als je ons dat voortaan nu van te voren tiptquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Legia was zoals verwacht ook niet goed!
Ruim van te voren gedaanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:06 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
als je ons dat voortaan nu van te voren tipt
Heeft hij gedaan, waardoor ik gecasht hebquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:06 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
als je ons dat voortaan nu van te voren tipt
Dus we gaan uit eten?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heeft hij gedaan, waardoor ik gecasht heb
Hangt ervan af wat we daarna gaan doenquote:
Netflix 'n chillquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat we daarna gaan doen
Jammer dat Mortax mij van aftertimen beticht.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heeft hij gedaan, waardoor ik gecasht heb
ik stelde dit vanmiddag voor aan een tindergirl. Netflix n chill, maar ik heb geen netflixquote:
Had ze thigh gap?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:10 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik stelde dit vanmiddag voor aan een tindergirl. Netflix n chill, maar ik heb geen netflix
Ze vond het niets voor een date en nu hebben we geen contact meer
Is ook alleen voor de rijke tatta'squote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:10 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik stelde dit vanmiddag voor aan een tindergirl. Netflix n chill, maar ik heb geen netflix
Ze vond het niets voor een date en nu hebben we geen contact meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:13 schreef xcachet het volgende:
Waar is Tyron eigenlijk?is hij je volgende target?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I search for something I'm missing and disappear when I'm bored
ben je ook gym geweest vandaag?quote:
Jaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:23 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ben je ook gym geweest vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |