Nee, denk dat hij bovenaan de trap komt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:55 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw, wat een werk zeg! Waar komt-ie? In de slaapkamer?
Betuws blauw met ral 9003quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:58 schreef Tink89 het volgende:
Nog iemand suggesties voor de kleur van de kozijnen en deuren aan de buitenkant. Het glas gaat iig uit de deur en er komt hout in, maar ik zie door de stalen de deur niet meer...
Tof!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:46 schreef Tink89 het volgende:
Vandaag kennen vriendlief en ik elkaar precies een jaar. Over exact een maand hebben we precies een jaar verkering. Als alvast-cadeautje (we zitten dan middenin de verbouwing) heb ik de afgelopen weken fanatiek ge-DIY'd. Dit is het resultaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RAL 9003 hebben we binnen ook. Betuws blauw geeft nogal veel verschillende hits... Het ziet er best licht uit, toch?quote:
Even meegezocht. Bij sikkens is het gelders blauw. De kleur die ik ook heb. Heel mooi klassiek donker blauwquote:Op zondag 1 november 2015 09:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]
RAL 9003 hebben we binnen ook. Betuws blauw geeft nogal veel verschillende hits... Het ziet er best licht uit, toch?
En het cadeau was leuk om te maken, maar 600 spijkertjes in een plank slaan is wel best een beetje saai
Haha, niet geel én blauw! Of wit met okergeel of wit met lichtblauw. Nu ik het teruglees, staat het er inderdaad nogal klunzigquote:Op zondag 1 november 2015 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een combi van geel en blauw? Zullen je buren blij mee zijn![]()
Ik zou dan voor een neutraler grijs gaan
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik vind donkerblauw of donkergroen of donkerrood 'omdat dat Nederlands is ik woon níet in Holland' wel heel saai. Ik wil juist iets fris en anders, maar ben er nog niet uit wat dat dan moet zijn.quote:Op maandag 2 november 2015 15:00 schreef Puala het volgende:
Ik vind t beide geen hollandse kleuren, maar meer meer buitenlands met een warm klimaat.
Ja is persoonlijk. Daarom is advies geven ook erg lastig hier in.quote:Op maandag 2 november 2015 15:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik vind donkerblauw of donkergroen of donkerrood 'omdat dat Nederlands is ik woon níet in Holland' wel heel saai. Ik wil juist iets fris en anders, maar ben er nog niet uit wat dat dan moet zijn.
Snap ikquote:Op maandag 2 november 2015 15:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja is persoonlijk. Daarom is advies geven ook erg lastig hier in.
De rest heeft oerdegelijk en saai donkergroen, donkerrood en donkerblauw en er zijn een stuk of wat witte deuren. Sociale woningbouw is hier donkerrood of turquoise.quote:Op maandag 2 november 2015 18:40 schreef Elleska het volgende:
ik zou ook een beetje kijken wat de rest van de straat heeft. als alle huizen neutrale kleuren hebben steekt okergeel nogal af.
verder geen idee, wij mogen niets qua gevel veranderen.
Dat hebben ze hier om de hoek bij twee huizen gedaan en ik vind het eigenlijk wel oke. Niet voor mijn huis, maar het is wel fris en vrolijk.quote:Op maandag 2 november 2015 18:47 schreef laziness het volgende:
Oranje is helemaal in zie ik bij nieuwbouw. Waarom weet ik niet want ik heb er niks mee
Ja, misschien dat we een knalkleur voor de deur kiezen en dan de kozijnen wit met lichtgrijs doen. Dat kan altijd wel en als de deur dan te heftig blijkt, kunnen we hem altijd nog aanpassen.quote:Op maandag 2 november 2015 17:20 schreef Kirb het volgende:
Misschien is lichtgrijs dan mooi? Toch redelijk neutraal.
Niet in Best zit er 1quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Praxis is behoorlijk aan de prijs toch?
Hornbach schijnt aardig goedkoop te zijn helaas zit de dichtstbijzijnde hier in Tilburg
Vanaf 4 novemberquote:
Die heb ik niet gekregen. Reed er zaterdag langs en dacht hè is die er al?quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Vanaf 4 novemberkreeg het zakje voor de bloembollen ook in de bus lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |