Ik was team flora jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
jij dacht dat die ging winnen toch
hoi fylax
Hoezo niet echt onder de indruk?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt m wel leuk geloof ik zelf niet echt onder de indruk verder.
Nou gewoon het is geen S6 of iPhone. Geluid is heel slecht en de camera is weliswaar goed maar niet vergelijkbaar met echte toptoestellen.quote:
welke kamerquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Hey
Als ik als transgender deze kamer binnenkom ga je me dan slaan?
quote:
Hmm naja ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou gewoon het is geen S6 of iPhone. Geluid is heel slecht en de camera is weliswaar goed maar niet vergelijkbaar met echte toptoestellen.
Playstore staat er wel op dus dat is superchill
waarop had je gezet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze virtuale space.
Vies veel geld verloren vanavond weer met kaulo EL
Veel te onvoorspelbaar man. moet je niet doequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze virtuale space.
Vies veel geld verloren vanavond weer met kaulo EL
Pakketje was ook weer in de tuin getieft gewoon net als eerder orders vraag me af wie die bezorging regelt.quote:
Dan is er juist geld te verdienenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel te onvoorspelbaar man. moet je niet doe
Wtf dat is wel slecht. Als ik er niet ben krijg ik of een afhaalbriefje of ze brengen hem naar de buren *een winkel*.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Pakketje was ook weer in de tuin getieft gewoon net als eerder orders vraag me af wie die bezorging regelt.
Beetje jammer was het allemaal ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Slecht, hele avond matig voetbal gezien.
Heb ik gedaan tegen Napoli enige small bet die ik gewonnen hadquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarop had je gezet.
had hier nog tip gepost om tegen legia te betten. maar alleen paxcon had gedaan, mortaxx had het wel gezien maar niet gezet.
en nu klaagt ie dat ik voortaan eerder moet zeggen terwijl ik simpelweg niet eerder thuis was
Denk je?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wtf dat is wel slecht. Als ik er niet ben krijg ik of een afhaalbriefje of ze brengen hem naar de buren *een winkel*.
Zeer goede odds. Heb @1.95 gepakt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb ik gedaan tegen Napoli enige small bet die ik gewonnen had![]()
kreeg ie toen zn diploma nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer was het allemaal ja.
Ik had bachelor-uitreiking van m`n broertje. Toen moesten ze allemaal wat vertellen over hun scriptie als een soort test om je diploma te krijgen en 1 iemand kreeg een black-outWist gewoon compleet niets meer van z`n scriptie
als onderwijs cabaret wordt haak ik afquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer was het allemaal ja.
Ik had bachelor-uitreiking van m`n broertje. Toen moesten ze allemaal wat vertellen over hun scriptie als een soort test om je diploma te krijgen en 1 iemand kreeg een black-outWist gewoon compleet niets meer van z`n scriptie
Vraag me af wie de bezorger nou precies is het is geen DHL of PostNL op je pakketje staat ook geen organisatie verder alleen stickers van China-Air.quote:
Jawel tuurlijkquote:
Naja mijn andere China pakketjes zijn altijd nog gewoon bij de deur aangenomen door huisgenoten dus zal wel goed komenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag me af wie de bezorger nou precies is het is geen DHL of PostNL op je pakketje staat ook geen organisatie verder alleen stickers van China-Air.
Best netjesquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeer goede odds. Heb @1.95 gepakt.
Fucking zieke odd voor een Legia die in enorm slechte vorm is in de Poolse mickey mouse liga
lokale beunhaas tochquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag me af wie de bezorger nou precies is het is geen DHL of PostNL op je pakketje staat ook geen organisatie verder alleen stickers van China-Air.
Was geen cabaret hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als onderwijs cabaret wordt haak ik af
hoefde ik gelukkig nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was geen cabaret hoorGewoon paar vragen voor meegebrachte familie waarscriptie over ging enzo
Klopt. Lachte me dood toen ik die odds zag.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Best netjes![]()
Napoli ook wel ziek goed ploegje verder
Ja denk het man kan toch niet lag gewoon op kliko toen ik thuis kwam.quote:
M`n broertje vertelde dat ze met masteruitreiking nog erger zijn. Met veel meer gerichte vragen en mag publiek ook vragen stellen enzoquote:
Ja was "maar" 2-0 geworden tweede doelpunt kwam nog laat ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Lachte me dood toen ik die odds zag.
Totaal kansloos ook bijna Legia.
Had ook 0-4/0-5 kunnen zijn
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:42 schreef Paxcon het volgende:
ik heb bachelordiploma vorige week afgehaald bij de balie, snel weg van die gekkigheid
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:42 schreef Paxcon het volgende:
ik heb bachelordiploma vorige week afgehaald bij de balie, snel weg van die gekkigheid
Meeste studies hebben niet eens bachelor uitreiking tochquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]Kom op zeg
is toch ook leuk voor je ouders enzo
Volgens mij wel?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meeste studies hebben hier eens bachelor uitreiking toch
oh dat heb ik ook gedaan, bij master hoefde ik alleen te tekenenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:42 schreef Paxcon het volgende:
Ken echt niemand die dat heeft gedaan eigenlijk.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meeste studies hebben niet eens bachelor uitreiking toch
Dat was een donkere dag in je leven?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:44 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
oh dat heb ik ook gedaan, bij master hoefde ik alleen te tekenen
had ik al niet meer, einde lening welquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was een donkere dag in je leven?
Einde stufi.
Ja was echt heel apartquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Lol die ene die blackout had misschien had ie gewoon scriptie gekocht
Ik moest op mijn diploma uitreiking van A-Levels iets vertellen over rugby en voetbal schoolcompetitie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja was echt heel apartDe meeste vertelde gewoon uitgebried en hij had echt zoiets van: Waar gaat het over
![]()
Gewoon vertellen dat je een houthakker bent op het veldquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moest op mijn diploma uitreiking van A-Levels iets vertellen over rugby en voetbal schoolcompetitie.
Genant.
Ik vertelde over mijn korte periode als aanvoerder. 1 wedstrijd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon vertellen dat je een houthakker bent op het veld
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vertelde over mijn korte periode als aanvoerder. 1 wedstrijd.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vertelde over mijn korte periode als aanvoerder. 1 wedstrijd.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wordt gespaard tegen slechte clubs
Chelsea degradatievoetbalquote:
Waar heeft dat mee te maken dan dat het zo drastisch gedaald is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Southampton opende op 7.0 nu nog maar 4.8 bij betvictor LOL
Ik gok de laatste 2 resultaten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar heeft dat mee te maken dan dat het zo drastisch gedaald is.
En voor PSVquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik verwacht een redelijk simpele winst voor Chelsea.
Ik denk na vorig weekend gekelderd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh zo dacht deze dagen opeens gekelderd die odds.
Ajax speelt in de competitie altijd beter dan in ELquote:
Die worden fluitend kampioen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ajax speelt in de competitie altijd beter dan in EL
Dan moet je er mee stoppen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:59 schreef Elan het volgende:
Denk Feyenoord puntverlies tegen De Graafschap is reëel.
Nou ja, beter qua resultaat misschien. Als ik dit weer zie ga ik toch mee met het populisme dat het dit seizoen wel echt spannender dan laatste jaren kan wordenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ajax speelt in de competitie altijd beter dan in EL
Hou op manquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:59 schreef Elan het volgende:
Denk Feyenoord puntverlies tegen De Graafschap is reëel.
True. Maar dat houdt ook een keer op als je slecht blijft spelenquote:
Je kent Feyenoord?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:00 schreef Fok-it het volgende:
2x redelijk gespeeld tegen Zwolle. Dan win je uit gewoon met 1-3 ofzo
Klopt. Daarom gaat Feyenoord nog enorme klappen krijgenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Maar dat houdt ook een keer op als je slecht blijft spelen
Tegen Cambuur ook moeilijk Roda ook die uitwedstrijden van ons zijn een verhaal apartquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou op man
2x redelijk gespeeld tegen Zwolle. Dan win je uit gewoon met 1-3 ofzo
Je moet toch positief blijvenquote:
Het kan spoken op de vijverberg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen Cambuur ook moeilijk Roda ook die uitwedstrijden van ons zijn een verhaal apart
En als je Kuyt op het veld zetquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:01 schreef Elan het volgende:
Daarbij als je Lex Immer sop de tribune zet roep je de ellende over jezelf af
Inderdaad. Je moet hem buiten op de parkeerplaats houdenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:01 schreef Elan het volgende:
Daarbij als je Lex Immer sop de tribune zet roep je de ellende over jezelf af
Nou dat zal wel meevallen maar na een weekje hosanna en Karsdorp in Oranje geluld Kuijt veren in zijn anus zal het wel weer tekort schieten op inzet en kwaliteit is er nu eenmaal nauwelijks.quote:
Lekker respectloos jegens je clubtopscorerquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet hem buiten op de parkeerplaats houden
??quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker respectloos jegens je clubtopscorer
Feyenoord voerhoede is zo enorm slechtquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:04 schreef Elan het volgende:
Die Kramer is ook echt fucking slecht enige god is elia aanvallend
Gelul?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou dat zal wel meevallen maar na een weekje hosanna en Karsdorp in Oranje geluld Kuijt veren in zijn anus zal het wel weer tekort schieten op inzet en kwaliteit is er nu eenmaal nauwelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |