Ik was team flora jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
jij dacht dat die ging winnen toch
hoi fylax
Hoezo niet echt onder de indruk?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt m wel leuk geloof ik zelf niet echt onder de indruk verder.
Nou gewoon het is geen S6 of iPhone. Geluid is heel slecht en de camera is weliswaar goed maar niet vergelijkbaar met echte toptoestellen.quote:
welke kamerquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Hey
Als ik als transgender deze kamer binnenkom ga je me dan slaan?
quote:
Hmm naja ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou gewoon het is geen S6 of iPhone. Geluid is heel slecht en de camera is weliswaar goed maar niet vergelijkbaar met echte toptoestellen.
Playstore staat er wel op dus dat is superchill
waarop had je gezet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze virtuale space.
Vies veel geld verloren vanavond weer met kaulo EL
Veel te onvoorspelbaar man. moet je niet doequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze virtuale space.
Vies veel geld verloren vanavond weer met kaulo EL
Pakketje was ook weer in de tuin getieft gewoon net als eerder orders vraag me af wie die bezorging regelt.quote:
Dan is er juist geld te verdienenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel te onvoorspelbaar man. moet je niet doe
Wtf dat is wel slecht. Als ik er niet ben krijg ik of een afhaalbriefje of ze brengen hem naar de buren *een winkel*.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Pakketje was ook weer in de tuin getieft gewoon net als eerder orders vraag me af wie die bezorging regelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |