abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 september 2015 @ 20:44:08 #201
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156431834
quote:
“Omdat het raadgevend referendum zo nieuw is, bestaat hierover verwarring. Een woordvoerder van het Europees Parlement noemt het referendum ‘mosterd na de maaltijd’: het zal geen consequenties hebben voor de inwerkingtreding van het verdrag, denkt hij. Maar bij Buitenlandse Zaken zeggen ze iets anders. Als het referendum er inderdaad komt, wordt de Nederlandse ratificatie tot dat moment opgeschort. En alle EU-landen moeten ermee instemmen. Zo lang Nederland niet ratificeert kan het verdrag niet op 1 januari in werking treden, aldus Buitenlandse Zaken. Dat laatste wordt bevestigd door een woordvoerder van de Europese Commissie.”
Dit referendum houdt het hele EU verdrag op :D . Rutte kennende gaan ze het referendum helemaal niet doen. Het verdrag moet in gaan op 1 januari, dat wil zeggen dat het sowieso een aantal maanden vertraagd wordt.

Heerlijk, we pakken hier niet alleen het kabinet mee, maar ook de EU. En hoe.

Nu maar hopen dat het wereldnieuws wordt.
pi_156431836
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:39 schreef karton2 het volgende:

[..]

Omdat ze weten dat de EU wordt afgeschoten als er een referendum komt.
Snap het wel hoor; democratie is niet iets voor bange mensen.
Dan zijn juist zij huilies, had je nooit op een raadgevend referendum moeten inzetten en dus 1 van je kroonjuwelen moeten vershedderen...
I´m back.
pi_156431837
Het item bij RTL Nieuws...: http://www.rtlnieuws.nl/n(...)nsen-achter-geenpeil

Bijna 4 minuten tegenover 19 seconden bij de NOS
pi_156431966
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:31 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Nice ik heb een middag mensen lastig gevallen in de kroegen van Groningen :P. Ik kwam er mee weg omdat ik ongeveer elke eigenaar persoonlijk ken :@ :D. Heeft mij redelijk wat opgeleverd denk tegen de 200.
Hahaha hier ook, mijn familie, op het werk, via FB en op de app
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_156431969
quote:
2s.gif Op zondag 27 september 2015 20:44 schreef iBenny het volgende:
Het item bij RTL Nieuws...: http://www.rtlnieuws.nl/n(...)nsen-achter-geenpeil

Bijna 4 minuten tegenover 19 seconden bij de NOS
Tja NOS is bang om dit aandacht te geven anders zullen er wel meer bezuinigingen aankomen :P
pi_156432003
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:47 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Hahaha hier ook, mijn familie, op het werk, via FB en op de app
Mijn werkgever is (terecht) tegen elke politieke uiting op het werk ;(
pi_156432021
APechtold twitterde op zondag 27-09-2015 om 20:38:53 Ruim 300.000 tissues verder... :-) Gefeliciteerd #Geenpeil met de geslaagde referendum aanvraag! http://t.co/MHFadZPiaP reageer retweet
  zondag 27 september 2015 @ 20:50:19 #208
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_156432088
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 20:48 schreef iBenny het volgende:
APechtold twitterde op zondag 27-09-2015 om 20:38:53 Ruim 300.000 tissues verder... :-) Gefeliciteerd #Geenpeil met de geslaagde referendum aanvraag! http://t.co/MHFadZPiaP reageer retweet
Man man man...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 27 september 2015 @ 20:50:42 #209
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_156432102
Denkt ie al een maand over na hoor :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_156432138
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 20:50 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Man man man...
Wat voor aanvraag?
  zondag 27 september 2015 @ 20:51:51 #211
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156432142
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:44 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Verkopen is mijn vak :D ;), maar jouw tips waren te negatief qua inzet vooral in de omgeving waar ik mij vertoefde.

Maar voor de overbekende ja-fuik werkt zelfs vragen als ze het weer ook zo mooi vinden :'(
De opzet van dat topic was eerder om reacties uit te lokken (werkte), zodat het topic snel hoog in de AT kwam en dus onder de aandacht kwam.
The End Times are wild
pi_156432146
And the crowd goes:

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:20 schreef Sylv3se het volgende:
Nigel_Farage twitterde op zondag 27-09-2015 om 20:16:03 This push for a Dutch referendum shows that many peoples across Europe, not just the British, are tired of the undemocratic EU. reageer retweet
Farage _O_
Exact. Farage heeft het helemaal goed.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_156432151
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2015 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
Denkt ie al een maand over na hoor :')
En dan nog een fout maken :D
pi_156432182
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

De opzet van dat topic was eerder om reacties uit te lokken (werkte), zodat het topic snel hoog in de AT kwam en dus onder de aandacht kwam.
Zo doortrapt ;(, ik mag jou *;
pi_156432229
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_156432234
NL moet maar weer een koplopertje zijn, denk ik.
I´m back.
pi_156432250
quote:
14s.gif Op zondag 27 september 2015 20:36 schreef Ryan3 het volgende:
Snap niet hoe iemand die altijd op D66 stemde of nu op D66 zou stemmen hier op tegen kan zijn iig.
Tegen wat precies? Het houden van een referendum an sich, of dit referendum specifiek?
pi_156432314
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:44 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dit referendum houdt het hele EU verdrag op :D . Rutte kennende gaan ze het referendum helemaal niet doen. Het verdrag moet in gaan op 1 januari, dat wil zeggen dat het sowieso een aantal maanden vertraagd wordt.

Heerlijk, we pakken hier niet alleen het kabinet mee, maar ook de EU. En hoe.

Nu maar hopen dat het wereldnieuws wordt.
En dan is Nederland in 2016 ook nog eens tijdelijk voorzitter van de EU :D
pi_156432316
tomlouwerse twitterde op zondag 27-09-2015 om 20:44:54 Oeps! Voorspellen is lastig, vooral als het over de toekomst gaat. http://t.co/zZtotFJWsI #geenpeil http://t.co/t7IaoyM5Lk reageer retweet
pi_156432371
Ik snap de haat richting D66 niet zo. Zij hebben dit referendum überhaupt mogelijk gemaakt en zijn ten minste eerlijk over hun standpunt met betrekking tot Europa. Als je referenda mogelijk maakt, hoef je toch niet per se bij iedere wet vóór een referendum te zijn? De kritiek zou zich moeten richten op partijen als VVD, CDA en PvdA die hun achterbannen structureel voorliegen tijdens verkiezingen en steeds tegen de wil van de kiezer in beslissen.
pi_156432410
Over 2 uur wordt de tekenwebsite uitgezet. Nog even snel 450k handtekening halen zou mooi zijn.
pi_156432411
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:54 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Tegen wat precies? Het houden van een referendum an sich, of dit referendum specifiek?
Een referendum en dit referendum.
I´m back.
pi_156432444
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:55 schreef Physsic het volgende:
tomlouwerse twitterde op zondag 27-09-2015 om 20:44:54 Oeps! Voorspellen is lastig, vooral als het over de toekomst gaat. http://t.co/zZtotFJWsI #geenpeil http://t.co/t7IaoyM5Lk reageer retweet
Hoogleraar politicologie af. Of een studie 'internet sociologie' gaan volgen. Fossiel heeft duidelijk nog niet door dat internet best wat krachten samenvoegt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_156432458
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:57 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik snap de haat richting D66 niet zo. Zij hebben dit referendum überhaupt mogelijk gemaakt en zijn ten minste eerlijk over hun standpunt met betrekking tot Europa. Als je referenda mogelijk maakt, hoef je toch niet per se bij iedere wet vóór een referendum te zijn? De kritiek zou zich moeten richten op partijen als VVD, CDA en PvdA die hun achterbannen
Dit dus. Die hele aversie jegens de D66 dat is ontstaan op pseudo-intellectueel fora als GeenStijl is lachwekkend.
pi_156432471
Goed nieuws! :7

De EU-trolletjes hier op FOK! zullen vannacht wel bij mama in bed slapen. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')