Hier leuk topic om je op te vrolijken!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:33 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik begin echt in een zware depressie te raken. Wat ben ik er allemaal klaar mee joh.
We hebben allemaal wel eens zo'n dag waarin alles tegen lijkt te zitten. Dat heb ik al zo'n maandquote:
Dit helpt mij dit soort dagen door te komenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben allemaal wel eens zo'n dag waarin alles tegen lijkt te zitten. Dat heb ik al zo'n maand
Als je dat een maand doet, noemen ze je ineens een alcoholist.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit helpt mij dit soort dagen door te komen
[ afbeelding ]
Ik kan geen bier meer zienquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit helpt mij dit soort dagen door te komen
[ afbeelding ]
Zo noemen we je ongeacht of je domino's eetquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je dat een maand doet, noemen ze je ineens een alcoholist.
Mijn antwoord is domino's. Dan noemen ze je alleen een vetklep
Gewoon meer gaan slapen, dan lig je er minder wakker vanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je dat een maand doet, noemen ze je ineens een alcoholist.
Mijn antwoord is domino's. Dan noemen ze je alleen een vetklep
gewoon weer quake2 installeren met instagibs en railguns only enzoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben allemaal wel eens zo'n dag waarin alles tegen lijkt te zitten. Dat heb ik al zo'n maand
Waarom denk je dat ik vandaag de hele dag op bed heb gelegen. Gister iets te veel gezopen met vriendenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang je het maar kunt blijven saufen
Doe dan meteen unreal!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon weer quake2 installeren met instagibs en railguns only enzo
dan voel ik me altijd snel weer het baasje
Maar dan wel met een ekte 3dfx-kaart he?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
UT GOTY maar weer eens installerenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Haten op unreal tournamentquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:40 schreef sp3c het volgende:
unreal
beetje hali nali pali fruit eten als een hipster
dat slaat nergens op
Zo heb ik idd die eindbaas verslagen, gewoon ALLE zaden opgespaard (en als ik dood ging gewoon reloaden totdat ik niet dood ging) en alle zaden bij de eindbaas (een soort reuzen gemuteerde bidsprinkhaan ofzo) ergens in 1 hoek neergepleurdquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:40 schreef sp3c het volgende:
unreal
beetje hali nali pali fruit eten als een hipster
dat slaat nergens op
Bestaat daar trouwens ook een texture-pack voor?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
UT GOTY maar weer eens installeren
ik weet niet eens wat dat is johquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bestaat daar trouwens ook een texture-pack voor?
Hier voorbeeldjequote:
Ik vind alleen die 1e wel leukquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:49 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hier, voor jou:quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind alleen die 1e wel leuk
Ik weet nog wel wat Peter R. de Vries zei toen je de prestigieuze Yvonne Award won:quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:45 schreef Specularium het volgende:
SC / Nachtbar Deel 442!!! Bijna weer een jubileum
Je verwacht het bijna niet.
Ik herinner me dit nog goed. Ik heb toen nog 400 euro moeten betalen om een statement van Peter te krijgen.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:33 schreef Elfletterig het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar als je de postgeschiedenis van Specularium bekijkt, komt een onthutsend beeld naar voren. De beste man doet bijna niks anders dan slowchatten. Is het niet in NWS, dan zit -ie wel in het POL-café of in het TV-forum. Ze hadden hem beter kunnen bekronen in de categorie Slowchat. Dan was zijn winst tenminste nog terecht geweest. Ik vind het een aanfluiting voor de échte NWS-users zoals Weltschmerz en DS4. Nou ja, Specularium heeft in elk geval altijd een alibi, want wie 24/7 op Fok! zit, heeft geen tijd voor misdaad.
Pleur eens even lekker op joh apenlulquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Krijg jij deze van mij terug
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik voel me gewoon warm van binnen worden, net als een chokolaatje dat je gratis bij de koffie kreeg en stiekem in je zak stopt voor later en hem vergeet waarna ie begint te smeltenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon warm van binnen worden, net als een chokolaatje dat je gratis bij de koffie kreeg en stiekem in je zak stopt voor later en hem vergeet waarna ie begint te smelten
Dit was timmmmm's manier om te zeggen: "Hé, wat leuk dat je ook in NWS-SC komt posten"quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon warm van binnen worden, net als een chokolaatje dat je gratis bij de koffie kreeg en stiekem in je zak stopt voor later en hem vergeet waarna ie begint te smelten
Ik prefereer ook Duvel, maar dan zit ik steeds weer met al die statiegeldflessen opgescheept en dit is zo'n beetje het beste in blik wat nog te pruimen isquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:00 schreef Specularium het volgende:
Alfa is ongeveer net zo matig als Community.
Wat is er mis met statiegeldquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik prefereer ook Duvel, maar dan zit ik steeds weer met al die statiegeldflessen opgescheept en dit is zo'n beetje het beste in blik wat nog te pruimen is
Dat je die hele zooi glaswerk naar de supermarkt moet sjouwen zodat je 10 fakkin cent per flesje krijgt en naar huis gaat met een boodschappentas die meurt naar bier en nog duurder is dan de waarde van de statiegeldflessen die je net hebt ingeleverdquote:
Je moet het ook in een plastic tasje doen en die daar weggooien apenlul.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat je die hele zooi glaswerk naar de supermarkt moet sjouwen zodat je 10 fakkin cent per flesje krijgt en naar huis gaat met een boodschappentas die meurt naar bier en nog duurder is dan de waarde van de statiegeldflessen die je net hebt ingeleverd
Ook alleen maar omdat 'krijg aids en sterf' niet gezegd mag wordenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit was timmmmm's manier om te zeggen: "Hé, wat leuk dat je ook in NWS-SC komt posten"
Die dingen koop ik al jaren niet meer omdat die steeds gaan scheuren (vooral de hengsels), die stevige zijn veel beterquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet het ook in een plastic tasje doen en die daar weggooien apenlul.
Klopt, beter zeg je dan "krijg aids en blijf nog heeeeeeeel lang net wel leven"quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat 'krijg aids en sterf' niet gezegd mag worden
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pleur eens even lekker op joh apenlul
Als specularium en ik je allebei een apenlul vinden, moet je wel een héle natte tosti zijn. Zeker omdat we toch beiden bekend staan als twee zeer tolerante personenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet het ook in een plastic tasje doen en die daar weggooien apenlul.
Dan gebruik je een tasje van de groenteafdeling, daar stop je al je statiegeldflesjes in, die maak je dicht en dan stop je het tasje in een stevige tas.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die dingen koop ik al jaren niet meer omdat die steeds gaan scheuren (vooral de hengsels), die stevige zijn veel beter
Een watte?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Als specularium en ik je allebei een apenlul vinden, moet je wel een héle natte tosti zijn. Zeker omdat we toch beiden bekend staan als twee zeer tolerante personen
Kan jij je iets voorstellen wat nuttelozer en walgelijker is dan een natte tosti? Ik niet in ieder gevalquote:
Twee natte tosti'squote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan jij je iets voorstellen wat nuttelozer en walgelijker is dan een natte tosti? Ik niet in ieder geval
Een NWS-SC-topic.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan jij je iets voorstellen wat nuttelozer en walgelijker is dan een natte tosti? Ik niet in ieder geval
Ik gebruik nu gewoon steeds dezelfde stevigere tas en die prop ik na afloop dan weer terug ind e kast onder de trap (ik heb het hengsel gelabeld zodat ik niet steeds een andere pak die vervolgens ook weer gaat stinken)quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan gebruik je een tasje van de groenteafdeling, daar stop je al je statiegeldflesjes in, die maak je dicht en dan stop je het tasje in een stevige tas.
Kapsalon van Musa's place in Utrechtquote:
Iemand die als kind dermate psychisch en lichamelijk is misbruikt en de grond in is geboord dat dat kind op volwassen leeftijd geen levenswens meer heeft behalve om zo snel mogelijk dood te zijn omdat dat voor de wereld beter is zo?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent wel een érg slecht mens als je dat soort slachtoffers walgelijk noemt. Ik distantieer mezelf hiervanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iemand die als kind dermate psychisch en lichamelijk is misbruikt en de grond in is geboord dat dat kind op volwassen leeftijd geen levenswens meer heeft behalve om zo snel mogelijk dood te zijn omdat dat voor de wereld beter is zo?
Zoiets?
Een kapper toch die zijn favoriete dingen bij elkaar heeft laten tyfen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb kapsalon nooit aangedurfd
Serieus, welke zieke geest heeft dat nou weer bedacht![]()
Ik las dat weer iemand je heeft aangesproken op je gebrekkige hoofdletter en interpunctie gebruik, hoe voelt dat sp3c?quote:
Het slachtoffer is niet walgelijk, maar dat wat dat slachtoffer overkomen is, is walgelijkquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent wel een érg slecht mens als je dat soort slachtoffers walgelijk noemt. Ik distantieer mezelf hiervan
deze post even begrijpelijk gemaakt voor sp3cquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ik las dat weer iemand je heeft aangesproken op je gebrekkige hoofdletter en interpunctie gebruik hoe voelt dat sp3c
voelt net als je moeder ... kan er niet warm of koud van wordenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik las dat weer iemand je heeft aangesproken op je gebrekkige hoofdletter en interpunctie gebruik, hoe voelt dat sp3c?
Nou ja, ik vind persoonlijk een natte tosti een erger idee natuurlijkquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het slachtoffer is niet walgelijk, maar dat wat dat slachtoffer overkomen is, is walgelijk
Kapsalon had een fabeltje moeten blijven, het klinkt als een zooi opgewarmde kliekjes bij mekaar gepleurdquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een kapper toch die zijn favoriete dingen bij elkaar heeft laten tyfen.
Of is dat een fabeltje
Maar elke keer dat je het tegenkomt kan je er toch even goed om lachenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
voelt net als je moeder ... kan er niet warm of koud van worden
quote:
Die is nog te fixen met een paar minuutjes magnetronquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind persoonlijk een natte tosti een erger idee natuurlijk
er stond ooit eens een stukje in de spits over de man die het bedacht heeft maar ik heb het niet bewaard omdat ik het toen nog nooit gegeten hadquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kapsalon had een fabeltje moeten blijven, het klinkt als een zooi opgewarmde kliekjes bij mekaar gepleurd
Als je niet hebt geprobeerd een dergelijk slachtoffer in de magnetron te doen, kan je daar geen uitspraken over doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die is nog te fixen met een paar minuutjes magnetron
Net gelezen, staat ook op wiki.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
er stond ooit eens een stukje in de spits over de man die het bedacht heeft maar ik heb het niet bewaard omdat ik het toen nog nooit gegeten had
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:17 schreef sp3c het volgende:
natuurlijk komt die onzin uit Rotterdam
http://www.rijnmond.nl/ni(...)on-bestaat-tien-jaar
Is het plaatje uit deze post toch nog ergens goed voorquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je niet hebt geprobeerd een dergelijk slachtoffer in de magnetron te doen, kan je daar geen uitspraken over doen.
Ik denk dat dat wel werkt als je een doodswens hebt, dus dat is ook wel een fix
quote:
Heyhey, nu lijkt het net of ik Timmmmm niet magquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is het plaatje uit deze post toch nog ergens goed voor
[..]
Gelukkig weet ik wel beterquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heyhey, nu lijkt het net of ik Timmmmm niet mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik wel beterJa ik doe net alsofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel mg?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:26 schreef timmmmm het volgende:
Wat een zwaar leven, ik wil gewoon een valiumpje in mijn mik stouwen en naar bed
Dan moet ik op de verpakking gaan kijken. Dat betekent opstaan en daar heb ik allemaal geen zin inquote:
Gewoon 1 pilletje comazepam, daar slaap je geheid lekker vanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet ik op de verpakking gaan kijken. Dat betekent opstaan en daar heb ik allemaal geen zin in
Daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon 1 pilletje comazepam, daar slaap je geheid lekker van
Dat klopt, gelukkig slaap ik al een tijd weer gewoon primaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Slaapproblemen zijn trouwens sowieso kut
Comazepam wordt vaak gebruikt als slaapmiddel bij zelfmoorden zodat de werkzame dodelijke stof in de zelfmoordpil zelf (die plutonium-cyanide bevat) minder pijnlijk isquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Zal vast een hiiii larische eigenbedachte naam zijn voor diazepam (valium) of clonezapam (oid) waar je lekker van gaat slapen. haha coma hahaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Gelukkig voor jouquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat klopt, gelukkig slaap ik al een tijd weer gewoon prima
Gezellig weer, Hans.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Comazepam wordt vaak gebruikt als slaapmiddel bij zelfmoorden zodat de werkzame dodelijke stof in de zelfmoordpil zelf (die plutonium-cyanide bevat) minder pijnlijk is
Eerst neemt met de comazepam en vlak voordat de comazepam begint te werken, neemt men de plutonium-cyanide in
Vraag ik me ook wel es bij jou afquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:39 schreef timmmmm het volgende:
Wiens schuld is het eigenlijk dat die magnetronkoffie hier is?
Ik geef gewoon motorbloempje de schuld.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:39 schreef timmmmm het volgende:
Wiens schuld is het eigenlijk dat die magnetronkoffie hier is?
Als slapeloosheid niet de oorzaak is van jouw gebrek aan humor, misschien moet je dan eens een afspraak bij je HA gaan maken?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zal vast een hiiii larische eigenbedachte naam zijn voor diazepam (valium) of clonezapam (oid) waar je lekker van gaat slapen. haha coma haha
Dit is mijn SC. Ik woon hier samen met specularium en Corrie. Jullie zijn te gast. Dus niet zo brutaal, viezelijke asielzoekerquote:
Heb toevallig wel hasj gekocht vandaag (voor het eerst in jaaaaaren. Plan is om het in kokende melk op te lossen)quote:
dit is best een aardige grapquote:
Nee joh.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als slapeloosheid niet de oorzaak is van jouw gebrek aan humor, misschien moet je dan eens een afspraak bij je HA gaan maken?
Dit is meestal het teken om je eens achter de oren te krabben als grappenposterquote:
Nou ja, het scheelt oprecht niet veel meer de laatste tijd anoniempjequote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee joh.
Timmmmm is alleen maar suïcidaal.
zeg nou zelfquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is meestal het teken om je eens achter de oren te krabben als grappenposter
Van hasj word je juist meer high.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb toevallig wel hasj gekocht vandaag (voor het eerst in jaaaaaren. Plan is om het in kokende melk op te lossen)
Het was ook oké dat ik de relaties sc uitgekicked werd door een stelletje met permanente PMS-belaste zeikstralen omdat ze hun eigen slowchat dusdanig hadden ondergediareerd dat die gesloten werd, wen er maar aan, het is de fok!-way of lifequote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is mijn SC. Ik woon hier samen met specularium en Corrie. Jullie zijn te gast. Dus niet zo brutaal, viezelijke asielzoeker
best een aardige grap dus?quote:
Dan pas je hier misschien toch wel, dit is een mooie NWS-beschrijvingquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
permanente PMS-belaste zeikstralen
Terwijl je bijna een sixpack hebt...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, het scheelt oprecht niet veel meer de laatste tijd anoniempje
Precies dit zei die vrouw die het me verkocht ook alquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Van hasj word je juist meer high.
Wiet is meer stoned, lekker slapen.
Inmiddels niet meer. Dr Phil heeft me nog niet van het emoeten afgeholpen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Terwijl je bijna een sixpack hebt...
Dit stemt mij wel een beetje droevig.
Met die humor van hem zou iedereen suicidaal wordenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee joh.
Timmmmm is alleen maar suïcidaal.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan pas je hier misschien toch wel, dit is een mooie NWS-beschrijving
Wat een walgelijke man is dat toch. Daar word je pas suicidaal van.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:45 schreef YokiKater het volgende:
Peter R is ook weer aan het zeiken bij RTL Boulevard.
nou dan rot je op die andere dagen maar gewoon opquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet altijd zo zeikerig hoor
Hij geniet er ook gewoon van, je ziet hem gewoon stralen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een walgelijke man is dat toch. Daar word je pas suicidaal van.
Peter R vindt zichzelf denk ik de enige geschikte minister van justitiequote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij geniet er ook gewoon van, je ziet hem gewoon stralen.
Meestal doe ik dan ook nuttigere dingen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dan rot je op die andere dagen maar gewoon op
Doe maar liever rustig aan dan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies dit zei die vrouw die het me verkocht ook al
Ding is dat ik paar maanden geleden ben gestopt met roken en liever geen tabak meer wil, dus oplossen in vettige kokende melk wou ik uitproberen na een tip die ik van iemand kreeg
Maar zit nu toch te twijfelen een stikkie te gaan bouwen, maar heb ook al alcohol op nu
Gvd Timmmmm!!!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer. Dr Phil heeft me nog niet van het emoeten afgeholpen.
Terwijl emoe's niet eens zo lekker zijn
Ongetwijfeld, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Hoewel .. Tering, dat zou pas écht kut zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Peter R vindt zichzelf denk ik de enige geschikte minister van Justitie
Niet, ik heb geen oven en geen ervaring met dingen bakkenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Doe maar liever rustig aan dan.
Je kan ook altijd nog een spacecake bakken, maar daar word ik nooit slaperig van.
Bek dicht Anonquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gvd Timmmmm!!!
Je was zo goed op weg.
Nou, toevallig ga ik straks weer een joint roken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet, ik heb geen oven en geen ervaring met dingen bakken
Maar wel een goed adresje voor "koekjes"
Is ze lekker en op zoek naar een rebound?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je moet even lief zijn tegen Wibi, het is uit met zijn ex.
Alweer?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja met al mijn exen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
gaan we vechten? Dat maakt me altijd wel weer enigszins vrolijkquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Kom dan, Timmmmm.
Ik eet je op.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is ze lekker en op zoek naar een rebound?
dat is omdat ze weten dat ze je nu niet hoeven te neuqonquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja met al mijn exen.
Hoewel twee van mijn exen altijd wel geil doen.
Terwijl ze weten dat ik een vriendin heb.![]()
#mettotaalgeenmooieenfijnetrekkenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
#wanneerjevriendineenmannelijkerhoofdheeftdanjij
Ik weet niet of ze fijn kan trekkenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
#mettotaalgeenmooieenfijnetrekken
ze hebben nog 2 uur hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:57 schreef timmmmm het volgende:
Als die lijers van DHL nou gewoon eens langskomen. Ik wil naar bed
Ik ben benieuwd wie het uit heeft gemaakt en waarom, ik krijg straks de details en waarschijnlijk ook ongevraagd de mening van Peter R.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
#wanneerjevriendineenmannelijkerhoofdheeftdanjij
Yeah! Smoke em out!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou, toevallig ga ik straks weer een joint roken.
Lekker de buren pesten.![]()
Nou en? Dan kan ik nog wel willen dat ze nu langskomen omdat ik naar bed wil of niet dan? Eikelbijterquote:
Ja?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is omdat ze weten dat ze je nu niet hoeven te neuqon
Ik geloof in jequote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:13 schreef timmmmm het volgende:
jongens, ik ga proberen windows 10 te installeren
Salaam aleikum motherfuckersquote:
En je pakketje danquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:34 schreef timmmmm het volgende:
hoerending is al een jaar de vereisten aan het controleren. okdoeislapen. Tyfuswindows
Heb ik laatst ook gedaan. Nou ja een tablet dus. Wel een gedoetje hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat heb ik nu inmiddels al. Dus vanaf morgen lekker een telefoon reviewen
http://fok.d4v1d.nl/harry/quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beterschap. Is de Harry-pagina al af, trouwens?
Natuurlijk niet man, ik kijk AZ, zit te wachten tot AJax begint.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:47 schreef anonymoussie het volgende:
Iedereen zit naar Frits van Houten te kijken?
Voetbalquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Natuurlijk niet man, ik kijk AZ, zit te wachten tot AJax begint.
ohquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Het ging om de 'bij' he.
Kan elf weer een rebus van maken. bij de hand
Wat een generalisatie. Ik heb nog nooit wat gesloopt hoor als Ajax had verloren.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Voetbal
Laten we met z'n allen bier gaan zuipen en openbaar eigendom gaan slopen want dat is zooo cool en terecht als "jouw" team heeft verloren
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Natuurlijk niet man, ik kijk AZ, zit te wachten tot AJax begint.
Hey joh, doe es normaal tegen onze bejaarde.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Voetbal
Laten we met z'n allen bier gaan zuipen en openbaar eigendom gaan slopen want dat is zooo cool en terecht als "jouw" team heeft verloren
Yas, kom eens even hoi tegen Arno zeggenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yas, kom eens even hoi tegen Arno zeggen
Zag et niet :pquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yas, kom eens even hoi tegen Arno zeggen
Maar nu lekker vrij toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja, was een beetje druk vanmiddag.
Mijn collega's doen niet zo veelquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wat doen jouw collega's?
Ja meestal kan het wel, het gebeurt ook vaak wel.
Gaan zij ook werken zonder contract, bedoelde ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mijn collega's doen niet zo veel
Ja niemand heeft namelijk nog iets gezien. Vandaag hebben ze centrale mail uitgestuurd en zeggen weer dat we gewoon kunnen werken zonder iets te tekenen en dat ze nog steeds niet weten wanneer we het krijgen....quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gaan zij ook werken zonder contract, bedoelde ik.
Fappen?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jawel.
Straks weer nachtsporten.
Ok, dus iedereen gaat gewoon aan de slag.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja niemand heeft namelijk nog iets gezien. Vandaag hebben ze centrale mail uitgestuurd en zeggen weer dat we gewoon kunnen werken zonder iets te tekenen en dat ze nog steeds niet weten wanneer we het krijgen....
Nee ik doe niks meer. Als ze zeggen dat het allemaal geen probleem is ga ik maandag gewoon aan het werk :pquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ok, dus iedereen gaat gewoon aan de slag.
Hogerop zoeken maar weer...
Zal wel snel in orde komen neem ik aan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ik doe niks meer. Als ze zeggen dat het allemaal geen probleem is ga ik maandag gewoon aan het werk :p
Ja eerst maar morgen FNV bellenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zal wel snel in orde komen neem ik aan.
Volgende week ff een update...
Omdat ik blij benquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is er nu weer met je walgelijke gedrag?
Daaromquote:
Dat weet jij bestquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Reageerde yasmin eindelijk op een DM van je?
Op die andere 100.000 heeft ze anders ook gewoon gereageerdquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Reageerde yasmin eindelijk op een DM van je?
Niet liegen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op die andere 100.000 heeft ze anders ook gewoon gereageerd
Misschien zijn het er meer jaquote:
Trapt dan iemand Frans van Zoest in elkaar?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:07 schreef YokiKater het volgende:
Dat nieuwe kanaal "Spike" is wel leuk, lekker MMA kijken voor het slapen gaan.
De rest van de programma's is gewoon kut.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:07 schreef YokiKater het volgende:
Dat nieuwe kanaal "Spike" is wel leuk, lekker MMA kijken voor het slapen gaan.
Nee, zijn allemaal Amerikanen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Trapt dan iemand Frans van Zoest in elkaar?
Ja, maar dat boeit me dan ook niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
De rest van de programma's is gewoon kut.
Ik kom binnenkort als ik naar stage fiets steeds vlak langs dat bedrijf met die Henk vrachtwagen.quote:
Heb jij dit gemaakt?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort als ik naar stage fiets steeds vlak langs dat bedrijf met die Henk vrachtwagen.
Vind het toch wel een fijn gevoel dat ik buiten FOK! ook aan je kan denken.
Oh, kom maar doorquote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik wou je een compliment geven....
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat ik leuk vond dat er zo'n link is
Ik welquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:01 schreef LTVDK het volgende:
Tijd voor een matige YT waar niemand op gaat klikken
LTKDVquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:01 schreef LTVDK het volgende:
Tijd voor een matige YT waar niemand op gaat klikken
Behalve jij dan jaquote:
Ik heet geen Henk in het echt. Het is allemaal de schuld van degene die die naam voor mij heeft bedacht.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort als ik naar stage fiets steeds vlak langs dat bedrijf met die Henk vrachtwagen.
Vind het toch wel een fijn gevoel dat ik buiten FOK! ook aan je kan denken.
Oke Henk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heet geen Henk in het echt. Het is allemaal de schuld van degene die die naam voor mij heeft bedacht.
Ook alleen maar omdat je een hekel hebt aan minderheden.quote:
Is dit weer zo'n misplaatste 'grap' over iemands voorouders?quote:
Poging tot hilarisch incorrect doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n misplaatste 'grap' over iemands voorouders?
Je vergeet de hoofdletters. Beetje jammerquote:
Gewoon een verkapte crewbash dus?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je vergeet de hoofdletters. Beetje jammer
Of was dit een poging om de schrijfstijl van sp3c na te doen?
Kan wel in de juiste context natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een imitatie is geen bash natuurlijk.
Wats met jou ziiina ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |