Haha, grappig ditquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die heb ik niet gekregen. Reed er zaterdag langs en dacht hè is die er al?
Het is ook een van mijn favoriete kleuren. Misschien wel een goed idee ja! Ik gooi hem in de groepquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
Tink, is Petrol blauw niet iets voor je voordeur? Niet meteen standaard donkerblauw of donkergroen, maar ook niet megaknallerig.
[ afbeelding ]
Petrol is een van mijn favoriete kleuren.![]()
![]()
Wen er maar vast aan, dat hoort bij klussenquote:Op woensdag 4 november 2015 13:45 schreef Tink89 het volgende:
Grrr, door omstandigheden haken mijn twee handige hulpen (die serieus heel veel kunnen) voor het complete eerste weekend af. Neem het ze niet kwalijk, maar damn wat valt dit tegen zeg!
Niet bij deze vrienden...quote:Op woensdag 4 november 2015 13:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan, dat hoort bij klussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op woensdag 4 november 2015 13:52 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Niet bij deze vrienden...Dat is vervelend zat. Hopelijk valt het mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja is vanaf vandaag open. Ik was ook al blijquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:46 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die heb ik niet gekregen. Reed er zaterdag langs en dacht hè is die er al?
Ik gooi hem morgen even in de groep bij vriendlief. Het zou zomaar de nieuwe voordeurkleur kunnen wordenquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
Tink, is Petrol blauw niet iets voor je voordeur? Niet meteen standaard donkerblauw of donkergroen, maar ook niet megaknallerig.
[ afbeelding ]
Petrol is een van mijn favoriete kleuren.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 november 2015 10:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik stem ook voor petrol![]()
Balen van die vrienden! Ik kan me voorstellen dat dat flink roet in het eten gooit. Maar daar komen jullie wel overheen, jullie kunnen dat![]()
En sterkte natuurlijk met het verwerken van het slechte nieuws, heftig is zoiets.
En je hebt niet even een foto gemaakt?quote:Op donderdag 5 november 2015 10:25 schreef Puala het volgende:
Ik weet niet of het wat voor je is, maar ik was gister bij de action en daar hebben ze pendels voor je lamp met betonlook. 4nogwat per stuk volgens mij
Nee niet aan gedachtquote:Op donderdag 5 november 2015 10:29 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En je hebt niet even een foto gemaakt?De lampen hebben al pendels, maar die zijn gewoon saai zwart. Ik ga morgen wel even langs de Action, txs!
Kan ze online ook niet vinden bij de acties of nieuwe producten. Dat wordt dus echt een tripje actionquote:Op donderdag 5 november 2015 10:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee niet aan gedachtMaar ik vond ze wel tof
Ik heb er zelf alleen echt geen ruimte voor.
11 tot de sleutel, nog 26 tot de verhuizing *zoekt een emoticon met een klokje...*quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:19 schreef Tink89 het volgende:
It's the finale countdown: nog 10 nachtjes tot de sleutel
Ja! Vandaag belangrijke dag op kantoor, dus zit in de trein. Nog niet helemaal lekker, maar wel al een stuk beter dus.quote:
Action had vroeger van die hele sterke blauwe afvalzakken. Lekker groot en ideaal voor bouwtroep. En schuursponsjes, daar hebben wij geloof ik wel 100 van versleten. En jif, bergen en bergen jif...quote:Op zondag 15 november 2015 09:54 schreef Tink89 het volgende:
Nog vijf dagen! Vandaag de eerste verbouwboodschappen doen. Koffie, koeken, wegwerpservies en -bestek, vuilniszakken, sponsjes, toiletpapier... Dat soort spul
Vijf dagen in spanning afwachtenquote:Op zondag 15 november 2015 09:54 schreef Tink89 het volgende:
Nog vijf dagen! Vandaag de eerste verbouwboodschappen doen. Koffie, koeken, wegwerpservies en -bestek, vuilniszakken, sponsjes, toiletpapier... Dat soort spul
Die heb ik al, puinzakkenquote:Op zondag 15 november 2015 10:37 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Action had vroeger van die hele sterke blauwe afvalzakken. Lekker groot en ideaal voor bouwtroep. En schuursponsjes, daar hebben wij geloof ik wel 100 van versleten. En jif, bergen en bergen jif...
Heel fijn! Vanochtend meteen weer de rente gecheckt, die is nog niet gestegen... Duimen dit!quote:Op dinsdag 17 november 2015 08:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nog even! En fijn van je meevaller.
Nu wilde ik hier heel blij de 'Twee!'-foto posten, maar die ben ik vanochtend vergeten te maken...quote:
Altijd leuk, extra budget! En nog maar 2 nachtjesquote:Op maandag 16 november 2015 15:45 schreef Tink89 het volgende:
Waaaaah! Een hele mooie meevaller net
De rente bij mijn hypotheekverstrekker is gedaald, waardoor ik geen bereidstellingsprovisie meer verschuldigd ben. Hallo ¤ 1.200 extra klusbudget![]()
![]()
Nu alleen even heel hard duimen dat hij niet stijgt voor vrijdag...
Zonop mijn telefoon kan ik t niet beoordelen. Maar het kan ook nog een zwarte stalen buis zijn..quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:31 schreef mafkeezzz1981 het volgende:
[..]
Een pijpje eromheen zou niet gek zijn...
Ziet er uit alsof er zwarte flexbuis gebruikt is, niet gebruikelijk maar volgens mij gewoon toegestaan.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:31 schreef mafkeezzz1981 het volgende:
[..]
Een pijpje eromheen zou niet gek zijn...
Precies, dit spul zat eromheen. Alle leidingen blijken overigens zo te golven, lekker handigquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:37 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Ziet er uit alsof er zwarte flexbuis gebruikt is, niet gebruikelijk maar volgens mij gewoon toegestaan.
[ afbeelding ]
Dat 'ie golvend door de wand is aangebracht is minder verstandig, altijd zoveel mogelijk recht omhoog. Anders boor je er zo doorheen als je een schilderijtje gaat ophangen.
In die tijd was dat een standaard iets; dat zwarte flexquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:37 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Ziet er uit alsof er zwarte flexbuis gebruikt is, niet gebruikelijk maar volgens mij gewoon toegestaan.
[ afbeelding ]
Dat 'ie golvend door de wand is aangebracht is minder verstandig, altijd zoveel mogelijk recht omhoog. Anders boor je er zo doorheen als je een schilderijtje gaat ophangen.
Nee! Nergens meer lelijke tegelsquote:
Tuuuuurlijk welquote:Op zondag 22 november 2015 19:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Blijft er woensdag nog wel iets te doen voor mij over op dit tempo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |