Hier leuk topic om je op te vrolijken!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:33 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik begin echt in een zware depressie te raken. Wat ben ik er allemaal klaar mee joh.
We hebben allemaal wel eens zo'n dag waarin alles tegen lijkt te zitten. Dat heb ik al zo'n maandquote:
Dit helpt mij dit soort dagen door te komenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben allemaal wel eens zo'n dag waarin alles tegen lijkt te zitten. Dat heb ik al zo'n maand
Als je dat een maand doet, noemen ze je ineens een alcoholist.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit helpt mij dit soort dagen door te komen
[ afbeelding ]
Ik kan geen bier meer zienquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit helpt mij dit soort dagen door te komen
[ afbeelding ]
Zo noemen we je ongeacht of je domino's eetquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je dat een maand doet, noemen ze je ineens een alcoholist.
Mijn antwoord is domino's. Dan noemen ze je alleen een vetklep
Gewoon meer gaan slapen, dan lig je er minder wakker vanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je dat een maand doet, noemen ze je ineens een alcoholist.
Mijn antwoord is domino's. Dan noemen ze je alleen een vetklep
gewoon weer quake2 installeren met instagibs en railguns only enzoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben allemaal wel eens zo'n dag waarin alles tegen lijkt te zitten. Dat heb ik al zo'n maand
Waarom denk je dat ik vandaag de hele dag op bed heb gelegen. Gister iets te veel gezopen met vriendenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang je het maar kunt blijven saufen
Doe dan meteen unreal!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon weer quake2 installeren met instagibs en railguns only enzo
dan voel ik me altijd snel weer het baasje
Maar dan wel met een ekte 3dfx-kaart he?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
UT GOTY maar weer eens installerenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Haten op unreal tournamentquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:40 schreef sp3c het volgende:
unreal
beetje hali nali pali fruit eten als een hipster
dat slaat nergens op
Zo heb ik idd die eindbaas verslagen, gewoon ALLE zaden opgespaard (en als ik dood ging gewoon reloaden totdat ik niet dood ging) en alle zaden bij de eindbaas (een soort reuzen gemuteerde bidsprinkhaan ofzo) ergens in 1 hoek neergepleurdquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:40 schreef sp3c het volgende:
unreal
beetje hali nali pali fruit eten als een hipster
dat slaat nergens op
Bestaat daar trouwens ook een texture-pack voor?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
UT GOTY maar weer eens installeren
ik weet niet eens wat dat is johquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bestaat daar trouwens ook een texture-pack voor?
Hier voorbeeldjequote:
Ik vind alleen die 1e wel leukquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:49 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hier, voor jou:quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind alleen die 1e wel leuk
Ik weet nog wel wat Peter R. de Vries zei toen je de prestigieuze Yvonne Award won:quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:45 schreef Specularium het volgende:
SC / Nachtbar Deel 442!!! Bijna weer een jubileum
Je verwacht het bijna niet.
Ik herinner me dit nog goed. Ik heb toen nog 400 euro moeten betalen om een statement van Peter te krijgen.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:33 schreef Elfletterig het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar als je de postgeschiedenis van Specularium bekijkt, komt een onthutsend beeld naar voren. De beste man doet bijna niks anders dan slowchatten. Is het niet in NWS, dan zit -ie wel in het POL-café of in het TV-forum. Ze hadden hem beter kunnen bekronen in de categorie Slowchat. Dan was zijn winst tenminste nog terecht geweest. Ik vind het een aanfluiting voor de échte NWS-users zoals Weltschmerz en DS4. Nou ja, Specularium heeft in elk geval altijd een alibi, want wie 24/7 op Fok! zit, heeft geen tijd voor misdaad.
Pleur eens even lekker op joh apenlulquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Krijg jij deze van mij terug
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik voel me gewoon warm van binnen worden, net als een chokolaatje dat je gratis bij de koffie kreeg en stiekem in je zak stopt voor later en hem vergeet waarna ie begint te smeltenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon warm van binnen worden, net als een chokolaatje dat je gratis bij de koffie kreeg en stiekem in je zak stopt voor later en hem vergeet waarna ie begint te smelten
Dit was timmmmm's manier om te zeggen: "Hé, wat leuk dat je ook in NWS-SC komt posten"quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon warm van binnen worden, net als een chokolaatje dat je gratis bij de koffie kreeg en stiekem in je zak stopt voor later en hem vergeet waarna ie begint te smelten
Ik prefereer ook Duvel, maar dan zit ik steeds weer met al die statiegeldflessen opgescheept en dit is zo'n beetje het beste in blik wat nog te pruimen isquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:00 schreef Specularium het volgende:
Alfa is ongeveer net zo matig als Community.
Wat is er mis met statiegeldquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik prefereer ook Duvel, maar dan zit ik steeds weer met al die statiegeldflessen opgescheept en dit is zo'n beetje het beste in blik wat nog te pruimen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |