Vriendlief is het volledig met je eensquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:39 schreef lipje het volgende:
Zaag dat muurtje eerst in grote blokken. Dan mep je die eruit, en heb je minder veel rommel
Ik was van het weekend bij die in Dongenquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Vriendlief is het volledig met je eens![]()
En dit weekend heb ik een klusbroek gekocht en alvast de eerste items voor het klussen. Lang leve de Van Cranenbroeck. Voor sommige dingen heel veel goedkoper dan Hornbach én Toolstation
klus/veiligheids schoenen regelen of kopen. Die hebben zeker nut.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Vriendlief is het volledig met je eens![]()
En dit weekend heb ik een klusbroek gekocht en alvast de eerste items voor het klussen. Lang leve de Van Cranenbroeck. Voor sommige dingen heel veel goedkoper dan Hornbach én Toolstation
Haha, ik was ook in Dongenquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:32 schreef P4tje het volgende:
[..]
Ik was van het weekend bij die in Dongen. Ze hebben ook een hoop zooi, of dingen die duurder zijn. Ik heb ook een klusbroek gekocht
, buitenlampen en nog wat gereedschap. Die led lampen met lelijk wit licht hebben ze ook in warm wit
.
Die zijn dan meteen weer prijzig, bovendien heb ik moeilijke voeten. Ik was van plan om gewoon een oud paar gympen op te offeren. Ik vind stalen neuzen sowieso een beetje eng. Als dat iets zwaars op valt, hak je je tenen af...quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:34 schreef lipje het volgende:
[..]
klus/veiligheids schoenen regelen of kopen. Die hebben zeker nut.
Als je iets laat vallen dat zwaar genoeg is om je tenen eraf te hakken, dan zouden je tenen anders ook wel verbrijzeld zijnquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:40 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Haha, ik was ook in Dongen
[..]
Die zijn dan meteen weer prijzig, bovendien heb ik moeilijke voeten. Ik was van plan om gewoon een oud paar gympen op te offeren. Ik vind stalen neuzen sowieso een beetje eng. Als dat iets zwaars op valt, hak je je tenen af...
Klinkt wel goed ja. Ik zal eens opzoeken wat zoiets precies kost. Ben vooral bang dat ze niet lekker zitten. Ik doe alle lichte klussen altijd op m'n sokken (antislip, van de action), omdat ik niet makkelijk de hele dag op schoenen loop...quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:47 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Als je iets laat vallen dat zwaar genoeg is om je tenen eraf te hakken, dan zouden je tenen anders ook wel verbrijzeld zijn. Voor alles daar tussenin (wel zwaar, maar niet te zwaar om je schoen te vervormen) zijn ze juist ideaal; je kan ook eens makkelijk even een deur oid laten leunen op je tenen tijdens het tillen en je stoot je minder snel pijnlijk. Maar ik ben dan ook vreselijk lomp, wat een slechte combi zou zijn met zware spullen tillen en bouwmaterialen op teenhoogte.
Reserveer je dan ook alvast wat tijd voor de HAP?quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:35 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Klinkt wel goed ja. Ik zal eens opzoeken wat zoiets precies kost. Ben vooral bang dat ze niet lekker zitten. Ik doe alle lichte klussen altijd op m'n sokken (antislip, van de action), omdat ik niet makkelijk de hele dag op schoenen loop...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat kost je beide keren veul meer tijd dan dat je dat wilt. Om nog maar niet te spreken van de vertraging die het kost omdat je niet optimaal kan klussen.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Reserveer je dan ook alvast wat tijd voor de HAP?Oke, misschien heb je een puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat kost je beide keren veul meer tijd dan dat je dat wilt. Om nog maar niet te spreken van de vertraging die het kost omdat je niet optimaal kan klussen.
Nee, is dat handig? Het is maar een klein huisje en we zullen veel gereedschap delen. Bovendien heb ik zo'n foeilelijke klusbroek met allemaal zakken en elastieken gekocht.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:54 schreef ueberduitser het volgende:
hier al aan gedacht?
[afbeelding ]K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ik vind het enorm handig. Klein spul als bitjes, wat schroeven, meetband knikker ik erinquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Oke, misschien heb je een punt
[..]
Nee, is dat handig? Het is maar een klein huisje en we zullen veel gereedschap delen. Bovendien heb ik zo'n foeilelijke klusbroek met allemaal zakken en elastieken gekocht.
Oh zo'n band zou ik ook niet doen. Een joggingbroek heeft ook 2 zakken. Evt een vest er bij en je kan gereedschap genoeg kwijt. En anders rondom waar je bezig bentquote:Op maandag 26 oktober 2015 14:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Oke, misschien heb je een punt
[..]
Nee, is dat handig? Het is maar een klein huisje en we zullen veel gereedschap delen. Bovendien heb ik zo'n foeilelijke klusbroek met allemaal zakken en elastieken gekocht.
Dat werkt hier bij mij echt niet, raak ik van alles kwijt en loop me meer de pleuris te zoeken dan dat ik aan het klussen ben.quote:
Ik zou het juist kwijt zijn in alle vakjes die in zo'n gordel zittenquote:Op maandag 26 oktober 2015 15:14 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dat werkt hier bij mij echt niet, raak ik van alles kwijt en loop me meer de pleuris te zoeken dan dat ik aan het klussen ben.
Dat valt reuze mee hoor, ik pak er vaak blind spullen uitquote:Op maandag 26 oktober 2015 15:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou het juist kwijt zijn in alle vakjes die in zo'n gordel zitten
Precies.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:47 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Als je iets laat vallen dat zwaar genoeg is om je tenen eraf te hakken, dan zouden je tenen anders ook wel verbrijzeld zijn. Voor alles daar tussenin (wel zwaar, maar niet te zwaar om je schoen te vervormen) zijn ze juist ideaal; je kan ook eens makkelijk even een deur oid laten leunen op je tenen tijdens het tillen en je stoot je minder snel pijnlijk. Maar ik ben dan ook vreselijk lomp, wat een slechte combi zou zijn met zware spullen tillen en bouwmaterialen op teenhoogte.
Dat is denk ik het verschil. Ik klus (bijna) altijd samen en dan wil ik niet een schroevendraaier moeten zoeken in het schortje van vriendliefquote:Op maandag 26 oktober 2015 15:57 schreef ueberduitser het volgende:
Wat en verschil van opvatting, leuk!
Ik kan zo'n spijkerschort echt niet missen. Als ik m'n kluskloffie aan heb is het eerste wat ik pak het spijkerschort. Heb ik direct rolmaat, potlood, duimstok, bithouder en bitjes bij de hand.
En ik klus altijd alleen, dus ik hoef geen rekening met een ander te houden
Hektar heb ik een jaar geleden al gekocht voor m'n huidige huisje. Maskros toen ook van marktplaats geplukt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:25 schreef Chicolade het volgende:
Hektar is tot 1 nov in de aanbieding bij Ikea! Of had je die al?
Toffe lampen!Ik vind verlichting altijd lastig, maar het 'maakt' een ruimte wel af.
Ik wil dus heel graag op termijn een voorzetwandje maken met nisjes boven de nachtkastjes. Daar zou ik ze prima in kunnen hangenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:03 schreef Puala het volgende:
Die lampjes met boomstammetjes boven de nachtkastjes
Opgelostquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik wil dus heel graag op termijn een voorzetwandje maken met nisjes boven de nachtkastjes. Daar zou ik ze prima in kunnen hangen
Nee, denk dat hij bovenaan de trap komt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:55 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw, wat een werk zeg! Waar komt-ie? In de slaapkamer?
Betuws blauw met ral 9003quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:58 schreef Tink89 het volgende:
Nog iemand suggesties voor de kleur van de kozijnen en deuren aan de buitenkant. Het glas gaat iig uit de deur en er komt hout in, maar ik zie door de stalen de deur niet meer...
Tof!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:46 schreef Tink89 het volgende:
Vandaag kennen vriendlief en ik elkaar precies een jaar. Over exact een maand hebben we precies een jaar verkering. Als alvast-cadeautje (we zitten dan middenin de verbouwing) heb ik de afgelopen weken fanatiek ge-DIY'd. Dit is het resultaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RAL 9003 hebben we binnen ook. Betuws blauw geeft nogal veel verschillende hits... Het ziet er best licht uit, toch?quote:
Even meegezocht. Bij sikkens is het gelders blauw. De kleur die ik ook heb. Heel mooi klassiek donker blauwquote:Op zondag 1 november 2015 09:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]
RAL 9003 hebben we binnen ook. Betuws blauw geeft nogal veel verschillende hits... Het ziet er best licht uit, toch?
En het cadeau was leuk om te maken, maar 600 spijkertjes in een plank slaan is wel best een beetje saai
Haha, niet geel én blauw! Of wit met okergeel of wit met lichtblauw. Nu ik het teruglees, staat het er inderdaad nogal klunzigquote:Op zondag 1 november 2015 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een combi van geel en blauw? Zullen je buren blij mee zijn![]()
Ik zou dan voor een neutraler grijs gaan
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik vind donkerblauw of donkergroen of donkerrood 'omdat dat Nederlands is ik woon níet in Holland' wel heel saai. Ik wil juist iets fris en anders, maar ben er nog niet uit wat dat dan moet zijn.quote:Op maandag 2 november 2015 15:00 schreef Puala het volgende:
Ik vind t beide geen hollandse kleuren, maar meer meer buitenlands met een warm klimaat.
Ja is persoonlijk. Daarom is advies geven ook erg lastig hier in.quote:Op maandag 2 november 2015 15:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik vind donkerblauw of donkergroen of donkerrood 'omdat dat Nederlands is ik woon níet in Holland' wel heel saai. Ik wil juist iets fris en anders, maar ben er nog niet uit wat dat dan moet zijn.
Snap ikquote:Op maandag 2 november 2015 15:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja is persoonlijk. Daarom is advies geven ook erg lastig hier in.
De rest heeft oerdegelijk en saai donkergroen, donkerrood en donkerblauw en er zijn een stuk of wat witte deuren. Sociale woningbouw is hier donkerrood of turquoise.quote:Op maandag 2 november 2015 18:40 schreef Elleska het volgende:
ik zou ook een beetje kijken wat de rest van de straat heeft. als alle huizen neutrale kleuren hebben steekt okergeel nogal af.
verder geen idee, wij mogen niets qua gevel veranderen.
Dat hebben ze hier om de hoek bij twee huizen gedaan en ik vind het eigenlijk wel oke. Niet voor mijn huis, maar het is wel fris en vrolijk.quote:Op maandag 2 november 2015 18:47 schreef laziness het volgende:
Oranje is helemaal in zie ik bij nieuwbouw. Waarom weet ik niet want ik heb er niks mee
Ja, misschien dat we een knalkleur voor de deur kiezen en dan de kozijnen wit met lichtgrijs doen. Dat kan altijd wel en als de deur dan te heftig blijkt, kunnen we hem altijd nog aanpassen.quote:Op maandag 2 november 2015 17:20 schreef Kirb het volgende:
Misschien is lichtgrijs dan mooi? Toch redelijk neutraal.
Niet in Best zit er 1quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Praxis is behoorlijk aan de prijs toch?
Hornbach schijnt aardig goedkoop te zijn helaas zit de dichtstbijzijnde hier in Tilburg
Vanaf 4 novemberquote:
Die heb ik niet gekregen. Reed er zaterdag langs en dacht hè is die er al?quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Vanaf 4 novemberkreeg het zakje voor de bloembollen ook in de bus lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |