quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:19 schreef Tink89 het volgende:
It's the finale countdown: nog 10 nachtjes tot de sleutel
Ja! Vandaag belangrijke dag op kantoor, dus zit in de trein. Nog niet helemaal lekker, maar wel al een stuk beter dus.quote:
Action had vroeger van die hele sterke blauwe afvalzakken. Lekker groot en ideaal voor bouwtroep. En schuursponsjes, daar hebben wij geloof ik wel 100 van versleten. En jif, bergen en bergen jif...quote:Op zondag 15 november 2015 09:54 schreef Tink89 het volgende:
Nog vijf dagen! Vandaag de eerste verbouwboodschappen doen. Koffie, koeken, wegwerpservies en -bestek, vuilniszakken, sponsjes, toiletpapier... Dat soort spul
Vijf dagen in spanning afwachtenquote:Op zondag 15 november 2015 09:54 schreef Tink89 het volgende:
Nog vijf dagen! Vandaag de eerste verbouwboodschappen doen. Koffie, koeken, wegwerpservies en -bestek, vuilniszakken, sponsjes, toiletpapier... Dat soort spul
Die heb ik al, puinzakkenquote:Op zondag 15 november 2015 10:37 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Action had vroeger van die hele sterke blauwe afvalzakken. Lekker groot en ideaal voor bouwtroep. En schuursponsjes, daar hebben wij geloof ik wel 100 van versleten. En jif, bergen en bergen jif...
Heel fijn! Vanochtend meteen weer de rente gecheckt, die is nog niet gestegen... Duimen dit!quote:Op dinsdag 17 november 2015 08:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nog even! En fijn van je meevaller.
Nu wilde ik hier heel blij de 'Twee!'-foto posten, maar die ben ik vanochtend vergeten te maken...quote:
Altijd leuk, extra budget! En nog maar 2 nachtjesquote:Op maandag 16 november 2015 15:45 schreef Tink89 het volgende:
Waaaaah! Een hele mooie meevaller net
De rente bij mijn hypotheekverstrekker is gedaald, waardoor ik geen bereidstellingsprovisie meer verschuldigd ben. Hallo ¤ 1.200 extra klusbudget![]()
![]()
Nu alleen even heel hard duimen dat hij niet stijgt voor vrijdag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |