Die is echt suuuuuuuuuuper leuk!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:06 schreef Selvaria het volgende:
Ik zie een prima curve fap!![]()
Mans collega's zijn op bezoek voor N. en ze gaven gewoon een varkens Wheelybug.![]()
Zo cool! Varkentjes.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij zijn net naar Muziek op schoot geweest (de eerste les). I vond het GEWELDIG. Hij genoot van de liedjes, de rammelaars en de andere kindjes. Heb wel vier keer gehoord dat het zo'n vrolijk jongetje is.. Wat kun je dan belachelijk trots zijn.
Spanks!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:24 schreef Mariposas het volgende:
Ingee nog gefeliciteerd met je homohuwelijk!
Ik rook idd echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
Het ruikt ook niet naar eenhoorntranen en elfenbrood, maar wel een pasgeboren geur. Roken jullie helemaal niets danOf verwachtte je er gewoon meer iets elfenbroodachtigs van?
Het was eigenlijk Advies en Meldpunt Huiselijk Geweld en Kindermishandeling (AMHK), maar dat communiceert best ingewikkeldquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:06 schreef faptist het volgende:
Ingee,
Amk is zó 2014. Heet nu veilig thuis.
Serieus.. Ik wist niet of m'n leidinggevende nou een grapje maakte of dat het echt zo was, maar tis waar.![]()
Chocospritsen en de happy meals laat ze toch nog even ataan. Al ging de big tasty met extra bacon er wel goed in en zag ik dat schoonmoeders er net een stuk kroepoek in heeft gestopt. ()
Let it gooooooo let it goooooooo
Ingee, gefeliciteerd en veel plezier met scheuren! Vroemvroem
Pssssjjjjjjj -of zit er geen turbo in
Ja hallooo!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:03 schreef Skittles het volgende:
Van wiebelig lopen naar niet meer in de kinderwagen willen zitten![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel echt heel fijn als het bedje zo hysterisch is! Meeverenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:15 schreef Mariposas het volgende:
Wow, wat goed van Lou zeg!![]()
L was vandaag een hele dag bij de opvang. Ze zijn daar zo lief en meeverend. Ze gebruiken mijn draagdoek, en daar heeft hij heerlijk 2 x in geslapen. Want het wiegje was hysterie natuurlijk. En hij vindt het helemaal de bom om daar aan tafel te zitten samen met de andere kindjes.
Ja, maar alleen 's-avonds/'s-nachts. Snap echt niet waarom dan wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:19 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat is wel echt heel fijn als het bedje zo hysterisch is! Meeveren![]()
Slaapt hij thuis wel in zijn bed?
Heel herkenbaar, helaas. Hoewel ze in de nacht nog wel naast me in de cosleeper ligt, want ledikant op haar eigen kamer is nog steeds kokende lavahell.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja, maar alleen 's-avonds/'s-nachts. Snap echt niet waarom dan wel.De enige plek waar hij overdag wel wat slaapt is de draagdoek, echt nergens anders.
Maakt het nog uit of het donker is?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja, maar alleen 's-avonds/'s-nachts. Snap echt niet waarom dan wel.De enige plek waar hij overdag wel wat slaapt is de draagdoek, echt nergens anders.
Oh wow! Van 0 tot 100 in 4,6 secondenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 21:03 schreef Skittles het volgende:
Van wiebelig lopen naar niet meer in de kinderwagen willen zitten![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |