abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156569864
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 13:35 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wij deden om beurten, Samen wakker, J pakte baby, legde kruikje terug in bed (Melba wilde in de eerste maanden niet slapen in eenkoud bed, luxepaardje), en ging liggen slapen in bed terwijl ik voedde. Als ik klaar was gaf ik Melba aan J, die hem boerde en in slaap suste en in bed legde terwijl ik dan alweer sliep. echt ideaal vond ik dat :@ (Melba wilde bij mij sowieso niet in slaap vallen want melkgeur)
Wij hebben nu 2 variaties. In de eerste, meest ideale variatie maken we hem wakker want ploftieten. de duutser verschoont de luier, ik leg de pittenzak in de magnetron om z'n bedje te verwarmen en ga naar de wc. ga weer in bed liggen, en voed baby. Baby valt bij 2e borst in slaap en ik leg hem terug.

In de tweede versie verschonen we hem tussen 2 borsten in. Ik heb het idee dat hij daarna veel moeilijker in slaap valt. En als ik dan al boos ben op de duutser omdat hij ligt te slapen en ik niet dan ben ik heel irrationeel en wil ik hem ook niet meer wakker maken, zodat ik het de volgende morgen eens geod kan inwrijven. Wat ik vervolgens niet doe, want de volgende morgen zie ik wel in hoe stom ik was midden in de nacht.... :{w
Dit scenario maakte dat ik vannacht 2.5 uur bezig was met een voeding.. 3 borsten, flink wat rondlopen, etc. etc. Frustrerend...
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 14:01:38 #277
409579 LuDann
All the way
pi_156570153
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 13:41 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

En als ik dan al boos ben op de duutser omdat hij ligt te slapen en ik niet dan ben ik heel irrationeel en wil ik hem ook niet meer wakker maken, zodat ik het de volgende morgen eens geod kan inwrijven. Wat ik vervolgens niet doe, want de volgende morgen zie ik wel in hoe stom ik was midden in de nacht.... :{w
Ommegot, dat is echt zo herkenbaar. :') En de volgende dag denk je echt van 'waaaarom!' Zit je dan 's nachts lekker boos te wezen in bed met je passieve agressie. :')
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 14:23:24 #278
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_156570546
* NotTheSame komt binnen gestormt....
Na ruim 8,5 maand wachten mag ik nu eindelijk zeggen:
We hebben 2 bobbels in het tandvlees van de onderkaak *O*.
Onze trage krijgt ein-de-lijk tanden :').
pi_156570718
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 12:27 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Van opluchting?
Nou ja nee.. Ze was een beetje hangerig en huilerig en ik ging weg en toen kwam het alarm er mop.. En toen vond ik het opeens moeilijk.

Terwijl ik het best fijn vind normaal even weg te zijn, zeker omdat ik door de weeks veel alleen ben met haar.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_156570766
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 12:36 schreef ingee het volgende:

[..]

1e keer?
Nee zeker niet. Daarom vond ik het ook zo raar..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_156571275
Ow, nu sta ik te snotteren bij de brievenbus omdat we een kaart hebben van Mw Cactus & co :'( O+ *; :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_156571884
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 14:23 schreef NotTheSame het volgende:
* ingee komt binnen gestormt....
Na ruim 8,5 maand wachten mag ik nu eindelijk zeggen:
We hebben 2 bobbels in het tandvlees van de onderkaak *O*.
Onze trage krijgt ein-de-lijk tanden :').
Bobbels O+

*O*
pi_156571916
quote:
1s.gif [b]Op zaterdag 3 oktober 2015 13:08 schreef Skittles het volgende:
Of of of hij kon slapen en ik niet en de volgende dag hij dan ging klagen dat ie zoooo moe was na 10 uur onderbroken slaap.

:')
Ja dat..., ik laat mn man nu maar gewoon slapen ' s nachts. Onderbroken nachten kan hij echt niet tegen. En hij verdient meer, dus zijn werk is belangrijker. Tenzij N. na de voeding niet zelf in slaap valt, want hij is er echt beter in haar in slaap te krijgen. Maar dat is niet elke nacht, ze heeft gelukkig weinig krampjes.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_156571974
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 15:32 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Ja dat..., ik laat mn man nu maar gewoon slapen ' s nachts. Onderbroken nachten kan hij echt niet tegen. En hij verdient meer, dus zijn werk is belangrijker. Tenzij N. na de voeding niet zelf in slaap valt, want hij is er echt beter in haar in slaap te krijgen. Maar dat is niet elke nacht, ze heeft gelukkig weinig krampjes.
O wacht ik bedoelde niet onderbroken :+
Hij slaapt overal doorheen.
pi_156572037
Nouja, vannacht heeft mn man 10,5 uur geslapen, alleen wakker geweest van 5 tot 7.30. En nog is ie moe...
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 16:42:38 #286
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_156573348
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 12:26 schreef Jagärtrut het volgende:
He bah, Saskia!

Joycie, ik neem aan dat je baby in goede handen is, toch?

Hier werd gisteravond weer flink geclusterd, maar daarna 5 uur slaap achter elkaar. Dat ik daarna 2.5 uur bezig sas om hem weer in slaapte vergeten we maar even...

Ik kan snachts zo irrationeel boos worden op de duutser, gewoon omdat hij ligt te slapen terwijl ik aan het voeden ben... Ik vind het zo stom van mezelf, maar kan het ook niet stoppen...
Hahaha, dat heb ik dus ook. Vannacht had ik J. bij me gelegd en viel hij daarna in slaap terwijl ik aan het voeden was. Ging hij nog snurken ook! :( :{w
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_156574070
Wij waren vandaag op de Pasar Malam. Man en ik aten Indisch, N. Chinees.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156574340
Lekker Selvaria! :9
(Weet iemand trouwens wat het is waarom ik sommige foto's in Firefox niet meer kan zien?)

Man is hier altijd wakker en zeurt niet als er 's nachts gevoed moet worden, maar dat gebeurt ook niet zo vaak (hier ga ik vast voor gestraft worden :P) dus misschien dat dat niet helemaal eerlijk vergelijken is.
Ik vind het irritant dat ik altijd het naar bedritueel moet doen. Maar dat bestaat 's avonds uit borstvoeding geven, dus helemaal realistisch is dat ook niet. :P

L.'s nieuwste feature is zich de richting op werpen waar ze wil zijn. Net zat ze bij mij op de arm, maar was pappa helemaal de bom en dan blijft ze zich naar hem toe werpen. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_156574723
Een jaar geleden postte ik in Z&G topic nog:
Geen bevalling voor mij vannacht, nog geen hard buikje gehad!
:'(
Beetje emo
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 18:07:52 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_156574865
Ja, dat deed je toen ook aardig snel Loj! Een jaar alweer... O+

(Het lijkt op een rare manier véél langer geleden allemaal :D)
disclaimer
pi_156575431
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 15:00 schreef JufMariska het volgende:
Ow, nu sta ik te snotteren bij de brievenbus omdat we een kaart hebben van Mw Cactus & co :'( O+ *; :*
:*
pi_156575493
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 17:59 schreef Loj het volgende:
Een jaar geleden postte ik in Z&G topic nog:
Geen bevalling voor mij vannacht, nog geen hard buikje gehad!
:'(
Beetje emo
Pfff ja... Datumtwins! Ik had nu ongeveer m'n eerste weeën, maar had dat nog langgggg niet in de gaten :{w
pi_156575854
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:42 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Pfff ja... Datumtwins! Ik had nu ongeveer m'n eerste weeën, maar had dat nog langgggg niet in de gaten :{w
Het stomme is dat ik van veel mensen de bevalling (of het begin ervan) me niet meer kan herinneren, maar die van jou met je indalingsweeën weet ik nog als de dag van gister.
pi_156575886
Loj en JM :*!!!!

*G* fijne dag morgen

Een jaar vliegt voorbij! Nog een maand en dan zijn E en S ookalweer jarig.. pff!

E kan nu ook wijzen O+ zo'n scheef vingertje (met relaxte houding "heb eigenlijk geen zin om aan te geven wat ik nodig heb, ik krijg het over het algemeen toch wel")
S is mega fanatiek, zegt miauw, daa(r), die. En wijst dus gericht. Eerst krijste ze als ze meer eten of drinken wilde. Nu kan ze het aangeven dmv wijzen en "nana"(eten of drinken).
We zijn E wat meer aan het stimuleren omdat ze zo lekker lui is :P op zich geen ramp maar het is wel fijn als ze kunnen aangeven wat ze nodig hebben/
pi_156575909
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 19:06 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Het stomme is dat ik van veel mensen de bevalling (of het begin ervan) me niet meer kan herinneren, maar die van jou met je indalingsweeën weet ik nog als de dag van gister.
+1..
schrok er ook heel erg van..

Wat een jaar zeg! :*
pi_156577306
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 18:42 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Te bizar he!
En kijk hoe ze nu zijn O+
pi_156578286
Poeh, ik ben nu al soms aan het terugdenken, kan me voorstellen dat het een rare avond is voor jullie, JM en Loj! :*.

Ik heb 'm gevonden, een man die het naar zijn zin heeft in de IKEA!

Elke keer als Baard een doos optilde zat I als een malle te lachen en te huppen. :D. :?.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_156578331
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Poeh, ik ben nu al soms aan het terugdenken, kan me voorstellen dat het een rare avond is voor jullie, JM en Loj! :*.

[ afbeelding ]

Elke keer als Baard een doos optilde zat I als een malle te lachen en te huppen. :D. :?.
O+ Ikea O+
pi_156578371
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:

[ afbeelding ]

O+ De ideale man!

En uhuh, ik moet dus steeds huilen :'( :')
pi_156578415
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 20:54 schreef JufMariska het volgende:

[..]

O+ De ideale man!

En uhuh, ik moet dus steeds huilen :'( :')
:*.

Om moeilijk of ook wel om mooi?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')