SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Viel te verwachten, al zie ik nog liever Heitinga stuntelen dan die kop van Mikey.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:34 schreef Tagliano het volgende:
Onana, Viergever en Heitinga buiten de selectie![]()
Vrij logisch wel inderdaad, gewoon de vaste selectiequote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Viel te verwachten, al zie ik nog liever Heitinga stuntelen dan die kop van Mikey.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mike is plan B.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Viel te verwachten, al zie ik nog liever Heitinga stuntelen dan die kop van Mikey.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
John heeft de dochter van Frank anaal gepaktquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:34 schreef Tagliano het volgende:
Onana, Viergever en Heitinga buiten de selectie![]()
Hopelijk blijft Viergever weg voor altijdquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:34 schreef Tagliano het volgende:
Onana, Viergever en Heitinga buiten de selectieRED ONS HENNIEGOD![]()
FF Molde scheel tikken vanavondHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
John heeft de dochter van Frank anaal gepakt![]()
![]()
Ben benieuwd wat we ervan gaan bakken, denk dat het of een hele eenvoudige wedstrijd wordt of zo'n wedstrijd waarin helemaal niks lukt![]()
Alsof ze jou zou zien staanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom, kan je niet laten schieten![]()
![]()
Wat een hoop. Gewoon ouderwetse kneuzenkermis vanavondquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:14 schreef Heeinz het volgende:
Ben benieuwd wat we ervan gaan bakken, denk dat het of een hele eenvoudige wedstrijd wordt of zo'n wedstrijd waarin helemaal niks lukt![]()
Dat dus. Ouderwetse oogaids.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat een hoop. Gewoon ouderwetse kneuzenkermis vanavond![]()
1-3quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat een hoop. Gewoon ouderwetse kneuzenkermis vanavond
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Godver wat slecht weer.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
God, de kleuterklas mag weer op schoolreis hoor.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Zo typisch weer, gepakt in de opbouw en omschakeling
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Balverlies, counter, goal.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik schakel net in, staat het al 1-0
Hoe kan dit, mensen?![]()
Die scheids gaat je vanavond ook niet helpenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Zegt genoeg lijkt mequote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
Jongens we spelen tegen een ploeg waar Harmeet Singh de grote mener isRED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: