Het is heerlijk!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:10 schreef LuDann het volgende:
Mari, wat fijn dat ze je eigen draagdoek willen gebruiken bij de opvang. Voelt het fijn zo, wat tijd voor jezelf? Wat heb je allemaal gedaan een hele dag zo voor jezelf?
Nee, ook niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Maakt het nog uit of het donker is?
Of je koopt zo'n cacaostrooier bij de HEMAquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 19:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Mocht je een strooier willen voor de maizena:
Deze kopen, leegeten, en dan navullenhttp://www.jumbo.com/jumbo-hazelnoten-125g/131723ZK/ (ook in andere nootsoorten verkrijgbaar
)
Oh, jouw bijna-dreumesquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:21 schreef JufMariska het volgende:
Schriftje hadden wij tot 7 maanden, gewoon cheapo schriftje waar per dag een verhaaltje in stond.
Net thuis, geen puf meer om computer aan te slingeren maar hier wel vast een lui screenshotje van m'n baby-die-bijna-dreumes-is, snaaiend van z'n fruitspiesje![]()
![]()
https://www.dropbox.com/s(...)3%2017%2002.jpg?dl=0
die dingen parmezaanse kaas formaggio da pasta werken er ook goed voor (goed excuus om weer eens een goede pasta te maken )quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Of je koopt zo'n cacaostrooier bij de HEMA.
[ afbeelding ]
Of zocht je een excuus voor het kopen van die nootjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:50 schreef Mariposas het volgende:
Een kdv app? Wow, mijn opvang voelt ineens middeleeuws aan.nu is het ook wel een biologische macrobiotische linksdraaiende opvang waarbij het schriftje nog met een griffel wordt ingevuld, dus ik zie een app hier niet komen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:50 schreef Mariposas het volgende:
Een kdv app? Wow, mijn opvang voelt ineens middeleeuws aan.nu is het ook wel een biologische macrobiotische linksdraaiende opvang waarbij het schriftje nog met een griffel wordt ingevuld, dus ik zie een app hier niet komen.
Wow! Wat tof dat jouw man in de directie bij een multinational werkt, selvaria!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |