Zonop mijn telefoon kan ik t niet beoordelen. Maar het kan ook nog een zwarte stalen buis zijn..quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:31 schreef mafkeezzz1981 het volgende:
[..]
Een pijpje eromheen zou niet gek zijn...
Ziet er uit alsof er zwarte flexbuis gebruikt is, niet gebruikelijk maar volgens mij gewoon toegestaan.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:31 schreef mafkeezzz1981 het volgende:
[..]
Een pijpje eromheen zou niet gek zijn...
Precies, dit spul zat eromheen. Alle leidingen blijken overigens zo te golven, lekker handigquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:37 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Ziet er uit alsof er zwarte flexbuis gebruikt is, niet gebruikelijk maar volgens mij gewoon toegestaan.
[ afbeelding ]
Dat 'ie golvend door de wand is aangebracht is minder verstandig, altijd zoveel mogelijk recht omhoog. Anders boor je er zo doorheen als je een schilderijtje gaat ophangen.
In die tijd was dat een standaard iets; dat zwarte flexquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:37 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Ziet er uit alsof er zwarte flexbuis gebruikt is, niet gebruikelijk maar volgens mij gewoon toegestaan.
[ afbeelding ]
Dat 'ie golvend door de wand is aangebracht is minder verstandig, altijd zoveel mogelijk recht omhoog. Anders boor je er zo doorheen als je een schilderijtje gaat ophangen.
Nee! Nergens meer lelijke tegelsquote:
Tuuuuurlijk welquote:Op zondag 22 november 2015 19:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Blijft er woensdag nog wel iets te doen voor mij over op dit tempo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |