kwaliteit is er nu eenmaal nauwelijks.
Jammer dat Janmaat echt niet mee kan in de PLquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
Janmaat beste RB tot nu toe maar alleen qua ervaring
Dacht dat Kuyt er meer had.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Lex is momenteel clubtopscorer 31 kools voor Feyenoord
Heeft af en toe prima potjes hoor bij Newcastle. Maar qua talent is het niet te vergelijken met die andere twee neequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer dat Janmaat echt niet mee kan in de PL
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelul?![]()
Dat valt ook wel mee. Janmaat beste RB tot nu toe maar alleen qua ervaring. Tete of Karsdorp wordt nieuwe rechtsback van Oranje voor de koemnde jaren
Moet vrijwel elke wedstrijd aan de noodrem trekken omdat ie niet kan verdedigen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft af en toe prima potjes hoor bij Newcastle. Maar qua talent is het niet te vergelijken met die andere twee nee
Hij hoeft de kar toch ook niet te trekkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Let nou maar gewoon op zondag, Karsdorp is goed maar die kan die kar ook niet alleen trekken.
Die is defensief wel sterker jaquote:
Hij was ook niet de enige waarbij dat gebeurde toch? Rutten deed op een gegeven moment echt bij een paar volgens mijquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind het wel des Feyenoords om iemand op te leiden voor een posititie en dan door kwaliteitsgebrek op sommige posities iemand om te scholen tot back.
Vilhena was opeens ook backquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:08 schreef Fok-it het volgende:
Hij was ook niet de enige waarbij dat gebeurde toch? Rutten deed op een gegeven moment echt bij een paar volgens mij
niks mis meequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind het wel des Feyenoords om iemand op te leiden voor een posititie en dan door kwaliteitsgebrek op sommige posities iemand om te scholen tot back.
Dat was echt schandalig ja.quote:
Geef hem groot gelijk dat hij z`n contract niet verlengtquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Blij dat die in ieder geval weg is zeg. Wat een gezeik met die kerel.
Lewa speelde dan ook bij clubs waar ze niet eens weten wat opleiden betekend in zn jeugd.quote:
Want. Hij heeft genoeg kansen gehad anders.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef hem groot gelijk dat hij z`n contract niet verlengt
Nooit op zn positie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Want. Hij heeft genoeg kansen gehad anders.
Dat merk je wel als hij invalt jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal dan ook met zijn eigen spel te maken gehad hebben.
Dat zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal dan ook met zijn eigen spel te maken gehad hebben.
Noem me eens wat hoogtepunten dan.quote:
Wel apart dat voetballende talenten allemaal mislukken bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Noem me eens wat hoogtepunten dan.
Nooit zo onder de indruk geweest van hem eigenlijk. Eeuwig talent dit dat.
Dat komt alleen omdat Lex het lievelingetje was van Koeman en Ruttenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:13 schreef Sked het volgende:
Vilhena heeft nooit een paar wedstrijden achter elkaar op #10 mogen spelen en heeft zelfs Lex Immers voor zich op die positie
Dan weet ik t ook wel
Genoeg gemist toen nog verder.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Al speelde hij wel sterk met Pelle samen, dat moet ik toegeven. Dat was echt een goed seizoen van hem
De reden interesseert me niet zo, het blijft feit dat het zo is/was en dan zou ik ook mijn biezen pakken. Zeker als een aardig clubje als Sampdoria blijkbaar al met je in zee wilquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat komt alleen omdat Lex het lievelingetje was van Koeman en Rutten
Valt allemaal reuze mee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel apart dat voetballende talenten allemaal mislukken bij Feyenoord.
En we nu met antigoden als Kramer, Kuyt en Immers zitten.
Verdedigers lukken nog net.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt allemaal reuze mee.
Die Ake is nu ook weer verhuurd aan Watford terwijl zijn generatiegenoten tegen het Nederlands elftal aanhikken.
Van Beek zat zelfs een elftal lager.
Ja, dat zeg ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:15 schreef Sked het volgende:
[..]
De reden interesseert me niet zo, het blijft feit dat het zo is/was en dan zou ik ook mijn biezen pakken. Zeker als een aardig clubje als Sampdoria blijkbaar al met je in zee wil
Hij dwong zelf ook niets af verder ook niet op de 10-positie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:15 schreef Sked het volgende:
[..]
De reden interesseert me niet zo, het blijft feit dat het zo is/was en dan zou ik ook mijn biezen pakken. Zeker als een aardig clubje als Sampdoria blijkbaar al met je in zee wil
Noem eens iemand dan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verdedigers lukken nog net.
Maar als je een karakter hebt wordt het lastig.
Ja, en wanneer heeft hij dat kunnen doen? Dat kan niet met twee invalbeurtjes en een oefenwedstrijd op linksbackquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij dwong zelf ook niets af verder ook niet op de 10-positie.
Daar heeft hij inderdaad een tijdje op kunnen parasiteren maar nu is het wel klaar verder. Al meten mensen snel met 2 maten van die Gustafson stond zo nu en dan enorm te schutteren en was veelal onzichtbaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Al speelde hij wel sterk met Pelle samen, dat moet ik toegeven. Dat was echt een goed seizoen van hem
Vilhena, Boetius de laatste jaren. Altijd enorme talenten. Mislukken enorm bij Feyenoord in het 1e.quote:
Waren wel iets meer invalbeurtjes onder Koeman ook regelmatig basis gestaan waarna hij weer werd weggehoond.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, en wanneer heeft hij dat kunnen doen? Dat kan niet met twee invalbeurtjes en een oefenwedstrijd op linksback
Door Gustafson speelt Feyenoord tenminste weer beetje naar voren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar heeft hij inderdaad een tijdje op kunnen parasiteren maar nu is het wel klaar verder. Al meten mensen snel met 2 maten van die Gustafson stond zo nu en dan enorm te schutteren en was veelal onzichtbaar.
Tis meer dat ze hem ophemelen omdat hij voor Immers komt
Van Persie had het moeilijk vooral door Van Persie zelf is volwassen geworden bij Arsenal met dank aan Bergkamp heeft hij zelf gezegd in Heilig Gras docu.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vilhena, Boetius de laatste jaren. Altijd enorme talenten. Mislukken enorm bij Feyenoord in het 1e.
Van Persie had het moeilijk bij Feyenoord. Karsdorp word opgeleid door Feyenoord als 10 maar moet naar de back positie.
En een idioot als Kramer wordt gehaald, als je zelfs zulke spelers niet zelf kan opleiden.
13 kregen we daar voor toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Drenthe is de duurste speler van Feyenoord ooit.
Wel raar dat er schijnbaar geen goede voetballers doorstromen uit de jeugd die het wel waarmaken. Buiten verdedigersquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:20 schreef Elan het volgende:
Van Persie had het moeilijk vooral door Van Persie zelf
Fout.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Drenthe is de duurste speler van Feyenoord ooit.
Schuurman en Sleegers.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel raar dat er schijnbaar geen goede voetballers doorstromen uit de jeugd die het wel waarmaken. Buiten verdedigers
Sowieso bar weinig aanvallend talent verder bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel raar dat er schijnbaar geen goede voetballers doorstromen uit de jeugd die het wel waarmaken. Buiten verdedigers
Oja. Niet zelfopgeleid.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Fout.
Was Kuyt voor 18 mio naar Liverpool.
Dan is er gewoon iets mis met je opleiding.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso bar weinig aanvallend talent verder bij Feyenoord.
Klopt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan is er gewoon iets mis met je opleiding.
Want me de Vrijtjes, BMI, van Beek alleen ga je geen goed team op de been krijgen
Klopt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Depay was ook benaderd door Feyenoord-jeugd maar koos toen voor Sparta.
En Jetro ook tochquote:
Is 18. Is nog niets van te zeggenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:27 schreef Fok-it het volgende:
Die Slabbekoorn lijkt het ook niet waar te maken trouwens
Stijn moet echt columnist wordenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
VBL / Het anti-El Ghazi topic #1 De geacteerd gefrustreerde jongen
lol
veel hoor 13 in een land als de VSquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:30 schreef Elan het volgende:
13 doden weer in Amerika lang leven 2e amandement
honduras vergelijken met vsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
veel hoor 13 in een land als de VS
van honduras krijgen we geen push bericht
Of de 110 landen met meer doden per capita dan de VSquote:
Dat zijn bijna allemaal ontwikkelingslanden daar gelden toch net iets andere beoordelingscriteria voorquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of de 110 landen met meer doden per capita dan de VS
VS is op veel vlakken dan ook een ontwikkelingsland.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn bijna allemaal ontwikkelingslanden daar gelden toch net iets andere beoordelingscriteria voor
VS is over de hele linie een land met enorm veel achterstandvolkquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:35 schreef Elan het volgende:
Of zijn er meer "rijke" landen met zoveel incidenten.
Amerika is toch centrum van de democratie geen bananenrepubliek.
Dit was op een goede school verder misschien kopieergedrag je weet het niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
VS is op veel vlakken dan ook een ontwikkelingsland.
Misschien heeft het daar meer mee te maken dan wapens
Op een community college.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:36 schreef Elan het volgende:
Dit was op een goede school verder misschien kopieergedrag je weet het niet.
Toch hoger BNP dan Nederland en meeste Europese landen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
VS is over de hele linie een land met enorm veel achterstandvolk
Klopt. Maar het wapenprobleem ligt meer bij laagopgeleiden spics en voornamelijk afro-amerikanen die elkaar voor 5 gram crack afmaken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch hoger BNP dan Nederland en meeste Europese landen.
True.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Schoolshootings zijn daar maar een heel klein percentage van van vuurwapen criminaliteit
Gaza is nog jong en daarom zo wisselvallig.quote:
Dat klopt maar dat is niet Amerikas grootste probleem.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:40 schreef Elan het volgende:
Maar het is wel aanzienlijk makkelijker om pipa meer naar school te nemen dan in Nederland.
Depay had ook zulke verhaaltjes zolang je presteert hoor je niemand er overquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaza is nog jong en daarom zo wisselvallig.
Over 3jaar is hij top en kan zo naar milan of liverpool voor 15 miljoentjes'
Ik hoop niet dat hij zichzelf die bijnaam toegekend heeft
Zie het probleem niet zo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Depay had ook zulke verhaaltjes zolang je presteert hoor je niemand er over
Oh het ging me vooral om die reactie van die user die dacht dat hij voor 15 miljoen naar Milan konquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zie het probleem niet zo.
Stijn is dan altijd wel een Suarez fappert geweest en die bijt mensen
Verder erg hoor dat iemand "maniertjes" heeft
Een pet dragen in de klas is dan ook wel extreem pauper.quote:
Die kerel is wel echt al maanden iedereen ziek hard aan het trollenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een pet dragen in de klas is dan ook wel extreem pauper.
hoezoquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die kerel is wel echt al maanden iedereen ziek hard aan het trollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |