SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Viel te verwachten, al zie ik nog liever Heitinga stuntelen dan die kop van Mikey.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:34 schreef Tagliano het volgende:
Onana, Viergever en Heitinga buiten de selectie![]()
Vrij logisch wel inderdaad, gewoon de vaste selectiequote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Viel te verwachten, al zie ik nog liever Heitinga stuntelen dan die kop van Mikey.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mike is plan B.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Viel te verwachten, al zie ik nog liever Heitinga stuntelen dan die kop van Mikey.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
John heeft de dochter van Frank anaal gepaktquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:34 schreef Tagliano het volgende:
Onana, Viergever en Heitinga buiten de selectie![]()
Hopelijk blijft Viergever weg voor altijdquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:34 schreef Tagliano het volgende:
Onana, Viergever en Heitinga buiten de selectieRED ONS HENNIEGOD![]()
FF Molde scheel tikken vanavondHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
John heeft de dochter van Frank anaal gepakt![]()
![]()
Ben benieuwd wat we ervan gaan bakken, denk dat het of een hele eenvoudige wedstrijd wordt of zo'n wedstrijd waarin helemaal niks lukt![]()
Alsof ze jou zou zien staanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom, kan je niet laten schieten![]()
![]()
Wat een hoop. Gewoon ouderwetse kneuzenkermis vanavondquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:14 schreef Heeinz het volgende:
Ben benieuwd wat we ervan gaan bakken, denk dat het of een hele eenvoudige wedstrijd wordt of zo'n wedstrijd waarin helemaal niks lukt![]()
Dat dus. Ouderwetse oogaids.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat een hoop. Gewoon ouderwetse kneuzenkermis vanavond![]()
1-3quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat een hoop. Gewoon ouderwetse kneuzenkermis vanavond
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Godver wat slecht weer.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
God, de kleuterklas mag weer op schoolreis hoor.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Zo typisch weer, gepakt in de opbouw en omschakeling
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Balverlies, counter, goal.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik schakel net in, staat het al 1-0
Hoe kan dit, mensen?![]()
Die scheids gaat je vanavond ook niet helpenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Zegt genoeg lijkt mequote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
Jongens we spelen tegen een ploeg waar Harmeet Singh de grote mener isRED ONS HENNIEGOD![]()
Hopen dat ze weer heerlijk afgaan.
Al die teletekst fans en sukkeltjes uit het hele land en dan toch voor Ajax zijnKomop Molmo!
![]()
Moet jij geen kakkies kijken? Ow nee wacht..quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:03 schreef Elan het volgende:
Soort De Graafschap moet je winnen met 0-3![]()
![]()
Frank: "Ja was de wind".[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ach ze kregen één keer de bal na een kutpass van Riedewald en scoren dan meteenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:21 schreef Gruisman het volgende:
Molde kan er dus helemaal niks van he
Stelt niet zo veel voor maar het is wel weer kut dat je er nu weer zo voor staat![]()
Maar ze hebben wel goed Ajax bestudeerdquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:21 schreef Gruisman het volgende:
Molde kan er dus helemaal niks van heLekker afwachten, Ajax laten ballen, en toeslaan uit de counter
![]()
Dijks is ook lekker aan het schoffelenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
het valt me nu pas op dat het molde is en niet malmo
ik vond het afzeiken al zo vreemd
je zou deze uitwedstrijd maar bezoeken als ajacied. het vriest, waait, geen nachtleven en het bier is duur.![]()
Laat dat doelpunt dan maar snel vallen anders weten we allemaal wat er gaat gebeurenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als er niet minimaal nog drie erin geprikt worden, mag je keihard lachen..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: