Ja maar het was maandag al.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:12 schreef snoenk het volgende:
Gauw uit bed halen Ingee! Dat kan natuurlijk niet
L was heel lui in m'n buik, denk dat een ander al lang de vk had gebeld daarvoor. Hij hield echt slaapmarathons. Maar ik was er nooit zo op aan het letten, het hoorde er gewoon bij als ademhalen ofzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:01 schreef Skittles het volgende:
[..]
Lou was, en is nog steeds, een enorme druktemaker.
Heb me nooit zorgen hoeven maken of ze wel genoeg bewoog
N. weet ook al weken waar Abraham de mosterd haalt... Als ze huilt omdat ze honger heeft stopt ze meteen als ze mij ziet, en als ik dan mn shirt omhoog doe meteen lachenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:37 schreef Krisvc het volgende:
Maizena!Arme Twix
![]()
Mijn kind rolde net ineens op d'r zij![]()
En hoe goed begrijpen die kleintjes oorzaak en gevolg al? Ik heb al een week ofzo dat als ze honger heeft en ik mijn shirt omhoog doe dat ze al gigantisch begint te lachen. Net of ze weet wat eraan komt. Het gebeurt te vaak om toeval te zijn.
Dat is hier nog steeds. O vind mijn neus/haar/wang uiterst geschikt materiaal om je aan op te trekkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:27 schreef Selvaria het volgende:
Knijpen en krabben jullie baby's ook zo trouwens? N. is volop haar handjes aan het ontdekken en als ik met [insert random lichaamsdeel] bij haar in de buurt komt grijpt ze meteen en knijpt dan gelijk haar handje dicht. Mijn borst en gezicht zitten onder de kleine schrammetjes.
hier ook nog steeds. Ze heeft haar handen ook tijdelijk herontdekt. Zit er constant naar te kijkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:35 schreef snoenk het volgende:
[..]
Dat is hier nog steeds. O vind mijn neus/haar/wang uiterst geschikt materiaal om je aan op te trekken![]()
Snap die kort pittige kapsels steeds beter
In het ziekenhuis hielden ze deze volgorde aan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:32 schreef Malteser het volgende:
Twix heeft echt bijna iedere verschoonbeurt een poepluier. En nu dus een klein rood, kapot plekje. Ik maak zijn billen nu schoon met warm water en een hydrofiel washandje ipv billendoekjes. Gisteren een half uur in zijn blote billen laten liggen en ik smeer sudo.
Toch over op Bepanthen? Of Maizena?
Hoopte toch dat het met een jaar wel over zou zijn maar niet dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier ook nog steeds. Ze heeft haar handen ook tijdelijk herontdekt. Zit er constant naar te kijken
Maizenaquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 08:32 schreef Malteser het volgende:
Twix heeft echt bijna iedere verschoonbeurt een poepluier. En nu dus een klein rood, kapot plekje. Ik maak zijn billen nu schoon met warm water en een hydrofiel washandje ipv billendoekjes. Gisteren een half uur in zijn blote billen laten liggen en ik smeer sudo.
Toch over op Bepanthen? Of Maizena?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:35 schreef snoenk het volgende:
[..]
Snap die kort pittige kapsels steeds beter
Ik voelde me zo aangesproken door de paardestaart dat ik op youtube turitorials heb gekeken over snel je haar opstekenquote:
Hij is gewoon aan het trakteren voor zijn eerste verjaardag...!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:22 schreef JufMariska het volgende:
Hmm, zo ver is Lucas nooit gekomen, die bleef hysterisch tot hij z'n eerste slok binnenkreegZit nu ook vaak nog tussen z'n happen te mopperen. Duidelijk het geduld van z'n moeder
![]()
Kind + traktaties + zo simpel mogelijke camera afgeleverd @ kdv. Nu gauw omkleden en spul pakken voor voorlopig de laatste bruiloft van 2015!
Haha ja da's ook zo. Die bruine paardenstaart daarentegen..quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik voelde me zo aangesproken door de paardestaart dat ik op youtube turitorials heb gekeken over snel je haar opsteken![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik voelde me zo aangesproken door de paardestaart dat ik op youtube turitorials heb gekeken over snel je haar opsteken![]()
Neem dreads.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:55 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Haha![]()
Ik wilde daar sowieso ook een keer naar kijken. Krullen zijn leuk, maar kost ook bestrjd. Dus voor het werk frot ik het ook makkelijk in een knot, maar eigenlijk wil dat niet zo goed met zoveel haar.. Dus misschien eens anders proberen. Op 't moment zit het voor geen meter..
haarstokjesquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:55 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Haha![]()
Ik wilde daar sowieso ook een keer naar kijken. Krullen zijn leuk, maar kost ook bestrjd. Dus voor het werk frot ik het ook makkelijk in een knot, maar eigenlijk wil dat niet zo goed met zoveel haar.. Dus misschien eens anders proberen. Op 't moment zit het voor geen meter..
Chinese look? Kweenie..quote:
Boksquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:55 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Haha![]()
Hier staan wel veel leuke dingen: http://www.thesmallthingsblog.com/hair/quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Boks.
Laat me weten als je wat leuks hebt gevonden!
valt mee, er zijn heel veel verschillende soorten en meerdere manieren om een knot te maken. een haarstokje of haarvork hoeft niet extreem op te vallen, daar hou ik ook niet van.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Chinese look? Kweenie..
Maar dit hoort in LIF
Ontopic: poep! Veul! Tweede keer al in een week, da's wel veel
Maak je geen zorgen, het valt nog wel uit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Hier staan wel veel leuke dingen: http://www.thesmallthingsblog.com/hair/
Ze legt het goed uit en het lijkt heel simpel. Maar ik weet nog niet of het in de praktijk ook zo werktBen bang dat ik hier gewoon teveel haar voor heb. Heb ook de indruk dat mijn haar in de zwangerschap sneller is gegroeid?
Dat heb ik nu ook wel langs de rand. Maar ik ben wel benieuwd hoeveel er uit gaat vallen. En of ik het merk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, het valt nog wel uit.
Ik heb nu van dat stomme pluis net op zo'n lengte dat het alleen maar rechtovereind kan staan..
Boks.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, het valt nog wel uit.
Ik heb nu van dat stomme pluis net op zo'n lengte dat het alleen maar rechtovereind kan staan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |