Als ik het niet associeer met de NSB dan doen een boel andere mensen dat wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:38 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Dus jij bent daarom van mening dat het "not done" is? We zijn het erover eens dat de NSB een walgelijke organisatie was maar ik vind het onnozel om een vlag van 400 jaar oud te blijven associëren met een periode van 90 jaar geleden.
Wat denken de Vlamingen ervan? Van het idee die vlag als hun vlag te moeten zien voor hun nieuwe staat. ?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:38 schreef SuicideErrorist het volgende:
En wat de vlag betreft mbt Dietsland, het lijkt mij ook niet de beste vlag voor een Verenigd Nederland
Waarom niet rood-wit-blauw? Te discriminerend tov minderheden?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als ik het niet associeer met de NSB dan doen een boel andere mensen dat wel.
Dat zou een reden zijn om niet te zwaaien daarmee.
Maar ik zwaai niet met die vlag omdat het een symbool is van vergane glorie en een boel was toen al echt niet zo glorierijk.
Ik dweep ook niet met roodwitblauw, overigens
[..]
Wat denken de Vlamingen ervan? Van het idee die vlag als hun vlag te moeten zien voor hun nieuwe staat. ?
Waarom wel zwaaien met die vlag en de natie verheerlijken?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:03 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Waarom niet rood-wit-blauw? Te discriminerend tov minderheden?
Dat kan je beter aan meneer De Wever vragen, Vlaanderens populairste politicusquote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:58 schreef Bluesdude het volgende:
Wat denken de Vlamingen ervan? Van het idee die vlag als hun vlag te moeten zien voor hun nieuwe staat. ?
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 00:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Van het idee die vlag als hun vlag te moeten zien voor hun nieuwe staat. ?
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 07:25 schreef Hexx. het volgende:
Naar mijn mening heeft dat hele Sinterklaas-gedoe te maken met onzekere gevoelens van de Nederlandse neger. De neger heeft nog niet afgeleerd zich minderwaardig te voelen. De slaventijd is allang voorbij, maar zij voelen zich, onterecht, nog steeds minder.
De oorsprong ervan heeft misschien een slaven-meester afkomst, maar niemand denkt daar tegenwoordig nog aan (en zeker de kindjes niet). Behalve de neger zelf en natuurlijk ook de degenen die hen juist (onbewust (en misschien ook daarom dat de neger zich in hun mening (dat ze geracisteerd worden gesterkt voelen) )steunen in hun mening.
De degenen die het feest vieren zien het alleen als een kinderfeest dat ze vroeger hebben gevierd met hun ouders en nu ook met hun kinderen willen vieren. Ze denken niet eens aan racisme, totdat de neger zelf het tot racisme heeft gemaakt. Als de Nederlandse neger nu eens wat zelfverzekerder wordt, kunnen we allemaal eindelijk vredig naast/met elkaar leven.
Wow, just..... wow.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 07:25 schreef Hexx. het volgende:
Naar mijn mening heeft dat hele Sinterklaas-gedoe te maken met onzekere gevoelens van de Nederlandse neger. De neger heeft nog niet afgeleerd zich minderwaardig te voelen. De slaventijd is allang voorbij, maar zij voelen zich, onterecht, nog steeds minder.
De oorsprong ervan heeft misschien een slaven-meester afkomst, maar niemand denkt daar tegenwoordig nog aan (en zeker de kindjes niet). Behalve de neger zelf en natuurlijk ook de degenen die hen juist (onbewust (en misschien ook daarom dat de neger zich in hun mening (dat ze geracisteerd worden gesterkt voelen) )steunen in hun mening.
De degenen die het feest vieren zien het alleen als een kinderfeest dat ze vroeger hebben gevierd met hun ouders en nu ook met hun kinderen willen vieren. Ze denken niet eens aan racisme, totdat de neger zelf het tot racisme heeft gemaakt. Als de Nederlandse neger nu eens wat zelfverzekerder wordt, kunnen we allemaal eindelijk vredig naast/met elkaar leven.
Daar heb je het indirect wel over als je alleen al de kleur wil aanpassen. Daarmee zijn ze absoluut niet tevreden. Dus waarom zou je?quote:Op woensdag 30 september 2015 21:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Volgens de schreeuwende demonstranten ja. Maar daar had ik het niet over.
Zit een kern van waarheid in. Het is het continu willen afzetten tegen de grote boze blanke. Is een beetje calimero achtig in mijn ogen. Beetje zielig.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 07:25 schreef Hexx. het volgende:
Is gelijk is stuk makkelijker te doen dan een hele supermarkt te boycotten. Daar vind ik mijn favo Jumbo toch net iets te goed voor.quote:
Ik heb het ook niet over de mensen die Piet in z'n geheel willen zien verdwijnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daar heb je het indirect wel over als je alleen al de kleur wil aanpassen. Daarmee zijn ze absoluut niet tevreden. Dus waarom zou je?
Nou nou.. als je het mij vraagt is in de grote steden het percentage niet-westerse allochtonen weliswaar hoger dan op het platteland, maar het is nog steeds geen meerderheid hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:32 schreef 24Fan het volgende:
Tsja.. Zit wel een kern van waarheid in. In de grote steden wonen voornamelijk migranten en in de rest van het land autochtonen.
Hoe kom jij erbij dat het een kleine minderheid van allochtonen zou betreffen?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:32 schreef 24Fan het volgende:
Geeft ook wel aan hoe de verdeling ligt kwa mening en dat een kleine minderheid een nationaal volksfeest van vele eeuwen oud zo kan verpesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |