SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Viel te verwachten, al zie ik nog liever Heitinga stuntelen dan die kop van Mikey.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:34 schreef Tagliano het volgende:
Onana, Viergever en Heitinga buiten de selectie![]()
Vrij logisch wel inderdaad, gewoon de vaste selectiequote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Viel te verwachten, al zie ik nog liever Heitinga stuntelen dan die kop van Mikey.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mike is plan B.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Viel te verwachten, al zie ik nog liever Heitinga stuntelen dan die kop van Mikey.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
John heeft de dochter van Frank anaal gepaktquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:34 schreef Tagliano het volgende:
Onana, Viergever en Heitinga buiten de selectie![]()
Hopelijk blijft Viergever weg voor altijdquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:34 schreef Tagliano het volgende:
Onana, Viergever en Heitinga buiten de selectieRED ONS HENNIEGOD![]()
FF Molde scheel tikken vanavondHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
John heeft de dochter van Frank anaal gepakt![]()
![]()
Ben benieuwd wat we ervan gaan bakken, denk dat het of een hele eenvoudige wedstrijd wordt of zo'n wedstrijd waarin helemaal niks lukt![]()
Alsof ze jou zou zien staanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom, kan je niet laten schieten![]()
![]()
Wat een hoop. Gewoon ouderwetse kneuzenkermis vanavondquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:14 schreef Heeinz het volgende:
Ben benieuwd wat we ervan gaan bakken, denk dat het of een hele eenvoudige wedstrijd wordt of zo'n wedstrijd waarin helemaal niks lukt![]()
Dat dus. Ouderwetse oogaids.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat een hoop. Gewoon ouderwetse kneuzenkermis vanavond![]()
1-3quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat een hoop. Gewoon ouderwetse kneuzenkermis vanavond
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Godver wat slecht weer.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
God, de kleuterklas mag weer op schoolreis hoor.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Zo typisch weer, gepakt in de opbouw en omschakeling
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Balverlies, counter, goal.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik schakel net in, staat het al 1-0
Hoe kan dit, mensen?![]()
Die scheids gaat je vanavond ook niet helpenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Zegt genoeg lijkt mequote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
Jongens we spelen tegen een ploeg waar Harmeet Singh de grote mener isRED ONS HENNIEGOD![]()
Hopen dat ze weer heerlijk afgaan.
Al die teletekst fans en sukkeltjes uit het hele land en dan toch voor Ajax zijnKomop Molmo!
![]()
Moet jij geen kakkies kijken? Ow nee wacht..quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:03 schreef Elan het volgende:
Soort De Graafschap moet je winnen met 0-3![]()
![]()
Frank: "Ja was de wind".[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ach ze kregen één keer de bal na een kutpass van Riedewald en scoren dan meteenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:21 schreef Gruisman het volgende:
Molde kan er dus helemaal niks van he
Stelt niet zo veel voor maar het is wel weer kut dat je er nu weer zo voor staat![]()
Maar ze hebben wel goed Ajax bestudeerdquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:21 schreef Gruisman het volgende:
Molde kan er dus helemaal niks van heLekker afwachten, Ajax laten ballen, en toeslaan uit de counter
![]()
Dijks is ook lekker aan het schoffelenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
het valt me nu pas op dat het molde is en niet malmo
ik vond het afzeiken al zo vreemd
je zou deze uitwedstrijd maar bezoeken als ajacied. het vriest, waait, geen nachtleven en het bier is duur.![]()
Laat dat doelpunt dan maar snel vallen anders weten we allemaal wat er gaat gebeurenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als er niet minimaal nog drie erin geprikt worden, mag je keihard lachen..![]()
Zes keer 0-1, zes keer 1-1, zes keer 1-2, zes keer 2-2.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Laat dat doelpunt dan maar snel vallen anders weten we allemaal wat er gaat gebeuren
Welkom bij Europa League![]()
![]()
Het is 14 graden Hans.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:30 schreef Adames het volgende:
je zou deze uitwedstrijd maar bezoeken als ajacied. het vriest, waait, geen nachtleven en het bier is duur.blablablabla![]()
Blonde wijvenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:30 schreef Adames het volgende:
je zou deze uitwedstrijd maar bezoeken als ajacied. het vriest, waait, geen nachtleven en het bier is duur.
Vrouwenoverschot
Zat te doen.![]()
nu je het zo zegtquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Blonde wijven
Vrouwenoverschot
Zat te doen.![]()
Stemt hoopvol...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
Maar deze ploeg heeft dus van Fenerbahce gewonnen?![]()
Dat lijkt niet eens op elkaar...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:30 schreef Adames het volgende:
je zou deze uitwedstrijd maar bezoeken als ajacied. het vriest, waait, geen nachtleven en het bier is duur.![]()
Hij heeft toch anderhalf jaar (betaald) in de lappenmand gelegen. Mag toch hopen dat hij dan niet na half seizoennetje spelen 'm smeertquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:36 schreef NeuNeu het volgende:
Dit is opportunisme ten top hoor, maar zal het contract van Fischer nog verlengt worden?![]()
![]()
Dat mag ik ook hopen, maar de doorgaans zo vlot verlengende Overmars heb ik nog niet over Fischer gehoord.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij heeft toch anderhalf jaar (betaald) in de lappenmand gelegen. Mag toch hopen dat hij dan niet na half seizoennetje spelen 'm smeert
Al wilde hij misschien even afwachten hoe hij terugkomt van z'n blessure.![]()
Ik vind het niet zozeer opportunistisch. Bij begon heel goed en viel toen ver terug met ook veel blessureleed. Dit seizoen lijkt hij zijn oude niveau weer te halen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:36 schreef NeuNeu het volgende:
Dit is opportunisme ten top hoor, maar zal het contract van Fischer nog verlengt worden?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zit wel 1100km tussenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:37 schreef Adames het volgende:
[..]
beetje
5 letters + 2 achtervoegsel
scandinavisch![]()
Fischergod wordt met week beter nu hij meer speelt. Ghazi valt nu weer tegen na een topstart. Hopelijk pakt hij het weer snel op![]()
Deze positie viel nog mee, maar hij zit niet echt lekker in de wedstrijd en wil dan JUIST alles zelf doen. Niet zo'n beste combi.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vond het niet zo gek om te schieten hoor![]()
De eerste helft is bijna voorbij hequote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voorbarig dit..
Geef hem gewoon wat speeltijd. Hij komt wel weer bovendrijven
Als Milik mee moet ballen is het ook drama hé![]()
Milik verkeert nou ook niet in beste vorm de laatste tijd, al doet hij het nog wel beter dan Sigthórsson in zijn beste dagen![]()
Het is meer de taak van Frank om Anwar erop te wijzen wanneer het even niet loopt je gewoon je taken moet uitvoeren; de bal in ploeg houden voornamelijk en normale voorzetten geven...![]()
De laatste twee dingen die ik hem zien doen is redelijk simpele voorzetten van de flank verneuken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is meer de taak van Frank om Anwar erop te wijzen wanneer het even niet loopt je gewoon je taken moet uitvoeren; de bal in ploeg houden voornamelijk en normale voorzetten geven...![]()
Daarom zeg ik het, Hans...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De laatste twee dingen die ik hem zien doen is redelijk simpele voorzetten van de flank verneuken.![]()
Oh zo, sorry Hetty.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het, Hans...![]()
Veel te weinig rendement tegen een ploeg die al moeite heeft 'm naar een speler met hetzelfde shirtje te spelenquote:![]()
Bazoer had Tete erop moeten wijzen dat er een man in z'n rug stond, was er waarschijnlijk niks aan de hand geweest![]()
Nee dit is lekker, een verwaaide bal op de paal en één kool door een van richting veranderd schot, dat zijn alle wapenfeiten tegen een ploeg die amper de bal in het team kan houdenquote:Laten we daar vooral genoegen mee nemen ja.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2015 22:08:53 ]![]()
Dat Molde is me een partij ruk zeg. Maar het is moeilijk ballen tegen een team wat 11 mensen achter de bal houdt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Wat een doffe ellende.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Te vaak dit soort wedstrijden gezien van Ajax de laatste seizoenen. Zometeen zal het wel 2-1 worden voor Molde.
Amen.![]()
Valt wel mee. De laatste seizoenen was het eerder zaadloze balletjes breed.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:18 schreef Jivis het volgende:
Te vaak dit soort wedstrijden gezien van Ajax de laatste seizoenen. Zometeen zal het wel 2-1 worden voor Molde.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Is toch erg, dat je geen eens meer overtuigend kan winnen in de Europa League.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:18 schreef Jivis het volgende:
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Dit moet je gewoon winnen. Dit is waar het om draait, als je dit soort potjes niet kan winnen dan kan je dat hele overwinteren ook wel uit je hoofd zetten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:18 schreef Jivis het volgende:
![]()
Het missen van 100% kansen is ook wel een chronisch dingetje hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt wel mee. De laatste seizoenen was het eerder zaadloze balletjes breed.Amen.![]()
Lekker die wind ookI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ajax was eerder vrij efficiënt de afgelopen seizoenen. Ze creëerden gewoon bijna niets.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het missen van 100% kansen is ook wel een chronisch dingetje hoor.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik nietquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:24 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben inmiddels bang dat het zo blijft![]()
![]()
Gaan nog wel een pingel tegen krijgen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Wat een bak ellende
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
En Gudeljquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:34 schreef Vermecelli het volgende:
Frank is pussy want hij durft El Ghazi niet te wisselen![]()
kunnen godverdomme geen eens winnen van MoldeI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
![]()
als je die zelfs niet maakt
Jawel. Boerrigter voor Poulsen, PSV uitquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frank heeft nooit uitgeblonken in zijn wisselbeleid![]()
Was ook meer dankzij die mongool van een Pietersquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:36 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Jawel. Boerrigter voor Poulsen, PSV uit
Snelle Egel![]()
Uitzondering bevestigt de regelquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:36 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Jawel. Boerrigter voor Poulsen, PSV uit![]()
En een type vertonghen, huntelaar, suarezquote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Dan verwachten ze het niet... tactiek hequote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frank komt pas op 89e minuut met zijn wissel aanzetten
Die staan dadelijk bovenaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:37 schreef Heeinz het volgende:
Toch knap tegen het team dat Fenerbahce heeft verslagen
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Dat is onze Ronaldo, die kan altijd een wedstrijd beslissenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
El Ghazi laten staan ook echt, die gozer heeft nog niks goed gedaan vandaag![]()
schone god?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Frank gaat zeggen
'We hebben behoudens eerste zeven minuten uitstekend gespeeld, gedomineerd. Het is gewoon pech dat we niet gescoord hebben'![]()
Ajax heeft al zoveel kansen verprutst, ze roepen het op zichzelf af. Dit kan eigenlijk gewoon niet, zo dramatisch..
![]()
Als ie dat zegt mag ie oprottenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frank gaat zeggen
'We hebben behoudens eerste zeven minuten uitstekend gespeeld, gedomineerd. Het is gewoon pech dat we niet gescoord hebben'I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
kindsoldaatje is terug hoorI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Moet je nou toch kijken man
Zodra die verdedigers van Molde de bal krijgen weten ze van gekkigheid niet wat ze moeten doen en leveren ze de bal weer in![]()
Veel van de spelers die het de laatste tijd goed deden speelden wel beduidend minder vandaag.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
Mokkiemok heeft anderhalf uur #GENOT gezien![]()
Syntix ookquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
Mokkiemok heeft anderhalf uur #GENOT gezienRED ONS HENNIEGOD![]()
Getuigt ook van weinig inzicht om in zo'n pot, bij deze stand, en de vorm van El Ghazi te gaan experimenteren met Fischer in de spits.
Haal die prutser eruit, Younes op rechts, en gaan![]()
wat moet je hier nou van zeggen. Gewoon wederom oogaids. ik schaam mij diep dat ik dacht dat het vanavond misschien toch wel zou gaan lukken. ongelooflijk dit, Dat Molde kan er echt he..le..maal niks van, en dan ben je zo slordig in je passing. schandelijk dit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
ghazi was echt heel slecht, samen met gudelj.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:56 schreef Loveless85 het volgende:
Getuigt ook van weinig inzicht om in zo'n pot, bij deze stand, en de vorm van El Ghazi te gaan experimenteren met Fischer in de spits.
Haal die prutser eruit, Younes op rechts, en gaanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het lag aan de wind jongens, volgende keer beter!"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
als je van dit Molde verliest, stop er dan maar gewoon mee.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
1-1quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:57 schreef mokkiemok het volgende:
als je van dit Molde verliest, stop er dan maar gewoon mee.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
dit kan je de Boer toch echt wel aanrekenen hoor. het blijft keer op keer pure oogaidsFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
nee, je hebt vanavond gewoon verlorenquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
1-1 tegen hoe Molde speelde, is gewoon een verloren wedstrijdFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Milik had er ook nog wel eentje mogen maken zegquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zoveel kansen en dan nog niet winnen.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Deze wedstrijd zou in mijn ogen meer reden zijn om een fluwelen revolutie te starten dan die verliespartij tegen Madrid een paar jaar terug. Wat een wanprestatie van team en leiding"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"![]()
en dan 2 minuten voor tijd serero erin gooien, man man man man man ....,FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik hoop het niet meer, scheelt weer een aantal zaadwedstrijden dit seizoen. Laat ze maar lekker ED spelen, daar kunnen ze nog wel winnen.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tja, het spel was goed genoeg (eerste 60 minuten) om ruim voor te staan. Beter dan dan een complete zaadpot, maar ja![]()
![]()
El Ghazi mag ook lekker een wedstrijdje banken van mij. Die man denkt volgens mij dat hij Ronaldo is qua niveau.![]()
Klaassen en Gudelj mogen er ook naast gaan zitten van mijquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:01 schreef Brammess het volgende:
El Ghazi mag ook lekker een wedstrijdje banken van mij. Die man denkt volgens mij dat hij Ronaldo is qua niveau.![]()
Gewoon met 60e min al beginnen met wisselen. Maar nee Frank wacht tot laatste 10 minuten
Wanneer gaat Hennie of Orlando hem vertellen dat dat niet handig is.![]()
wisselen doe je inderdaad tussen de 60e en 70e minuut, alles daarvoor of daarna. is of uit pure noodzaak, of om tijd te winnen. alle andere reden zijn compleet ridicuulquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon met 60e min al beginnen met wisselen. Maar nee Frank wacht tot laatste 10 minuten
Wanneer gaat Hennie of Orlando hem vertellen dat dat niet handig is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Orlando moet hem te vriend houden anders geen vakantie met de vrouwenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer gaat Hennie of Orlando hem vertellen dat dat niet handig is.RED ONS HENNIEGOD![]()
ongeslagen niet overwinterenquote:![]()
#dominerenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die gaat als hij ooit weer scoort weer met z'n vinger voor z'n lippen rondrennen. Ssst... Geen kritiekquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:01 schreef Brammess het volgende:
![]()
Milik loopt de verdediging niet in de weg.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Feestje bouwen! Beginnen we met El Ghazi te gebruiken als pinata.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Klaassen heb je weinig aan op 10 inderdaad.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Klaassen en Gudelj mogen er ook naast gaan zitten van mij![]()
verschrikkelijk inderdaad.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die gaat als hij ooit weer scoort weer met z'n vinger voor z'n lippen rondrennen. Ssst... Geen kritiekFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Aanvallende wissel is ook niet echt nodig he, als je 10 goede kansen creëertquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:59 schreef Gruisman het volgende:
Frank die ook echt pas in de laatste tien minuten met een aanvallende wissel komtonbegrijpelijk
![]()
Falen bij het geven van een doodeenvoudige pass heeft weinig met je positie te makenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Klaassen heb je weinig aan op 10 inderdaad.![]()
Ja had gewoon Zivko de kans gegeven. Milik heeft nog geen enkele goede wedstrijd gespeeld dit jaar.quote:![]()
mwah Milik en Ghazi hadden in minuut 60 wel al gewisseld mogen wordenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Aanvallende wissel is ook niet echt nodig he, als je 10 goede kansen creëert![]()
Dit was gewoon een prima wedstrijd. Helaas enorm veel pech (+wat gebrek aan kwaliteit) wat betreft het benutten van kansen.![]()
Ben ook niet overtuigd van Zivkovic moet ik zeggen en Milik haalt inderdaad geen goed niveau maar het is toch wel veel beter dan Siggy naar mijn meningquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja had gewoon Zivko de kans gegeven. Milik heeft nog geen enkele goede wedstrijd gespeeld dit jaar.![]()
Ghazi presteerde geen ruk, nul goede voorzetten. Dan mag je op een gegeven moment best even op bank gaan zittenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Aanvallende wissel is ook niet echt nodig he, als je 10 goede kansen creëert![]()
Als je zulke kansen mist en gevaarlijke situaties zo uitspeelt speel je gewoon een kutwedstrijdquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit was gewoon een prima wedstrijd. Helaas enorm veel pech (+wat gebrek aan kwaliteit) wat betreft het benutten van kansen.![]()
Welke wedstrijd heb jij gekeken dan? Molde kreeg ook dikke kansen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
zo, ik liep ff te vloeken hier, wat een stomme actiequote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:03 schreef Gruisman het volgende:
Gudelj die ook echt zo een kanjer domme overtreding maakt in de 93e minuutlekker routine
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Wie kan er eigenlijk nog meer op rechtsbuiten voor dagen als deze wanneer Ghazi gewoon uit vorm is?Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.![]()
Tja, het zijn allebei ook mannen die uit het niets een goal kunnen maken, ook als ze (zeer) slecht spelen. Zijn meerdere voorbeelden van.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:05 schreef Gruisman het volgende:
[..]
mwah Milik en Ghazi hadden in minuut 60 wel al gewisseld mogen worden
Stuk meer dan de mannen die je op de bank hebt zitten.![]()
Ach wellicht heb je gelijk maar Milik speelt net zo vaak bagger als Siggy. Tijd voor een fatsoenlijke spits.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ben ook niet overtuigd van Zivkovic moet ik zeggen en Milik haalt inderdaad geen goed niveau maar het is toch wel veel beter dan Siggy naar mijn mening![]()
Boer, vd Hoorn, Sjaak Swartquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:07 schreef primakov het volgende:
Wie kan er eigenlijk nog meer op rechtsbuiten voor dagen als deze wanneer Ghazi gewoon uit vorm is?![]()
Schonequote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:07 schreef primakov het volgende:
Wie kan er eigenlijk nog meer op rechtsbuiten voor dagen als deze wanneer Ghazi gewoon uit vorm is?![]()
Het is niet wat je moet nastreven neequote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach wellicht heb je gelijk maar Milik speelt net zo vaak bagger als Siggy. Tijd voor een fatsoenlijke spits.![]()
Je beste speler niet opstellenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:09 schreef Brammess het volgende:
Cillessen Tete Veltman Riedewald Dijks Serero Bazoer Schone Younes Milik Fischer
zondag ajb. Younes Fischer Ghazi voorin lijkt me prima.
![]()
Niet zeiken, genoeg kansen gehad, beetje ongelukkig wedstrijd.
Thuis rol je deze met 5-0 op!!Nothing to see here, carry on![]()
Hadden we nog maar zo'n speler als Sjaak Swartquote:
Had er dan wel ingebracht worden. Frank lijkt geen leervermogen te hebben wat betreft zijn ontwikkeling als coach.quote:Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.![]()
Ja, het uithoudingsvermogen mag wel wat verbeteren. Echter kost vol op de aanval spelen ook veel energie, de meeste teams houden dat niet een hele wedstrijd vol. Ajax bleef echter proberen aan te vallen, waardoor de ruimtes te groot werden en er inderdaad te veel kansen weggegeven.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gekeken dan? Molde kreeg ook dikke kansen.
Wat is jouw analyse?![]()
![]()
Ik ben er ook van overtuigd dat als je Fischer, Milik en Gaza in een kamer stopt voor 5 minuten met 3 knuppels dat ze alle 3 weg zijn na een tijdje. Die gunnen elkaar echt helemaal niks.![]()
Wil je doorgaan in deze poule zou je je uit wedstrijden wel af en toe moeten gaan winnen, en ze hebben zojuist de makkelijkste al gehad.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:10 schreef RijstNatie het volgende:
Thuis rol je deze met 5-0 op!!![]()
Ben je niet goed?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:10 schreef RijstNatie het volgende:
Thuis rol je deze met 5-0 op!!![]()
Ondanks zijn jonge leeftijd heeft ie echt 0 vooruitgang geboekt in anderhalf jaar Ajax. Jammer.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is niet wat je moet nastreven nee
Forum Opties Forumhop: Hop naar: