Eigenlijk net zoals je talkpoeder zou gebruiken. Nu zit dit niet in een handig flesje, dus ik deed gewoon wat op mijn rechterhand en depte dat op de kapotte stukken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:13 schreef Malteser het volgende:
Ik vond Twix heerlijk ruiken net na zijn geboorte. Iets zoetig of zo?
Iemand van jullie nog een antwoord op mijn 'hoe gebruik ik maizena?' vraag? Deze onzekere mama weet niet goed wat te doen met de maizena. Gewoon wat in zijn luier doen?
Ik kan me niet heugen is iets specifieks te hebben gerokenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
Het ruikt ook niet naar eenhoorntranen en elfenbrood, maar wel een pasgeboren geur. Roken jullie helemaal niets danOf verwachtte je er gewoon meer iets elfenbroodachtigs van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malteser: ik heb het nog niet gebruikt/nodig gehad, maar ik heb begrepen dat je inderdaad een beetje op de billetjes moet strooien en dan gewoon weer de luier om.
Mocht je een strooier willen voor de maizena:quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 18:43 schreef Malteser het volgende:
Dank voor de reacties, ik zal zijn billen zo eens bestrooien. Want rood is jamner maar kapot vind ik echt sneu. Doet pijn aan mijn moederhart.
Fap, ik heb nog geen verstand van CB's en groeicurves maar mijn boerenverstand zegt dat dit er gewoon prima uit ziet!
Ja, regelmatig!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:07 schreef Krisvc het volgende:
Slapen jullie baby's ook wel eens met open ogen? Soms zie ik aan heel haar lijf en ademhaling dat ze slaapt, maar dan zijn die ogen nog half open.
happy mealsquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:12 schreef Mariposas het volgende:
Ik weet ook niet meer hoe L rook. Naar niets volgens mij. Nu nog steeds, want we gebruiken alleen zeep en doekjes zonder geur. Zwitsal, eww. Ik denk alleen aan hele gore poepluiers als ik Zwitsal ruik.
Fap, mariakaakjes, wat een belachelijk advies. Wat Ro nodig heeft zijn chocospritsen of gevulde koeken.
R. achter het stuur neem ik aan, tochquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:36 schreef ingee het volgende:
M komt net aanzetten met R in een Audi TT. Heeft ie gehuurd voor het weekend ter viering van ons geregistreerd partnerschap, maarja je moet natuurlijk wel je kind ophalen.
Ik ook... dat is echt de typische babygeurquote:
Wat leuk!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:06 schreef Selvaria het volgende:
Ik zie een prima curve fap!![]()
Mans collega's zijn op bezoek voor N. en ze gaven gewoon een varkens Wheelybug.![]()
Zo cool! Varkentjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |