Jammer dat Janmaat echt niet mee kan in de PLquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
Janmaat beste RB tot nu toe maar alleen qua ervaring
Dacht dat Kuyt er meer had.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Lex is momenteel clubtopscorer 31 kools voor Feyenoord
Heeft af en toe prima potjes hoor bij Newcastle. Maar qua talent is het niet te vergelijken met die andere twee neequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer dat Janmaat echt niet mee kan in de PL
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelul?![]()
Dat valt ook wel mee. Janmaat beste RB tot nu toe maar alleen qua ervaring. Tete of Karsdorp wordt nieuwe rechtsback van Oranje voor de koemnde jaren
Moet vrijwel elke wedstrijd aan de noodrem trekken omdat ie niet kan verdedigen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft af en toe prima potjes hoor bij Newcastle. Maar qua talent is het niet te vergelijken met die andere twee nee
Hij hoeft de kar toch ook niet te trekkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Let nou maar gewoon op zondag, Karsdorp is goed maar die kan die kar ook niet alleen trekken.
Die is defensief wel sterker jaquote:
Hij was ook niet de enige waarbij dat gebeurde toch? Rutten deed op een gegeven moment echt bij een paar volgens mijquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind het wel des Feyenoords om iemand op te leiden voor een posititie en dan door kwaliteitsgebrek op sommige posities iemand om te scholen tot back.
Vilhena was opeens ook backquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:08 schreef Fok-it het volgende:
Hij was ook niet de enige waarbij dat gebeurde toch? Rutten deed op een gegeven moment echt bij een paar volgens mij
niks mis meequote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind het wel des Feyenoords om iemand op te leiden voor een posititie en dan door kwaliteitsgebrek op sommige posities iemand om te scholen tot back.
Dat was echt schandalig ja.quote:
Geef hem groot gelijk dat hij z`n contract niet verlengtquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Blij dat die in ieder geval weg is zeg. Wat een gezeik met die kerel.
Lewa speelde dan ook bij clubs waar ze niet eens weten wat opleiden betekend in zn jeugd.quote:
Want. Hij heeft genoeg kansen gehad anders.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef hem groot gelijk dat hij z`n contract niet verlengt
Nooit op zn positie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Want. Hij heeft genoeg kansen gehad anders.
Dat merk je wel als hij invalt jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal dan ook met zijn eigen spel te maken gehad hebben.
Dat zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal dan ook met zijn eigen spel te maken gehad hebben.
Noem me eens wat hoogtepunten dan.quote:
Wel apart dat voetballende talenten allemaal mislukken bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Noem me eens wat hoogtepunten dan.
Nooit zo onder de indruk geweest van hem eigenlijk. Eeuwig talent dit dat.
Dat komt alleen omdat Lex het lievelingetje was van Koeman en Ruttenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:13 schreef Sked het volgende:
Vilhena heeft nooit een paar wedstrijden achter elkaar op #10 mogen spelen en heeft zelfs Lex Immers voor zich op die positie
Dan weet ik t ook wel
Genoeg gemist toen nog verder.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Al speelde hij wel sterk met Pelle samen, dat moet ik toegeven. Dat was echt een goed seizoen van hem
De reden interesseert me niet zo, het blijft feit dat het zo is/was en dan zou ik ook mijn biezen pakken. Zeker als een aardig clubje als Sampdoria blijkbaar al met je in zee wilquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat komt alleen omdat Lex het lievelingetje was van Koeman en Rutten
Valt allemaal reuze mee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel apart dat voetballende talenten allemaal mislukken bij Feyenoord.
En we nu met antigoden als Kramer, Kuyt en Immers zitten.
Verdedigers lukken nog net.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt allemaal reuze mee.
Die Ake is nu ook weer verhuurd aan Watford terwijl zijn generatiegenoten tegen het Nederlands elftal aanhikken.
Van Beek zat zelfs een elftal lager.
Ja, dat zeg ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:15 schreef Sked het volgende:
[..]
De reden interesseert me niet zo, het blijft feit dat het zo is/was en dan zou ik ook mijn biezen pakken. Zeker als een aardig clubje als Sampdoria blijkbaar al met je in zee wil
Hij dwong zelf ook niets af verder ook niet op de 10-positie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:15 schreef Sked het volgende:
[..]
De reden interesseert me niet zo, het blijft feit dat het zo is/was en dan zou ik ook mijn biezen pakken. Zeker als een aardig clubje als Sampdoria blijkbaar al met je in zee wil
Noem eens iemand dan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verdedigers lukken nog net.
Maar als je een karakter hebt wordt het lastig.
Ja, en wanneer heeft hij dat kunnen doen? Dat kan niet met twee invalbeurtjes en een oefenwedstrijd op linksbackquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij dwong zelf ook niets af verder ook niet op de 10-positie.
Daar heeft hij inderdaad een tijdje op kunnen parasiteren maar nu is het wel klaar verder. Al meten mensen snel met 2 maten van die Gustafson stond zo nu en dan enorm te schutteren en was veelal onzichtbaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Al speelde hij wel sterk met Pelle samen, dat moet ik toegeven. Dat was echt een goed seizoen van hem
Vilhena, Boetius de laatste jaren. Altijd enorme talenten. Mislukken enorm bij Feyenoord in het 1e.quote:
Waren wel iets meer invalbeurtjes onder Koeman ook regelmatig basis gestaan waarna hij weer werd weggehoond.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 01:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, en wanneer heeft hij dat kunnen doen? Dat kan niet met twee invalbeurtjes en een oefenwedstrijd op linksback
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |