oh dat heb ik ook gedaan, bij master hoefde ik alleen te tekenenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:42 schreef Paxcon het volgende:
ik heb bachelordiploma vorige week afgehaald bij de balie, snel weg van die gekkigheid
Ken echt niemand die dat heeft gedaan eigenlijk.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meeste studies hebben niet eens bachelor uitreiking toch
Dat was een donkere dag in je leven?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:44 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
oh dat heb ik ook gedaan, bij master hoefde ik alleen te tekenen
had ik al niet meer, einde lening welquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was een donkere dag in je leven?
Einde stufi.
Ja was echt heel apartquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Lol die ene die blackout had misschien had ie gewoon scriptie gekocht
Ik moest op mijn diploma uitreiking van A-Levels iets vertellen over rugby en voetbal schoolcompetitie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja was echt heel apartDe meeste vertelde gewoon uitgebried en hij had echt zoiets van: Waar gaat het over
![]()
Gewoon vertellen dat je een houthakker bent op het veldquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moest op mijn diploma uitreiking van A-Levels iets vertellen over rugby en voetbal schoolcompetitie.
Genant.
Ik vertelde over mijn korte periode als aanvoerder. 1 wedstrijd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon vertellen dat je een houthakker bent op het veld
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vertelde over mijn korte periode als aanvoerder. 1 wedstrijd.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vertelde over mijn korte periode als aanvoerder. 1 wedstrijd.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wordt gespaard tegen slechte clubs
Chelsea degradatievoetbalquote:
Waar heeft dat mee te maken dan dat het zo drastisch gedaald is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Southampton opende op 7.0 nu nog maar 4.8 bij betvictor LOL
Ik gok de laatste 2 resultaten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar heeft dat mee te maken dan dat het zo drastisch gedaald is.
En voor PSVquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik verwacht een redelijk simpele winst voor Chelsea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |