Maar je wilt toch alleen het beste voor je kint?!quote:
nee hoor, ik ben meer van het allergoedkoopstequote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:42 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Maar je wilt toch alleen het beste voor je kint?!
Een tent voor jonger dan 3, jij durfalquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:43 schreef Dot. het volgende:
De pop-up brandweertent van de Hema uit de opruimbak werkt ook erg goedEn mijn kind is er nog steeds niet in gestikt ondanks 3+ advies
hooligan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:43 schreef Dot. het volgende:
De pop-up brandweertent van de Hema uit de opruimbak werkt ook erg goedEn mijn kind is er nog steeds niet in gestikt ondanks 3+ advies
Jaja, de wereld is hard. Hij kan het maar beter vroeg leren!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:45 schreef Skittles het volgende:
[..]
Een tent voor jonger dan 3, jij durfal![]()
Herkenbaar!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dat ben ik ook voor mezelf. Dus daarom heb ik ook een Ikea stoel voor mauw en geen hippe design stoel. Ik kan het wel betalen, ik kan het gewoon niet uitgeven
ik veroordeel jou er ook niet om hoor, ik vind het mooi!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:47 schreef kwakz0r het volgende:
Mensen die mij beter kennen weten dat ik helemaal niet van duur en design ben. En als ik zou willen zou ik het idd ook zelf kunnen maken.
Maar aangezien ik al geen tijd heb om Melba's gordijnen te naaien (sinds juli) koop ik nu maar gewoon een dure kant en klare design tent die ik vet mooi vind en waarvan ik hoop dat hij er heel lang plezier van heeft
Ik denk maar zo: een paar passende schoenen geef ik dit ook aan uit, en vroegah zonder blikken of blozen voor een avondje chic uit eten met zijn twee. Nu heeft mijn allerliefste er hopelijk jaren iets aan
Mja ik voelde me ws onterecht aangesproken omdat ik het zelf ook belachelijk veel geld vindquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik veroordeel jou er ook niet om hoor, ik vind het mooi!
Ik vind het vooral lastig dat ik zo'n moeite heb met geld uitgeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:54 schreef JufMariska het volgende:
Ik vind het lastig dat ik dan juist weer vrij makkelijk geld uitgeefbehalve nu dan aan het cheapo Duplo-aanbiedingspakketje van Wehkamp
![]()
En Kwak, over wachtlijsten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap het, hier andere naam maar ken het principe.Kwak
Oh! Dat kunnen wij volgend jaar ook wel doen. Dan is de dierentuin hier net klaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:02 schreef snoenk het volgende:
Geld uitgeven vind ik ook een ramp, voor O. Dan weer niet. Maar dat kan ik heel goed verantwoorden aan mezelf door zoveel (2de hands) spullen die we krijgen dat ik dus heel veel niet zelf hoef te kopen en dan mag ik wel eens wat duurs kopen.
Voor haar verjaardag krijgt ze trouwens een dierentuin abonnement. Nouja, ik dan, zij is gratis![]()
Aan ouders en ooms/tante wil ik iets vragen wat uitbreidbaar is. Trein of die zoefzoef V-TECH zooi ofzo. En meer mensen ken ik niet dus komt er ook niet een lading zooi in mn huis
hebben jullie die ook al verbouwd?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:04 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Oh! Dat kunnen wij volgend jaar ook wel doen. Dan is de dierentuin hier net klaar.
Ja, gewoon in de achtertuinquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:05 schreef Mariposas het volgende:
[..]
hebben jullie die ook al verbouwd?
twee boxen? Kapitalist.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:28 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, de hypotheek is net effe belangrijker dan het nieuwste rompertje van Petit Bateau (30 EURO PER STUK!! - gelukkig had ik er 2 gratis gevonden bij een weggeefplank...)
En idd we hebben maar 2 draagzakken, allebei tweedehands, commode hqadden mn ouders bij het grofvuil gevonden, de wieg is een familiestuk (maar ze slaapt nu nog bij ons in bed), 2 boxen voor 30 euro ieder van Marktplaats gehaald, en genoeg knuffels gekregen dat we die ook nooit meer hoeven kopen.
Ja sorry hoor... eentje voor thuis en een voor in onze winkel (zo'n baby trekt klanten aan, jeweetsquote:
Haha nee, maar wel een winkel die een familiebedrijf is, en de klanten vinden het superschattig.quote:
Ze moet toch later het bedrijf overnemen, dus kan ze maar beter vroeg ingewerkt wordenquote:
Welk beestje heb je eigenlijk? Of stond dat al ergens?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aan sommige dingen geven we heel gemakkelijk geld uit en aan andere dingen helemaal niet. Balans!
De wheelybug die I op zijn verjaardag gaat krijgen vonden we overigens voor twee tientjes op MP..
De bij.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:15 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Welk beestje heb je eigenlijk? Of stond dat al ergens?
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik bedenk me net dat volgende week de nieuwe bank ook nog komt. nouja, valt nog onder verbouwing
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:54 schreef JufMariska het volgende:
En Kwak, over wachtlijsten:Wachtlijsten zijn stom. Ik hoefde toen 'maar' 3 maanden te wachten maar dat voelde als een half jaar. Durf je eindelijk hulp te zoeken, duurt het een eeuwigheid. Vond ik echt lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik ook! De banken die we nu hebben waren ooit donkergrijs, maar inmiddels meer een soort blauwgrijs en daar waar ze het meest verkleurd zijn zelfs lilaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:32 schreef Zoë23 het volgende:
[..]die van ons krijgen we na de verjaardag van E er S binnen.
Zin in.
*boks*quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je onder 'koopjesjager' verstaat pakjes van 80 euro met 40% korting in de uitverkoop kopen, ja hoor, dan ben ik dat!
Nee maar mijn man heeft er gestudeerd, en er wonen nog wat vrienden van hem, dus we gaan er nog wel eens een weekendje heen!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Woon je hier ook in de buurt, Mari?
Zou volkomen terecht zijn hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:16 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik dacht dat DAD JM een wijsneus noemde
oh wow, wat bizar goed zichtbaar joh, geweldig! Loubipsquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:45 schreef Skittles het volgende:
Mijn buik een jaar + een week geleden![]()
Ongelofelijk dat ze 3 weken later gewoon in mijn armen lag.![]()
Woah! Zo zichtbaar heb ik het nooit gehadquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:45 schreef Skittles het volgende:
Mijn buik een jaar + een week geleden![]()
Ongelofelijk dat ze 3 weken later gewoon in mijn armen lag.![]()
9 maanden alweer! Wat vliegt de tijd!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:57 schreef snoenk het volgende:
Door jullie ben ik ook al aan het terug denkenpas 9 maanden maar al zo groot
Pootjesquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:59 schreef Mariposas het volgende:
Wow, zo druk was L op het einde helemaal niet! Die probeerde zich alleen een paar keer per dag uit te strekken. Zat ik weer die pootjes terug te duwen.
[ afbeelding ]
Dat heeft O. Ook, ze ligt en lag echt geen seconde stilquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:01 schreef Skittles het volgende:
Lou was, en is nog steeds, een enorme druktemaker.
Heb me nooit zorgen hoeven maken of ze wel genoeg bewoog
Ja maar het was maandag al.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:12 schreef snoenk het volgende:
Gauw uit bed halen Ingee! Dat kan natuurlijk niet
L was heel lui in m'n buik, denk dat een ander al lang de vk had gebeld daarvoor. Hij hield echt slaapmarathons. Maar ik was er nooit zo op aan het letten, het hoorde er gewoon bij als ademhalen ofzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:01 schreef Skittles het volgende:
[..]
Lou was, en is nog steeds, een enorme druktemaker.
Heb me nooit zorgen hoeven maken of ze wel genoeg bewoog
N. weet ook al weken waar Abraham de mosterd haalt... Als ze huilt omdat ze honger heeft stopt ze meteen als ze mij ziet, en als ik dan mn shirt omhoog doe meteen lachenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:37 schreef Krisvc het volgende:
Maizena!Arme Twix
![]()
Mijn kind rolde net ineens op d'r zij![]()
En hoe goed begrijpen die kleintjes oorzaak en gevolg al? Ik heb al een week ofzo dat als ze honger heeft en ik mijn shirt omhoog doe dat ze al gigantisch begint te lachen. Net of ze weet wat eraan komt. Het gebeurt te vaak om toeval te zijn.
Dat is hier nog steeds. O vind mijn neus/haar/wang uiterst geschikt materiaal om je aan op te trekkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:27 schreef Selvaria het volgende:
Knijpen en krabben jullie baby's ook zo trouwens? N. is volop haar handjes aan het ontdekken en als ik met [insert random lichaamsdeel] bij haar in de buurt komt grijpt ze meteen en knijpt dan gelijk haar handje dicht. Mijn borst en gezicht zitten onder de kleine schrammetjes.
hier ook nog steeds. Ze heeft haar handen ook tijdelijk herontdekt. Zit er constant naar te kijkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:35 schreef snoenk het volgende:
[..]
Dat is hier nog steeds. O vind mijn neus/haar/wang uiterst geschikt materiaal om je aan op te trekken![]()
Snap die kort pittige kapsels steeds beter
In het ziekenhuis hielden ze deze volgorde aan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:32 schreef Malteser het volgende:
Twix heeft echt bijna iedere verschoonbeurt een poepluier. En nu dus een klein rood, kapot plekje. Ik maak zijn billen nu schoon met warm water en een hydrofiel washandje ipv billendoekjes. Gisteren een half uur in zijn blote billen laten liggen en ik smeer sudo.
Toch over op Bepanthen? Of Maizena?
Hoopte toch dat het met een jaar wel over zou zijn maar niet dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier ook nog steeds. Ze heeft haar handen ook tijdelijk herontdekt. Zit er constant naar te kijken
Maizenaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:32 schreef Malteser het volgende:
Twix heeft echt bijna iedere verschoonbeurt een poepluier. En nu dus een klein rood, kapot plekje. Ik maak zijn billen nu schoon met warm water en een hydrofiel washandje ipv billendoekjes. Gisteren een half uur in zijn blote billen laten liggen en ik smeer sudo.
Toch over op Bepanthen? Of Maizena?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:35 schreef snoenk het volgende:
[..]
Snap die kort pittige kapsels steeds beter
Ik voelde me zo aangesproken door de paardestaart dat ik op youtube turitorials heb gekeken over snel je haar opstekenquote:
Hij is gewoon aan het trakteren voor zijn eerste verjaardag...!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:22 schreef JufMariska het volgende:
Hmm, zo ver is Lucas nooit gekomen, die bleef hysterisch tot hij z'n eerste slok binnenkreegZit nu ook vaak nog tussen z'n happen te mopperen. Duidelijk het geduld van z'n moeder
![]()
Kind + traktaties + zo simpel mogelijke camera afgeleverd @ kdv. Nu gauw omkleden en spul pakken voor voorlopig de laatste bruiloft van 2015!
Haha ja da's ook zo. Die bruine paardenstaart daarentegen..quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik voelde me zo aangesproken door de paardestaart dat ik op youtube turitorials heb gekeken over snel je haar opsteken![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik voelde me zo aangesproken door de paardestaart dat ik op youtube turitorials heb gekeken over snel je haar opsteken![]()
Neem dreads.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:55 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Haha![]()
Ik wilde daar sowieso ook een keer naar kijken. Krullen zijn leuk, maar kost ook bestrjd. Dus voor het werk frot ik het ook makkelijk in een knot, maar eigenlijk wil dat niet zo goed met zoveel haar.. Dus misschien eens anders proberen. Op 't moment zit het voor geen meter..
haarstokjesquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:55 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Haha![]()
Ik wilde daar sowieso ook een keer naar kijken. Krullen zijn leuk, maar kost ook bestrjd. Dus voor het werk frot ik het ook makkelijk in een knot, maar eigenlijk wil dat niet zo goed met zoveel haar.. Dus misschien eens anders proberen. Op 't moment zit het voor geen meter..
Chinese look? Kweenie..quote:
Boksquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:55 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Haha![]()
Hier staan wel veel leuke dingen: http://www.thesmallthingsblog.com/hair/quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Boks.
Laat me weten als je wat leuks hebt gevonden!
valt mee, er zijn heel veel verschillende soorten en meerdere manieren om een knot te maken. een haarstokje of haarvork hoeft niet extreem op te vallen, daar hou ik ook niet van.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Chinese look? Kweenie..
Maar dit hoort in LIF
Ontopic: poep! Veul! Tweede keer al in een week, da's wel veel
Maak je geen zorgen, het valt nog wel uit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Hier staan wel veel leuke dingen: http://www.thesmallthingsblog.com/hair/
Ze legt het goed uit en het lijkt heel simpel. Maar ik weet nog niet of het in de praktijk ook zo werktBen bang dat ik hier gewoon teveel haar voor heb. Heb ook de indruk dat mijn haar in de zwangerschap sneller is gegroeid?
Dat heb ik nu ook wel langs de rand. Maar ik ben wel benieuwd hoeveel er uit gaat vallen. En of ik het merk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, het valt nog wel uit.
Ik heb nu van dat stomme pluis net op zo'n lengte dat het alleen maar rechtovereind kan staan..
Boks.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, het valt nog wel uit.
Ik heb nu van dat stomme pluis net op zo'n lengte dat het alleen maar rechtovereind kan staan..
ik heb hem heel veel gesnuffeld, maar vond nu eigenlijk niet dat hij zo bijzonder rook. Viel me ergens zelfs wat tegen....quote:
ik hoor dat vaker ja! Ik vond het een bijzondere geur, beetje muf / aards, maar wel aangenaam.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb hem heel veel gesnuffeld, maar vond nu eigenlijk niet dat hij zo bijzonder rook. Viel me ergens zelfs wat tegen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry hoor.. Check haar stats. Die zijn gewoon hartstikke goed! En boven dat.. Ze ziet er hartstikke goed en gezond uit.
Stom he.. Blijft toch in je hoofd zitten zo'n gesprek.
Ik heb speciaal na de bevalling toen hij bij me lag heel goed geroken aan hem, want ik kon me herinneren dat er hier op FOK! wel vaker gesproken werd over die heerlijke pasgeboren baby-geurquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:27 schreef kazy het volgende:
Roken jullie baby's niet gelijk naar bloemetjes?
(Ik kan me heel die nestgeur niet herinneren, ben ik nu ontaard?Ze werd wel pas later gewassen; een dag later dacht ik.)
Dat ja. En N ook expres nog laten ruiken, maar die vond dat ze naar placenta stonk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb speciaal na de bevalling toen hij bij me lag heel goed geroken aan hem, want ik kon me herinneren dat er hier op FOK! wel vaker gesproken werd over die heerlijke pasgeboren baby-geurMaar nee, ik rook niks bijzonders
Fap wat een gezeik zeg
Wij waren ook op het CB om te wegen en meneer weegt gewoon al 4310 gram![]()
Eigenlijk net zoals je talkpoeder zou gebruiken. Nu zit dit niet in een handig flesje, dus ik deed gewoon wat op mijn rechterhand en depte dat op de kapotte stukken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:13 schreef Malteser het volgende:
Ik vond Twix heerlijk ruiken net na zijn geboorte. Iets zoetig of zo?
Iemand van jullie nog een antwoord op mijn 'hoe gebruik ik maizena?' vraag? Deze onzekere mama weet niet goed wat te doen met de maizena. Gewoon wat in zijn luier doen?
Ik kan me niet heugen is iets specifieks te hebben gerokenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
Het ruikt ook niet naar eenhoorntranen en elfenbrood, maar wel een pasgeboren geur. Roken jullie helemaal niets danOf verwachtte je er gewoon meer iets elfenbroodachtigs van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malteser: ik heb het nog niet gebruikt/nodig gehad, maar ik heb begrepen dat je inderdaad een beetje op de billetjes moet strooien en dan gewoon weer de luier om.
Mocht je een strooier willen voor de maizena:quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:43 schreef Malteser het volgende:
Dank voor de reacties, ik zal zijn billen zo eens bestrooien. Want rood is jamner maar kapot vind ik echt sneu. Doet pijn aan mijn moederhart.
Fap, ik heb nog geen verstand van CB's en groeicurves maar mijn boerenverstand zegt dat dit er gewoon prima uit ziet!
Ja, regelmatig!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:07 schreef Krisvc het volgende:
Slapen jullie baby's ook wel eens met open ogen? Soms zie ik aan heel haar lijf en ademhaling dat ze slaapt, maar dan zijn die ogen nog half open.
happy mealsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:12 schreef Mariposas het volgende:
Ik weet ook niet meer hoe L rook. Naar niets volgens mij. Nu nog steeds, want we gebruiken alleen zeep en doekjes zonder geur. Zwitsal, eww. Ik denk alleen aan hele gore poepluiers als ik Zwitsal ruik.
Fap, mariakaakjes, wat een belachelijk advies. Wat Ro nodig heeft zijn chocospritsen of gevulde koeken.
R. achter het stuur neem ik aan, tochquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:36 schreef ingee het volgende:
M komt net aanzetten met R in een Audi TT. Heeft ie gehuurd voor het weekend ter viering van ons geregistreerd partnerschap, maarja je moet natuurlijk wel je kind ophalen.
Ik ook... dat is echt de typische babygeurquote:
Wat leuk!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:06 schreef Selvaria het volgende:
Ik zie een prima curve fap!![]()
Mans collega's zijn op bezoek voor N. en ze gaven gewoon een varkens Wheelybug.![]()
Zo cool! Varkentjes.
Die is echt suuuuuuuuuuper leuk!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:06 schreef Selvaria het volgende:
Ik zie een prima curve fap!![]()
Mans collega's zijn op bezoek voor N. en ze gaven gewoon een varkens Wheelybug.![]()
Zo cool! Varkentjes.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij zijn net naar Muziek op schoot geweest (de eerste les). I vond het GEWELDIG. Hij genoot van de liedjes, de rammelaars en de andere kindjes. Heb wel vier keer gehoord dat het zo'n vrolijk jongetje is.. Wat kun je dan belachelijk trots zijn.
Spanks!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:24 schreef Mariposas het volgende:
Ingee nog gefeliciteerd met je homohuwelijk!
Ik rook idd echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
Het ruikt ook niet naar eenhoorntranen en elfenbrood, maar wel een pasgeboren geur. Roken jullie helemaal niets danOf verwachtte je er gewoon meer iets elfenbroodachtigs van?
Het was eigenlijk Advies en Meldpunt Huiselijk Geweld en Kindermishandeling (AMHK), maar dat communiceert best ingewikkeldquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:06 schreef faptist het volgende:
Ingee,
Amk is zó 2014. Heet nu veilig thuis.
Serieus.. Ik wist niet of m'n leidinggevende nou een grapje maakte of dat het echt zo was, maar tis waar.![]()
Chocospritsen en de happy meals laat ze toch nog even ataan. Al ging de big tasty met extra bacon er wel goed in en zag ik dat schoonmoeders er net een stuk kroepoek in heeft gestopt. ()
Let it gooooooo let it goooooooo
Ingee, gefeliciteerd en veel plezier met scheuren! Vroemvroem
Pssssjjjjjjj -of zit er geen turbo in
Ja hallooo!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:03 schreef Skittles het volgende:
Van wiebelig lopen naar niet meer in de kinderwagen willen zitten![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel echt heel fijn als het bedje zo hysterisch is! Meeverenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:15 schreef Mariposas het volgende:
Wow, wat goed van Lou zeg!![]()
L was vandaag een hele dag bij de opvang. Ze zijn daar zo lief en meeverend. Ze gebruiken mijn draagdoek, en daar heeft hij heerlijk 2 x in geslapen. Want het wiegje was hysterie natuurlijk. En hij vindt het helemaal de bom om daar aan tafel te zitten samen met de andere kindjes.
Ja, maar alleen 's-avonds/'s-nachts. Snap echt niet waarom dan wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:19 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat is wel echt heel fijn als het bedje zo hysterisch is! Meeveren![]()
Slaapt hij thuis wel in zijn bed?
Heel herkenbaar, helaas. Hoewel ze in de nacht nog wel naast me in de cosleeper ligt, want ledikant op haar eigen kamer is nog steeds kokende lavahell.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja, maar alleen 's-avonds/'s-nachts. Snap echt niet waarom dan wel.De enige plek waar hij overdag wel wat slaapt is de draagdoek, echt nergens anders.
Maakt het nog uit of het donker is?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja, maar alleen 's-avonds/'s-nachts. Snap echt niet waarom dan wel.De enige plek waar hij overdag wel wat slaapt is de draagdoek, echt nergens anders.
Oh wow! Van 0 tot 100 in 4,6 secondenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:03 schreef Skittles het volgende:
Van wiebelig lopen naar niet meer in de kinderwagen willen zitten![]()
[ afbeelding ]
Het is heerlijk!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:10 schreef LuDann het volgende:
Mari, wat fijn dat ze je eigen draagdoek willen gebruiken bij de opvang. Voelt het fijn zo, wat tijd voor jezelf? Wat heb je allemaal gedaan een hele dag zo voor jezelf?
Nee, ook niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Maakt het nog uit of het donker is?
Of je koopt zo'n cacaostrooier bij de HEMAquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Mocht je een strooier willen voor de maizena:
Deze kopen, leegeten, en dan navullenhttp://www.jumbo.com/jumbo-hazelnoten-125g/131723ZK/ (ook in andere nootsoorten verkrijgbaar
)
Oh, jouw bijna-dreumesquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:21 schreef JufMariska het volgende:
Schriftje hadden wij tot 7 maanden, gewoon cheapo schriftje waar per dag een verhaaltje in stond.
Net thuis, geen puf meer om computer aan te slingeren maar hier wel vast een lui screenshotje van m'n baby-die-bijna-dreumes-is, snaaiend van z'n fruitspiesje![]()
![]()
https://www.dropbox.com/s(...)3%2017%2002.jpg?dl=0
die dingen parmezaanse kaas formaggio da pasta werken er ook goed voor (goed excuus om weer eens een goede pasta te maken )quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Of je koopt zo'n cacaostrooier bij de HEMA.
[ afbeelding ]
Of zocht je een excuus voor het kopen van die nootjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:50 schreef Mariposas het volgende:
Een kdv app? Wow, mijn opvang voelt ineens middeleeuws aan.nu is het ook wel een biologische macrobiotische linksdraaiende opvang waarbij het schriftje nog met een griffel wordt ingevuld, dus ik zie een app hier niet komen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:50 schreef Mariposas het volgende:
Een kdv app? Wow, mijn opvang voelt ineens middeleeuws aan.nu is het ook wel een biologische macrobiotische linksdraaiende opvang waarbij het schriftje nog met een griffel wordt ingevuld, dus ik zie een app hier niet komen.
Wow! Wat tof dat jouw man in de directie bij een multinational werkt, selvaria!
Oeh niet fijn! Hier komt er nog prut uit maar zijn stompje is er pas een week af.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:46 schreef SaskiaR het volgende:
ik kom er net achter dat N. wild vlees in haar navel heeft en het bloedt ook nog... dinsdag toch naar het cb, nu zijn ze niet bereikbaargaasje erop maar...
Van opluchting?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:20 schreef J0ycie88 het volgende:
Is dat normaal dat je in de auto zit te janken omdat je kind thuis is en jij even boodschappen moet doen?
1e keer?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:20 schreef J0ycie88 het volgende:
Is dat normaal dat je in de auto zit te janken omdat je kind thuis is en jij even boodschappen moet doen?
Ja, vaak val ik ook weer in slaap. Vannacht zelfs gedroomd tijdens het voeden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:38 schreef Mariposas het volgende:
Herkenbaar van het boos worden jagär. Maar ik doe een oordopje in zodat ik mijn man niet hoor snurken en zelf doezel ik ook weg tijdens het voeden of ik val in slaap. Dat helpt!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik werd pas écht nijdig toen hij weer ging werken en bij elke nachtvoeding zuchtend en steunend demonstratief op zijn horloge ging kijken en zich met dramatisch gebaar terug liet vallen
Oh,dat kan ik me voorstellen. Ik heb vannacht denk ik zo'n 4 uur minder geslapen dan hij, maar hij is zoooo moe..quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik werd pas écht nijdig toen hij weer ging werken en bij elke nachtvoeding zuchtend en steunend demonstratief op zijn horloge ging kijken en zich met dramatisch gebaar terug liet vallen
De duutser doet eigenlijk altijd de luier. Dus hj is ook wel wakker, maar valt ook gelijk weer in slaap. Die vent kan slapen, ongeloofelijk...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:54 schreef JufMariska het volgende:
Ik had het nog hormonaler: J was vrijwel elke voeding mee wakker, maar áls hij dan een keer doorsliep...![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:04 schreef Selvaria het volgende:
Een uur, Jagar? Chapeau als dat je nu al lukt.![]()
Mijn baby slaapt boven, al 1,5 uur.Als ze wakker is is ze zo heerlijk vrolijk, ik hou elke dag meer van haar.
Wat een weekdier ben ik geworden zeg.
Omg jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
vanaf wanneer gaan ze speeltjes enzo eigenlijk interessant vinden? We hadden het er vanmorgen over dat we het eigenlijk maar gek vinden als hij wakker en tevreden is, omdat we niet zo goed snappen wat hij dan graag wil. Gewoon rondkijken, denk ik. Maar zou er ook meer zijn wat hij interessant vind?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:07 schreef Krisvc het volgende:
[..]![]()
+1! Ik ga het ook met de dag leuker vinden. En zo trots zijn als ze iets nieuws leert. Dat ik vroeger dacht: Nou, whooptidoo, je kind kan een speeltje vastpakken, gefeliciteerd. En dat ik nu helemaal uit elkaar barst van trots.
wij deden om beurten, Samen wakker, J pakte baby, legde kruikje terug in bed (Melba wilde in de eerste maanden niet slapen in eenkoud bed, luxepaardje), en ging liggen slapen in bed terwijl ik voedde. Als ik klaar was gaf ik Melba aan J, die hem boerde en in slaap suste en in bed legde terwijl ik dan alweer sliep. echt ideaal vond ik datquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
De duutser doet eigenlijk altijd de luier. Dus hj is ook wel wakker, maar valt ook gelijk weer in slaap. Die vent kan slapen, ongeloofelijk...
Wji zijn aan het wachten tot de baby wakker wordt, dan kan ik nog een keer voeden en dan gaan we lekker eens de deur uit. Ik geloof dat mijn hoofd verder is dan m'n lichaam, m'n hoofd wil naar de andere kant van de stad en rond struinen, m'n lichaam vind denk ik een uur wandelen wel genoeg....
Wij hebben nu 2 variaties. In de eerste, meest ideale variatie maken we hem wakker want ploftieten. de duutser verschoont de luier, ik leg de pittenzak in de magnetron om z'n bedje te verwarmen en ga naar de wc. ga weer in bed liggen, en voed baby. Baby valt bij 2e borst in slaap en ik leg hem terug.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wij deden om beurten, Samen wakker, J pakte baby, legde kruikje terug in bed (Melba wilde in de eerste maanden niet slapen in eenkoud bed, luxepaardje), en ging liggen slapen in bed terwijl ik voedde. Als ik klaar was gaf ik Melba aan J, die hem boerde en in slaap suste en in bed legde terwijl ik dan alweer sliep. echt ideaal vond ik dat(Melba wilde bij mij sowieso niet in slaap vallen want melkgeur)
Ommegot, dat is echt zo herkenbaar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
En als ik dan al boos ben op de duutser omdat hij ligt te slapen en ik niet dan ben ik heel irrationeel en wil ik hem ook niet meer wakker maken, zodat ik het de volgende morgen eens geod kan inwrijven. Wat ik vervolgens niet doe, want de volgende morgen zie ik wel in hoe stom ik was midden in de nacht....![]()
Nou ja nee.. Ze was een beetje hangerig en huilerig en ik ging weg en toen kwam het alarm er mop.. En toen vond ik het opeens moeilijk.quote:
Nee zeker niet. Daarom vond ik het ook zo raar..quote:
Bobbelsquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:23 schreef NotTheSame het volgende:
* ingee komt binnen gestormt....
Na ruim 8,5 maand wachten mag ik nu eindelijk zeggen:
We hebben 2 bobbels in het tandvlees van de onderkaak.
Onze trage krijgt ein-de-lijk tanden.
Ja dat..., ik laat mn man nu maar gewoon slapen ' s nachts. Onderbroken nachten kan hij echt niet tegen. En hij verdient meer, dus zijn werk is belangrijker. Tenzij N. na de voeding niet zelf in slaap valt, want hij is er echt beter in haar in slaap te krijgen. Maar dat is niet elke nacht, ze heeft gelukkig weinig krampjes.quote:[b]Op zaterdag 3 oktober 2015 13:08 schreef Skittles het volgende:
Of of of hij kon slapen en ik niet en de volgende dag hij dan ging klagen dat ie zoooo moe was na 10 uur onderbroken slaap.
O wacht ik bedoelde niet onderbrokenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:32 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ja dat..., ik laat mn man nu maar gewoon slapen ' s nachts. Onderbroken nachten kan hij echt niet tegen. En hij verdient meer, dus zijn werk is belangrijker. Tenzij N. na de voeding niet zelf in slaap valt, want hij is er echt beter in haar in slaap te krijgen. Maar dat is niet elke nacht, ze heeft gelukkig weinig krampjes.
Hahaha, dat heb ik dus ook. Vannacht had ik J. bij me gelegd en viel hij daarna in slaap terwijl ik aan het voeden was. Ging hij nog snurken ook!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:26 schreef Jagärtrut het volgende:
He bah, Saskia!
Joycie, ik neem aan dat je baby in goede handen is, toch?
Hier werd gisteravond weer flink geclusterd, maar daarna 5 uur slaap achter elkaar. Dat ik daarna 2.5 uur bezig sas om hem weer in slaapte vergeten we maar even...
Ik kan snachts zo irrationeel boos worden op de duutser, gewoon omdat hij ligt te slapen terwijl ik aan het voeden ben... Ik vind het zo stom van mezelf, maar kan het ook niet stoppen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 15:00 schreef JufMariska het volgende:
Ow, nu sta ik te snotteren bij de brievenbus omdat we een kaart hebben van Mw Cactus & co![]()
![]()
![]()
Pfff ja... Datumtwins! Ik had nu ongeveer m'n eerste weeën, maar had dat nog langgggg niet in de gatenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:59 schreef Loj het volgende:
Een jaar geleden postte ik in Z&G topic nog:
Geen bevalling voor mij vannacht, nog geen hard buikje gehad!
Beetje emo
Het stomme is dat ik van veel mensen de bevalling (of het begin ervan) me niet meer kan herinneren, maar die van jou met je indalingsweeën weet ik nog als de dag van gister.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:42 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Pfff ja... Datumtwins! Ik had nu ongeveer m'n eerste weeën, maar had dat nog langgggg niet in de gaten
+1..quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik van veel mensen de bevalling (of het begin ervan) me niet meer kan herinneren, maar die van jou met je indalingsweeën weet ik nog als de dag van gister.
Te bizar he!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:42 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Pfff ja... Datumtwins! Ik had nu ongeveer m'n eerste weeën, maar had dat nog langgggg niet in de gaten
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Poeh, ik ben nu al soms aan het terugdenken, kan me voorstellen dat het een rare avond is voor jullie, JM en Loj!.
Ik heb 'm gevonden, een man die het naar zijn zin heeft in de IKEA!
[ afbeelding ]
Elke keer als Baard een doos optilde zat I als een malle te lachen en te huppen..
.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Poeh, ik ben nu al soms aan het terugdenken, kan me voorstellen dat het een rare avond is voor jullie, JM en Loj!.
Ik heb 'm gevonden, een man die het naar zijn zin heeft in de IKEA!
[ afbeelding ]
Elke keer als Baard een doos optilde zat I als een malle te lachen en te huppen..
.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:54 schreef JufMariska het volgende:
[..]De ideale man!
En uhuh, ik moet dus steeds huilen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |