Beetje jammer was het allemaal ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Slecht, hele avond matig voetbal gezien.
Heb ik gedaan tegen Napoli enige small bet die ik gewonnen hadquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarop had je gezet.
had hier nog tip gepost om tegen legia te betten. maar alleen paxcon had gedaan, mortaxx had het wel gezien maar niet gezet.
en nu klaagt ie dat ik voortaan eerder moet zeggen terwijl ik simpelweg niet eerder thuis was
Denk je?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wtf dat is wel slecht. Als ik er niet ben krijg ik of een afhaalbriefje of ze brengen hem naar de buren *een winkel*.
Zeer goede odds. Heb @1.95 gepakt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ik gedaan tegen Napoli enige small bet die ik gewonnen had![]()
kreeg ie toen zn diploma nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer was het allemaal ja.
Ik had bachelor-uitreiking van m`n broertje. Toen moesten ze allemaal wat vertellen over hun scriptie als een soort test om je diploma te krijgen en 1 iemand kreeg een black-outWist gewoon compleet niets meer van z`n scriptie
als onderwijs cabaret wordt haak ik afquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer was het allemaal ja.
Ik had bachelor-uitreiking van m`n broertje. Toen moesten ze allemaal wat vertellen over hun scriptie als een soort test om je diploma te krijgen en 1 iemand kreeg een black-outWist gewoon compleet niets meer van z`n scriptie
Vraag me af wie de bezorger nou precies is het is geen DHL of PostNL op je pakketje staat ook geen organisatie verder alleen stickers van China-Air.quote:
Jawel tuurlijkquote:
Naja mijn andere China pakketjes zijn altijd nog gewoon bij de deur aangenomen door huisgenoten dus zal wel goed komenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag me af wie de bezorger nou precies is het is geen DHL of PostNL op je pakketje staat ook geen organisatie verder alleen stickers van China-Air.
Best netjesquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeer goede odds. Heb @1.95 gepakt.
Fucking zieke odd voor een Legia die in enorm slechte vorm is in de Poolse mickey mouse liga
lokale beunhaas tochquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag me af wie de bezorger nou precies is het is geen DHL of PostNL op je pakketje staat ook geen organisatie verder alleen stickers van China-Air.
Was geen cabaret hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als onderwijs cabaret wordt haak ik af
hoefde ik gelukkig nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was geen cabaret hoorGewoon paar vragen voor meegebrachte familie waarscriptie over ging enzo
Klopt. Lachte me dood toen ik die odds zag.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Best netjes![]()
Napoli ook wel ziek goed ploegje verder
Ja denk het man kan toch niet lag gewoon op kliko toen ik thuis kwam.quote:
M`n broertje vertelde dat ze met masteruitreiking nog erger zijn. Met veel meer gerichte vragen en mag publiek ook vragen stellen enzoquote:
Ja was "maar" 2-0 geworden tweede doelpunt kwam nog laat ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Lachte me dood toen ik die odds zag.
Totaal kansloos ook bijna Legia.
Had ook 0-4/0-5 kunnen zijn
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:42 schreef Paxcon het volgende:
ik heb bachelordiploma vorige week afgehaald bij de balie, snel weg van die gekkigheid
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:42 schreef Paxcon het volgende:
ik heb bachelordiploma vorige week afgehaald bij de balie, snel weg van die gekkigheid
Meeste studies hebben niet eens bachelor uitreiking tochquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]Kom op zeg
is toch ook leuk voor je ouders enzo
Volgens mij wel?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meeste studies hebben hier eens bachelor uitreiking toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |