Denk Jaap, die wilde er eigenlijk toch niet zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:07 schreef 44rdbei het volgende:
Eilandraad bij team rood word wel interessant. Bij team geel gewoon Marianne exit.
team geel heeft marian in hun teamquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Klaas, Sander, Tim, Kim...
Rood kansloos.
schrap sander en klaas maarquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Rood kansloos.
Klaas en Timquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Rood kansloos.
alvast even quoten dezequote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:11 schreef Nober het volgende:
Ik ga jullie dadelijk even smakelijk uitlachen.
Zou niet terecht zijn, wel een makkelijk slachtoffer.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:09 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Denk Jaap, die wilde er eigenlijk toch niet zijn
Marian heeft misschien wel een heel goed evenwicht van alle yoga.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:09 schreef F1gamer het volgende:
[..]
team geel heeft marian in hun team
Ja inderdaad. Gewoon de rol goed tegenhouden?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:22 schreef Disana het volgende:
Gek dat die anderen de balk niet stabiliseren.
Ah, nu hebben ze het ook door.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:22 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Gewoon de rol goed tegenhouden?
Cameron kan erover meepratenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:31 schreef JaneDoe het volgende:
je weet gewoon dat marian t gaat veeneuken
quote:
Oh my god, oh my god.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:41 schreef 44rdbei het volgende:
Als geel blijft winnen haalt Marian Miss wel de samensmelting
Leuk voor een aflevering, maar voor de rest heb ik vrij weinig met hem.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:40 schreef zoem het volgende:
[..]
Tenminste nog iemand die een beetje aan survival deed met vis vangen, vuur maken, koken.
Nee dat is niet meer.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:44 schreef A_Fortiori het volgende:
Geel mag toch mee stemmen? Die gaan zeker niet op Jaap stemmen. Die blijft.
nee, alleen rood.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:44 schreef A_Fortiori het volgende:
Geel mag toch mee stemmen? Die gaan zeker niet op Jaap stemmen. Die blijft.
Ronnie, heimwee en eigenlijk ook een mindere samenspeler.quote:
Ik vroeg me hetzelfde af over de bikinilijnen en oksels van de dames.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe houden sommige mannen hun baardjes toch zo kek getrimd?
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:53 schreef zoem het volgende:
[..]
Het is geen Expeditie Simpelson, dus hij mag er wmb uit
van de vrouwen weet ik dat Fatima een pincet ergens heel netjes opgeborgen had. (althans zo gaat de mythe)quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:53 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ik vroeg me hetzelfde af over de bikinilijnen en oksels van de dames.
Op basis van zijn heimwee?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:56 schreef Nizno het volgende:
een 7 voor uithoudingsvermogen? Op basis van wat?
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
van de vrouwen weet ik dat Fatima een pincet ergens heel netjes opgeborgen had. (althans zo gaat de mythe)
ow ja...... logischquote:
volgens dennisweeninguithoudingsvermogenmeterquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:56 schreef Nizno het volgende:
Op basis van stemmen van tienermeisjes die met hem willen knuffelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:56 schreef Nizno het volgende:
dan wordt het echt een topshow. dit seizoen is al beter dan vorig jaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:57 schreef Akilla het volgende:
Kan Jaap niet gelijk de rol van Dennis overnemen na deze expeditie? Lijkt me wel wat, Jaap (of misschien wel Danny) en Ryanne als er presentatoren..
Ja en die mythe is ongetwijfeld bedacht door een man.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
van de vrouwen weet ik dat Fatima een pincet ergens heel netjes opgeborgen had. (althans zo gaat de mythe)
donequote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:06 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wil je deze in de op zetten?
[ afbeelding ]
Fatima heeft het zelf genoemd.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja en die mythe is ongetwijfeld bedacht door een man.
Kom op zeg, met een pincet ga je dat allemaal niet redden hoor.En zo lang ze kennelijk prima buiten beeld kunnen roken, scheren en smeren (zonnebrand), is een puncet in de flamoes ook niet echt nodig.
Zonnebrand kan ik nog wel begrijpen, de rest moeten ze verbieden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja en die mythe is ongetwijfeld bedacht door een man.
Kom op zeg, met een pincet ga je dat allemaal niet redden hoor.En zo lang ze kennelijk prima buiten beeld kunnen roken, scheren en smeren (zonnebrand), is een puncet in de flamoes ook niet echt nodig.
Roken vind ik idd ook niet bij ER horen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:18 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zonnebrand kan ik nog wel begrijpen, de rest moeten ze verbieden.
Er wordt niet gerookt en geschoren, alleen gesmeerd en water.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:18 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zonnebrand kan ik nog wel begrijpen, de rest moeten ze verbieden.
In de bosjes en bij diarree: in zee!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:53 schreef 44rdbei het volgende:
En toiletten? Die hebben ze denk ik wel.
Hoor niet meer over het graven van kuilen of poepen in de zee.
Ik vond de team creatie wel leuk, dat zette de toon behoorlijk. Het was echt jammer dat team geel won.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:15 schreef Arth_NL het volgende:
Jammer dat de steeds wisselende teams voor de proef er niet meer is, dat was nog zo'n beetje het enige interessante dit jaar. De kandidaten kunnen me nauwelijks boeien.
Megahit in 3.. 2.. 1..quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:53 schreef Mani89 het volgende:
Ronnie
http://www.expeditierobinson.nl/nieuws/23/ronnie_s_robinson_rap
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:53 schreef Mani89 het volgende:
Ronnie
http://www.expeditierobinson.nl/nieuws/23/ronnie_s_robinson_rap
ook grappig dat kandidaten die ver willen komen elk jaar weer dezelfde fouten maken. Nu Danny ook, die profileert zich dusdanig dat er een moment komt dat niemand hem meer vertrouwt en hij unaniem eruit gestemd wordt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:47 schreef Kinga het volgende:
En ook altijd grappig om te zien dat na de allereerste proef de sterke mensen eruit worden gestemd, en na 2-3 proeven draait dat om en willen ze overblijven met alleen maar sterken
Ja, ik hoop dus heel erg dat Danny backfired en hij er keihard uit wordt gestemdquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
ook grappig dat kandidaten die ver willen komen elk jaar weer dezelfde fouten maken. Nu Danny ook, die profileert zich dusdanig dat er een moment komt dat niemand hem meer vertrouwt en hij unaniem eruit gestemd wordt.
Niet teveel opvallen, wel bijdragen aan de groep en geen grote bek hebben dan hou je het het langst uit.
de vraag is niet of maar wanneer dat gebeurt. De grijze muizen blijven uiteindelijk over, helaas.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dus heel erg dat Danny backfired en hij er keihard uit wordt gestemd
Dit ja. Ik kon hem eerst wel waarderen, maar nu begint het irritant te worden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dus heel erg dat Danny backfired en hij er keihard uit wordt gestemd
Die bewegingen naar het andere team ook toen ze de proef wonnen. Vervelend mannetje idd. Nu Ronnie weg is kan team rood wel beter partij geven denk ik. Ze komen alleen wat lengte te kort.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:01 schreef Gutanoth het volgende:
Godver, ik haat Tim. Vind die gast zo verschrikkelijk misselijkmakend. Zou echt de eerste zijn die ik had laten huilen op dat eiland. gewoon lekker wegpesten![]()
Ik heb zo verschrikkelijk veel simpathie voor team rood. Het liefst zou ik jaap gewisseld zien voor Klaas en dan zou team rood voor mij niet meer stuk kunnen.
En die hockey dame met haar irritante gelul, mens moet echt laten zien dat ze een topsporter is geweestquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:52 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Die bewegingen naar het andere team ook toen ze de proef wonnen. Vervelend mannetje idd. Nu Ronnie weg is kan team rood wel beter partij geven denk ik. Ze komen alleen wat lengte te kort.
De extremistisch fanatieke ex-topsporter, meestal mijn meest gehate Robinson deelnemer van het seizoen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:55 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
En die hockey dame met haar irritante gelul, mens moet echt laten zien dat ze een topsporter is geweest
Ja viel me ook al opquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:00 schreef Rickertman96 het volgende:
En ze hadden toch 2 minuten om een team te maken?Duurde wel iets langer leek het. Anna blijft een prachtvrouw trouwens.
Ik ken Sandra helemaal nergens van, en ik kijk toch wel eens RTL Boulevard, ze komt in ieder geval over als iemand met geen enkele persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Toen die Sandra een grote vis had gevangen, dacht ik ook van 'Oja, die zit er ook nog in'. Die mag er van mij ook uit.
Anna draagt alleen jammer genoeg te veel kledingquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja viel me ook al opEn Anna is lekker ja.
Toen die Sandra een grote vis had gevangen, dacht ik ook van 'Oja, die zit er ook nog in'. Die mag er van mij ook uit.
En Marian
Dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 16:39 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Anna draagt alleen jammer genoeg te veel kleding
Geen idee waarom
Harsen/waxen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:53 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ik vroeg me hetzelfde af over de bikinilijnen en oksels van de dames.
Ze heeft inmiddels een borstverkleining ondergaan, vroeger waren het echt enorme uiers.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:39 schreef Guanabana het volgende:
Ze heeft grote borsten en is daar volgens mij onzeker over. (In ieder geval was ze dat wel in haar K-Otic tijd, dat zei ze een keer in een interview)
Ik snap het wel, ik zou ook veel kleren aanhouden, ik wil beoordeeld worden op mijn enorme intelligentie en humor, en niet op mijn riante voorgevel door alle zolderkamer-Fokkers.![]()
Uiersquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels een borstverkleining ondergaan, vroeger waren het echt enorme uiers.
Ze was vroeger een keer naakt te zien in een film, en laatst weer in Divorce, het verschil was overduidelijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Uiers![]()
Maar is dat echt zo, bron?
Die zal binnenkort vast kansloos falen bij een proef. Hebben we wat om te lachen.quote:
linkquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:39 schreef Guanabana het volgende:
Ze heeft grote borsten en is daar volgens mij onzeker over. (In ieder geval was ze dat wel in haar K-Otic tijd, dat zei ze een keer in een interview)
Ik snap het wel, ik zou ook veel kleren aanhouden, ik wil beoordeeld worden op mijn enorme intelligentie en humor, en niet op mijn riante voorgevel door alle zolderkamer-Fokkers.![]()
Linkquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze was vroeger een keer naakt te zien in een film, en laatst weer in Divorce, het verschil was overduidelijk.
Hoorde het in Teske's Robinson Q&A. Ook al zitten hier niet veel Teske-fans, misschien toch wel leuk om te kijken en het eea beantwoord te krijgen:quote:
Yes!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat die Danny zo ongenadig hard op zijn muil gaat... Zelden zo'n geval van 'de pot verwijt de ketel...' gezien
Team geel
Ik was denk ik de enige Teske fan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:08 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Hoorde het in Teske's Robinson Q&A. Ook al zitten hier niet veel Teske-fans, misschien toch wel leuk om te kijken en het eea beantwoord te krijgen:
Hoop wel dat ie de samensmelting haalt, daarna mag ie wel wegquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat die Danny zo ongenadig hard op zijn muil gaat... Zelden zo'n geval van 'de pot verwijt de ketel...' gezien
Team geel
Geloof niet dat Ryanne hem weg wil hebben, zij kan makkelijk hem beschuldigen van stiekeme plannen waar zij mooi in meegaat.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:21 schreef Oliver23 het volgende:
Zag de promo voor de aflevering van aankomende donderdag en het kan zomaar eens zijn dat Danny eruit vliegt.
Ryanne en Sharon liepen hem al compleet belachelijk te maken vanwege zijn zwemkunsten.
Niet bepaald. Nu kan geel Mudder aan de kant houden, en die kan nog minder dan Ronnie. Geel gaat de meeste proeven tot de samensmelting winnen, en dan heel rood wegspelen. Nee, de kleintjes hebben hun minderwaardigheidscomplex niet bepaald opgelost deze Robinson.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 15:52 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Die bewegingen naar het andere team ook toen ze de proef wonnen. Vervelend mannetje idd. Nu Ronnie weg is kan team rood wel beter partij geven denk ik. Ze komen alleen wat lengte te kort.
Helaas zijn er nog geen linkjes gepost naar meerquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:09 schreef Bootje84 het volgende:
Blijkbaar meerdere mensen opgevallen dat Anna best een lekker wijf is
Vandaag 3 afleveringen ingehaald. Geen Youtube in China![]()
Dat hangt ook nogal van de proeven af. Bij fysieke proeven is geel zeker in het voordeel, maar bij puzzels, vuur maken e.d. niet per se.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet bepaald. Nu kan geel Mudder aan de kant houden, en die kan nog minder dan Ronnie. Geel gaat de meeste proeven tot de samensmelting winnen, en dan heel rood wegspelen. Nee, de kleintjes hebben hun minderwaardigheidscomplex niet bepaald opgelost deze Robinson.
Klopt, ik verwacht dan ook dat geel ongeveer 2/3 of 3/4 wint. Het maakt niet heel erg uit, genoeg om rood te kunnen wegspelen. Tenzij er nog wat extra stemmen uit de hoge hoed getoverd wordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:42 schreef Bleie het volgende:
[..]
Dat hangt ook nogal van de proeven af. Bij fysieke proeven is geel zeker in het voordeel, maar bij puzzels, vuur maken e.d. niet per se.
Wat praat ze veel zegquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:08 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Hoorde het in Teske's Robinson Q&A. Ook al zitten hier niet veel Teske-fans, misschien toch wel leuk om te kijken en het eea beantwoord te krijgen:
Denk dat een Sandra best om te krijgen is om Sander eruit te gooien ipv Oscar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klopt, ik verwacht dan ook dat geel ongeveer 2/3 of 3/4 wint. Het maakt niet heel erg uit, genoeg om rood te kunnen wegspelen. Tenzij er nog wat extra stemmen uit de hoge hoed getoverd worden
Jep! Shit, had ik dat geweten was ik ff gaan kijkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:17 schreef spierbal het volgende:
Voor de Delftenaren hier..
http://www.expeditierobinson.nl/nieuws/28/ronnie_vs_fajah
Is dit gehouden in 't Delftse Hout?
aan de weersomstandigheden te zien lijkt het wel vrij recent. Bij Kees ook, hij had een oefening in de duinen, ook heel bewolkt en geen schrijntje zon.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Jep! Shit, had ik dat geweten was ik ff gaan kijken
Bestwel treurig. Gaat echt nergens over.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:17 schreef spierbal het volgende:
Voor de Delftenaren hier..
http://www.expeditierobinson.nl/nieuws/28/ronnie_vs_fajah
Is dit gehouden in 't Delftse Hout?
Beetje pauper ja. Van die armoedige spelletjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:44 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Bestwel treurig. Gaat echt nergens over.
Ik hoop dat je voorgevoel juist isquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:45 schreef Nexum het volgende:
Morgenavond![]()
Heb er zin in, ik heb het voorgevoel dat Tim eruit gaat.
Als rood wint moet geel toch stemmen wie er binnen team geel uit gaat. Dan doe je toch geen sterke eruit maar een zwakke om je team sterk te houden? Met als goede reden dat ze niks toevoegt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:16 schreef Crohnjurist het volgende:
kamp rood gaat winnen en ze willen er een sterke uit stemmen, denk ik niet dat ze voor Tim gaan, eerder voor Sander of Kim. Maar denk en hoop net als anderen dat als Rood verliest ze toch echt eerst nog de zwakste eruit halen en dat is toch echt Marian. En terecht, want wat was het triest zoals zij daar alleen op dat eilandje zat en totaal geen moeite deed om te overleven
Nee, team geel had nu verloren en nu moesten ze onderling uitmaken wie van hun eigen team eruit moest. In dit geval was het dus Ronnie omdat hij de zwakste is en niets aan het team kan toevoegen bij toekomstige proeven tegen team rood.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:26 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Als rood wint moet geel toch stemmen wie er binnen team geel uit gaat. Dan doe je toch geen sterke eruit maar een zwakke om je team sterk te houden? Met als goede reden dat ze niks toevoegt.
Marian is echt het toppunt van Darwin. Als je na 3 dagen nog geen flikker hebt uitgevoerd op dat eiland dan ben moet je je kapot schamen dat je überhaupt mee gaat..quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:04 schreef 44rdbei het volgende:
Ik hoop dat Marian eruit gaat
Die heeft echt niks te zoeken in de expeditie.
Ik hoop dat ze heel ver komt, al zo niet, wint. Kunnen we nog meer lachen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:46 schreef 010P het volgende:
Rianne vind ik zoo grappig, ga stuk om haar uitspraken.
Precies. Dus wanneer geel (team van Tim) verliest zullen ze een zwakke eruit stemmen lijkt mij.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:29 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Nee, team geel had nu verloren en nu moesten ze onderling uitmaken wie van hun eigen team eruit moest. In dit geval was het dus Ronnie omdat hij de zwakste is en niets aan het team kan toevoegen bij toekomstige proeven tegen team rood.
edit: Oh wacht, volgens mij haal ik de teams door elkaar. Team waar Ronnie bij zat was team rood, Team van Tim is team geel, of toch niet?
In ieder geval, verliezende team kiest zelf wie van hun eigen team moet vertrekken.
Ja dan zijn we het dus al vanaf het begin af aan met elkaar eensquote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:31 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Precies. Dus wanneer geel (team van Tim) verliest zullen ze een zwakke eruit stemmen lijkt mij.
Haha ik ookquote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:37 schreef Rickertman96 het volgende:
VANAVOND JA JA
ben echt benieuwd naar dat stukje dat Danny verzuiptzie het telkens terugkomen in die reclames
Ik ben ook benieuwd naar wanneer Danny eruit gestemd wordt. Iedereen weet dat hij complotten smeedt, dat gaat ook tegen hem werken.quote:
Ik denk ook dat hij het nu al te vies heeft gespeeld om de finale de halen, lees dat anderen hem dat gunnen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar wanneer Danny eruit gestemd wordt. Iedereen weet dat hij complotten smeedt, dat gaat ook tegen hem werken.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:33 schreef Moira. het volgende:
Ik ga kijken en niet meeposten, want dan let ik niet meer genoeg opkusjes
Moira, das niet gezelligquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:33 schreef Moira. het volgende:
Ik ga kijken en niet meeposten, want dan let ik niet meer genoeg opkusjes
Door de proef?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:34 schreef Physsic het volgende:
Anna heeft een behoorlijke blauwe plek op d'r been.
bedankt Hansquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft kamp zuid nu eigenlijk teringweinig voedsel tov kamp noord?
oneerlijke concurrente!1!!1
vorige week niet gekeken jantjequote:
Klaas volgens mij!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:36 schreef Momo... het volgende:
Bij wie zat er nou een wond op de rug?
dan zou ik dat eerst terugkijkenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vorige week niet gekeken jantje
ging ook behoorlijk op dr muil de vorige keerquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:34 schreef Physsic het volgende:
Anna heeft een behoorlijke blauwe plek op d'r been.
hopelijk gaat er 'gewoon' iemand uit kamp geel uitquote:
wie is jasperquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:39 schreef ato het volgende:
Rianne, Jaap, Anna, Jasper en amara ? Vind ik wel winnars
Ik vind Sharon 100 % meevallen..
stop maar met juichen, de mascotte kannie zwemmequote:
mwah hij is wel een van de sterkeren van zijn team dus de samensmelting haalt ie normaal welquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:40 schreef tralalala het volgende:
Hoeveel afleveringen nog tot Danny keihard genaaid gaat worden door zijn team?
Godin in niets doen jaquote:
Ik zou hem zo snel mogelijk uit mijn team willen hebben, smerig spelletje speelt hij.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah hij is wel een van de sterkeren van zijn team dus de samensmelting haalt ie normaal wel
mwah dit zijn wel de mensen waarmee ie verder wil komen denk ikquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zou hem zo snel mogelijk uit mijn team willen hebben, smerig spelletje speelt hij.
ik ook nietquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:42 schreef tralalala het volgende:
Oh, ik zit weer eens niet op te letten bij de uitleg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |