quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je ook en wat kwaadaardigere versie?
Ik heb deze...quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:46 schreef Specularium het volgende:
Dit wordt een hilarisch topic.
[ afbeelding ]
Leuk voor je.quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb deze...
[ afbeelding ]
... vanavond in het POL-café gebruikt. Iemand zei dat GroenLinks altijd Pro Rail is.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:46 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Jasmijn ligt nu helemaal krom jongens.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:46 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Nee kende em al...quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jasmijn ligt nu helemaal krom jongens.
Gahahahahahhaha Elfquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
Standard bee & mirror bee:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Variation bees:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Posticon bee:
[ afbeelding ]
More bees:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Bijzonder geslaagde woordgrappen:
bijsnijden [ afbeelding ]
bijzettafeltje [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:51 schreef Specularium het volgende:
Dus daar was hij de afgelopen 2 uur mee bezig.
Gelijk zo negatiefquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:51 schreef Specularium het volgende:
Dus daar was hij de afgelopen 2 uur mee bezig.
Ik heb er al veel te veel gemaakt zie ikquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
Standard bee & mirror bee:
[ afbeelding ]
Variation bees:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Posticon bee:
[ afbeelding ]
More bees:
Bijzonder geslaagde woordgrappen:
bijsnijden [ afbeelding ]
bijzettafeltje [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:29 schreef Specularium het volgende:
Zien jullie nu hoe je het uitspreekt?
[ afbeelding ]
Hoho, zijn 2 van mij bij.quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er al veel te veel gemaakt zie ik
Gewoon een bijsluiter bij NWSquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:52 schreef d4v1d het volgende:
Je moet eigenlijk een pagina hebben om dat gewoon neer te plempen
Gebruikershandleidingquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon een bijsluiter bij NWS[ afbeelding ]
quote:
Wat een geweldige vrouw is het ookquote:
Terwijl je dat niet verwacht.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oh verdomme ik miste de grap [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:01 schreef LTVDK het volgende:
En dan te bedenken dat die bij de schuld is van Fatima
[..]
[..]
Wat een geweldige vrouw is het ook [ afbeelding ]
Van mij een stuk of 16 geloof ikquote:
Jou uitgescholdenquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij hier wel eens iets leuks gedaan?
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:47 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon even je bek dicht houden d1v4d, met je kutgrappen.
quote:
Komt niet eens uit dit topic.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:20 schreef d4v1d het volgende:
harder dan jouw voorouders ooit gewerkt hebben.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die bijten jou helemaal kapot.
Niet als je ze een beetje opvoed hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die bijten jou helemaal kapot.
Als dat werkt. Zijn wel super vette beestjes.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Misschien kan je er gewoon boos naar gaan kijken
Fattymaquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als dat werkt. Zijn wel super vette beestjes.
Zal ik jou eens aan je nekvel optillen als je iets fout doet?quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:16 schreef d4v1d het volgende:
Ik weet ook niet hoe je een kat opvoedBehalve aan z'n nekvel optillen als die iets fout doet. en plantenspuit
![]()
Sidenote: ik heb zelf een kat.
Ja, gewoon kattenvoer halen, dan gaan ze vanzelf wel kopjes geven.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ah daar hebben we een fretexpert.
Denk eerder dat je stukken vlees moet geven. Ga het wel ff googlenquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, gewoon kattenvoer halen, dan gaan ze vanzelf wel kopjes geven.
Zie je wel Specularium.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:30 schreef Yasmin23 het volgende:
- is na een goede opvoeding grotendeels zindelijk en doet zijn behoeften op een (katten)bak
-Frettenvoer (brokjes), eventueel aangevuld of gemengd met hoogwaardig kattenvoer (kittenbrokjes). Het kattenvoer kan worden verstrekt in droge kattenbrokjes of als natvoer (uit blik).
Geweldig initiatief, maar ik zie maar een paar bijen. Bij het kopje "rating bees" houdt het op.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:01 schreef d4v1d het volgende:
http://fok.d4v1d.nl/harry.html
Bijzonder snel ben ik
Fretten zijn dus echt niet lelijk...quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap trouwens niet wat mensen leuk vinden aan een fred, wat een lelijke beesten zijn dat. Een soort tsjernobylratten.
Jawel, echt wel hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Fretten zijn dus echt niet lelijk...
Meester Visser duikt haar greppel in om de deltawerken eens goed te inspecterenquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Die vrouw wil haar eigen greppel onderhouden.
Waar kijk jij naar?quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meester Visser duikt haar greppel in om de deltawerken eens goed te inspecteren
Wat een ranzig programma zeg
Rijdende rechterquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap trouwens niet wat mensen leuk vinden aan een fred, wat een lelijke beesten zijn dat. Een soort tsjernobylratten.
Ja. Ik wou niet een hele pagina maken en dan vervolgens dat niemand het wat vindtquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geweldig initiatief, maar ik zie maar een paar bijen. Bij het kopje "rating bees" houdt het op.
Maak maar afquote:Op dinsdag 29 september 2015 22:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Ik wou niet een hele pagina maken en dan vervolgens dat niemand het wat vindt
Ik kan t nu wel afmaken.
Ik dacht al, het is al dinsdag en hij heeft er nog steeds niet gezetenquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:02 schreef Specularium het volgende:
Iedereen is aan het genieten van Peter bij Pauw.
Ik druk net de tv aan...voor ik dit las.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:02 schreef Specularium het volgende:
Waar heeft het over dan?quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht al, het is al dinsdag en hij heeft er nog steeds niet gezeten
Nergens, maar dat zijn we wel gewend.quote:
Hetgeen waar hij vandaag voor wordt betaald om te zeggen waarschijnlijk ...quote:
Omdat hij eigenlijk niet op de foto mocht.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom is die gast zoveel in t nieuws voor een fototje
Nee. Ik zit - heel saai - naar een kamerdebat te luisteren.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:02 schreef Specularium het volgende:
Het debat met de sm-meesteres van I&M?quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik zit - heel saai - naar een kamerdebat te luisteren.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:20 schreef LTVDK het volgende:
Wie zijn die twee hete dames daar overigens?
Dat accent van die "blonde"quote:
Ja wat?quote:
Twent zo t'horenquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat accent van die "blonde"die is in het oosten terecht gekomen.
Briljant, net of ik mijn tante hoorde praten, tot ik opkeek.quote:
Ja sorry, lichtgetint met een flinke bos krullen smelt ik nou eenmaal voorquote:
Ze klinkt wel als een PVV'er overigensquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Briljant, net of ik mijn tante hoorde praten, tot ik opkeek.
Preciesquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het debat met de sm-meesteres van I&M?
Allebei, asielzoekers die geen asielzoekers erbij willenquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze klinkt wel als een PVV'er overigens
Ja ze hadden het al over een tsunami van asielzoekersquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Allebei, asielzoekers die geen asielzoekers erbij willen
I know. Maar het gaat nu al een week over volkert ofzoquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat hij eigenlijk niet op de foto mocht.
Het moment dat inburgering compleet doorslaatquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze hadden het al over een tsunami van asielzoekers
Ze heeft wel roze nagellak overigensquote:
Ja en nu lekker gaan klagen dat het allemaal alleenstaande mannen zijn en de helft crimineel isquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het moment dat inburgering compleet doorslaat
Nou er zit wel een kern van waarheid in, sprak pas iemand met een logistiek bedrijf en die vertelde ook dat de meeste die in die vrachtwagens kruipen idd alleenstaande mannen zijn van begin 20.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en nu lekker gaan klagen dat het allemaal alleenstaande mannen zijn en de helft crimineel is
Spoort niet helemaal :pquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en nu lekker gaan klagen dat het allemaal alleenstaande mannen zijn en de helft crimineel is
Goed ingeburgerd toch :pquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:36 schreef LTVDK het volgende:
Nondeju, dat wijf is gewoon echt een PVV-tokkie 'over 2 jaar is er hier een burgeroorlog', en dat is dan een asielzoeker
Ja iets té eigenlijkquote:
Trusten Ucquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:37 schreef Uccie het volgende:
Maar ik ga mijn bed opzoeken, anders loopt de wekker zo snel af![]()
Doeiiii
quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:37 schreef Uccie het volgende:
Doeiiii
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:37 schreef Uccie het volgende:
Doeiiii
Ja is geen concurrentie voor jouquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar ja ze woont toch helemaal daar :p
Ja dat was een behoorlijk afknapperquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je wel gehoord wat voor een ontzettende aids daar uit kwam?
Alsof jij mij daar toestemming voor zou gevenquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk. Denk dat je best een leuke date kan hebben zolang zij gewoon stil blijft
Ja denk et wel...quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat was een behoorlijk afknapper
[..]
Alsof jij mij daar toestemming voor zou geven
Dit is gewoon een hele nare actie van je ...quote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is gewoon een hele nare actie van je ...
Wat ben je weer kil zegquote:
Ja maar heb je d'r horen praten ...quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik gun je een date met een mooie vrouw...
Aardig van je.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik gun je een date met een mooie vrouw...
Ja daarom zei ik ook dat ze dr mond moest houden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar heb je d'r horen praten ...
Spannende date danquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik ook dat ze dr mond moest houden.
Ik ga wel met jouquote:
Uiteraardquote:
Hoi Harry.quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:29 schreef Specularium het volgende:
Zien jullie nu hoe je het uitspreekt?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 september 2015 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
DOen ze voor groep 8 snuffelstages nu ook al 'sollicitaties'?
Ik ben Felix nietquote:Op woensdag 30 september 2015 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
DOen ze voor groep 8 snuffelstages nu ook al 'sollicitaties'?
Goed bezig. Je UI kan nu trouwens wel weer weg. De 300.000 handtekeningen zijn ruimschoots gehaald.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:17 schreef Fylax het volgende:
Ik stalk altijd de posts van Elfletterig in NWS. Ik ben het vaak met hem eens.
Lekkere tijden hè.quote:Op woensdag 30 september 2015 11:32 schreef LTVDK het volgende:
Ziggomet hun onderhoud van 01.00 uur tot 23.00 uur
Lekker 2 dagen uit je kont plassen.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:28 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga mezelf straks eens trakteren op een turkse pizza döner
Na een beetje training, max 2 uur.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker 2 dagen uit je kont plassen.
Ik ben getrained.quote:Op woensdag 30 september 2015 14:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Na een beetje training, max 2 uur.
Specu nu fokking jaloers natuurlijkquote:Op woensdag 30 september 2015 15:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben getrained.
Zie mijn schijtposts enzo.
Have you tried turning it off and on again-type ICT afdeling?quote:
Ik hoop t niet.quote:Op woensdag 30 september 2015 18:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again-type ICT afdeling?
quote:Op woensdag 30 september 2015 14:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker 2 dagen uit je kont plassen.
Moet je lang reizen om er te komen?quote:
Dus.quote:Gerard Joling windt er geen doekjes om. De zanger noemt de manier waarop politici en bestuurders spreken over vluchtelingen ‘slap gelul’. “Er is toch verdomme niemand die eerlijk zijn mening durft te geven”, schrijft hij op zijn blog.
“Zo presenteert burgemeester Cox van Sittard onder andere het aantreffen van een terreurverdachte in zijn gemeente niet wenselijk te vinden”, gaat Gerard verder. “Als er iets niet wenselijk is, is het dit slappe gelul wel of je dat voor het uitkiezen hebt!”
De zanger vraagt zich op zijn blog hardop af of de vluchtelingen wel gelukkig worden hier in Nederland. “Andere cultuur, klimaat, alles. Wij moeten met z’n allen proberen het leefbaar te krijgen in de landen waar zij vandaan komen.”
Gerard heeft ook een appeltje te schillen met Neelie Kroes. “Volgens mevrouw Neelie Smit-Kroes is er geen maximum aantal asielzoekers dat Nederland kan opvangen. Zij voelt er niets voor de grenzen te sluiten. Mevrouw Kroes kan makkelijk praten, want zij zal er weinig last van hebben op de plek waar zij woont”, schrijft hij. “Maar ze moet normaal doordenken dat Nederland ook nog leefbaar moet zijn voor andere mensen.”
Ik wist wel dat jij hem zou snappenquote:
Het is droevig gesteld met de staat van een land wanneer omhooggevallen B-artiesten zinniger dingen uitkramen dan politici met tientallen jaren ervaring.quote:
Gerard een B-artiest noemenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is droevig gesteld met de staat van een land wanneer omhooggevallen B-artiesten zinniger dingen uitkramen dan politici met tientallen jaren ervaring.
Ik mis trouwens bronvermelding, Harry![]()
quote:Op woensdag 30 september 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gerard een B-artiest noemen.
wie zijn dat?quote:Op woensdag 30 september 2015 22:45 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie al dat trampoes dood is?
Antoine zal zo wel verschijnen.
NWS / Trampoes steelt harten in Rotterdam-Kralingen.quote:
WebGod heeft zich al een tijdje niet meer laten zien hier.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Trampoes steelt harten in Rotterdam-Kralingen.
Antoine is de ontzettend leuke user Webschip.
Misschien is er wel iets ergs gebeurd.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
WebGod heeft zich al een tijdje niet meer laten zien hier.
Joh, ga lekker weg met je kutberichten over die verminkte penis.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:56 schreef LTVDK het volgende:
Komt die ranzige doodrijder er nog mee weg ookhttp://www.ad.nl/ad/nl/10(...)er-ingetrokken.dhtml
Ja heb je ook wel gelijk in ... maar alvast als waarschuwing, die hysterische transgender blaag zal straks wel komen juichenquote:Op woensdag 30 september 2015 22:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Joh, ga lekker weg met je kutberichten over die verminkte penis.
Dat zou zonde zijn.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien is er wel iets ergs gebeurd.
Sorry, je hebt gelijk: C-artiest.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gerard een B-artiest noemen.
Niet zo denigrerend doen als je er een dekbed van hebt.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk: C-artiest.
context?quote:Op woensdag 30 september 2015 23:16 schreef YokiKater het volgende:
Er is niemand in Europa die zomaar 160 miljoen euro op tafel kan leggen
Ik ben er zo een lieve 11.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In NWS-SC om context vragen.
quote:Op woensdag 30 september 2015 23:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Minister over de aanschaf van 2 schilderijtjes.
Ah, Rembrandt.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké dan. Het gaat over twee schilderijen.
Sowieso zijn er iig 6 miljardairs alleen al in NL, dus klopt natuurlijk niets van.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:49 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind het nogal naief om te denken/zeggen dat er niemand in Europa is die die 160 miljoen wel zou kunnen neerleggen. Er zijn er volgens mij zat vermogend genoeg om het te kunnen missen, de vraag is; willen ze het daar aan uitgeven?
Precies, en ze zal die uitspraak niet helemaal zo hebben bedoeld maar zo kwam het er wel uit. En dat is gewoon slap gelul, er zijn zat mensen in Europa die dat geld kunnen neerleggen.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sowieso zijn er iig 6 miljardairs alleen al in NL, dus klopt natuurlijk niets van.
Door een paar Turken?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering heeft nu een erectie.
Die gaat vanavond weer naar het badhuis, met een fles olie denk ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering heeft nu een erectie.
Op donderdagavond?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die gaat vanavond weer naar het badhuis, met een fles olie denk ik.
Misschien kan hij daar een leuk stukje over schrijven voor op de FP.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die gaat vanavond weer naar het badhuis, met een fles olie denk ik.
Ja, dat is toch je avondje ff gezellig met de jongens?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op donderdagavond?Ik dacht het maar niet.
Dat is wel min of meer juist ja. Maar ik geloof dat jij en ik een wat ander idee van "gezellig" hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat is toch je avondje ff gezellig met de jongens?
Is dat een beetje te eten? Ik ben over 11 uurtjes in de supermarkt, misschien neem ik het wel mee.quote:
Wat raar.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb een keer twee leuke UI's gemaakt een user die Kaneelstokje heet. Nooit aangenomen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is wel min of meer juist ja. Maar ik geloof dat jij en ik een wat ander idee van "gezellig" hebben.
Vandaag over precies een half jaar zeker?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:26 schreef YokiKater het volgende:
Ik las vandaag ook ergens dat Twix tijdelijk weer even Raider gaat heten, die moet ik dus ook even zien te scoren.
Geen idee, ik kon zo snel niet een datum vinden .. dus ik weet niet of het al in de winkels ligt. Maar ik moet natuurlijk zo'n verpakking hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vandaag over precies een half jaar zeker?
Neem maar mee.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is dat een beetje te eten? Ik ben over 11 uurtjes in de supermarkt, misschien neem ik het wel mee.
Sta jij als een ruige jongen te swingen achter de toetsen?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit alleen niet. Verder klopt het wel zo'n beetje.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Neem maar mee.
Deze ook.
[ afbeelding ]
Honing bij?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Neem maar mee.
Deze ook.
[ afbeelding ]
Ik sta ja. Zitten is voor bejaarden, of muzikale genieën achter een piano, zoals Elton John of Billy Joel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sta jij als een ruige jongen te swingen achter de toetsen?
Of keyboardgod Kitaro, maar dat is dan ook een bejaarde.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik sta ja. Zitten is voor bejaarden, of muzikale genieën achter een piano, zoals Elton John of Billy Joel.
Want?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga asiel aanvragen in Rusland, wat een bazenland is dat.
Daar gooien ze jou zo van een flat omdat je je benen scheert.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga asiel aanvragen in Rusland, wat een bazenland is dat.
Nee joh.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is dat? De kerstkaart voor z'n fanclub?
Normaal kan ik hem nooit vinden maar dit keer gewoon binnen een secondequote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal kan ik hem nooit vinden maar dit keer gewoon binnen een seconde
[ afbeelding ]
(midden-boven naast het vuur)
Hoop het maar heb nog geen contract gezien:p Misschien dat ze in het weekend doorgaan?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:39 schreef anonymoussie het volgende:
Tja gebeurt wel heel veel.
Meestal kan het geen kwaad.
Zolang je maar inhoudelijk op de hoogte bent van jouw contract.
Krijg je het wel snel?
Waarom informeer je hier niet naarquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoop het maar heb nog geen contract gezien:p Misschien dat ze in het weekend doorgaan?
Denk je dat ik dat niet doe?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waarom informeer je hier niet naar![]()
Dit soort dingen ga je toch niet zitten afwachten...
Neeeee. Niemand weet wat. Niemand heeft ook een contract gezien.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Sorry, maar die indruk kreeg ik.
Weet je dan wanneer jij je contract krijgt?
En als je ernaar vraagt...wat is het antwoord?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Neeeee. Niemand weet wat. Niemand heeft ook een contract gezien.
dat ik nog even geduld moet hebben en dat ze ermee bezig zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
En als je ernaar vraagt...wat is het antwoord?
En als je zegt dat je het echt snel nodig hebt en erop aandringt dat je moet weten wanneer je dat contract uiterlijk kan ontvangen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
dat ik nog even geduld moet hebben en dat ze ermee bezig zijn.
Nee ze geven alleen aan dat we per 5 okt gewoon bij hun aan het werk kunnen. Als ik zeg dat ik nu een opzegtermijn heb zeggen ze dat ik gewoon ontslag kan nemen want het komt wel goedquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
En als je zegt dat je het echt snel nodig hebt en erop aandringt dat je moet weten wanneer je dat contract uiterlijk kan ontvangen.
Lijkt mij dan ze wel een indicatie kunnen geven, toch...
Ja...en toen heb jij daarna nog met iemand gebeld?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ze geven alleen aan dat we per 5 okt gewoon bij hun aan het werk kunnen. Als ik zeg dat ik nu een opzegtermijn heb zeggen ze dat ik gewoon ontslag kan nemen want het komt wel goed![]()
Ze hadden ons vorige week uitgenodigd om te kunnen tekenen, 10 min er na was die afspraak alweer geannuleerd.
Ze konden niet aangeven wanneer we wel een contract konden tekenen. Dit gaat niet alleen om mij he. niemand heeft nog iets getekend :pquote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja...en toen heb jij daarna nog met iemand gebeld?![]()
Of gemaild natuurlijk?
Ik vind deze versie toch beter, dan die versie van Claudiaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, dan ben je dus gewoon een dikke homo.
Elfletterig vindt de versie van Jeroen van der Boom het beste.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:38 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik vind deze versie toch beter, dan die versie van Claudia
Ik denk dat hij deze versie ook wel goed vindquote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elfletterig vindt de versie van Jeroen van der Boom het beste.
Ik denk dat je daar maar zo eens gelijk in kunt hebben. Er is namelijk niet zo gek veel voor nodig om een liedje beter te zingen dan Claudia de Breij doet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 16:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elfletterig vindt de versie van Jeroen van der Boom het beste.
Beterschap. Is de Harry-pagina al af, trouwens?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:15 schreef d4v1d het volgende:
gvd. Hele dag ziek op bed gelegen. Zit nu wat te eten het gaat er bijna gelijk weer uit
Stuk ongeduldquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beterschap. Is de Harry-pagina al af, trouwens?
Teh fak! Deze moet ik proberenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Neem maar mee.
Deze ook.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |