abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 september 2015 @ 20:51:51 #211
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156432142
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:44 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Verkopen is mijn vak :D ;), maar jouw tips waren te negatief qua inzet vooral in de omgeving waar ik mij vertoefde.

Maar voor de overbekende ja-fuik werkt zelfs vragen als ze het weer ook zo mooi vinden :'(
De opzet van dat topic was eerder om reacties uit te lokken (werkte), zodat het topic snel hoog in de AT kwam en dus onder de aandacht kwam.
The End Times are wild
pi_156432146
And the crowd goes:

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:20 schreef Sylv3se het volgende:
Nigel_Farage twitterde op zondag 27-09-2015 om 20:16:03 This push for a Dutch referendum shows that many peoples across Europe, not just the British, are tired of the undemocratic EU. reageer retweet
Farage _O_
Exact. Farage heeft het helemaal goed.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_156432151
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2015 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
Denkt ie al een maand over na hoor :')
En dan nog een fout maken :D
pi_156432182
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

De opzet van dat topic was eerder om reacties uit te lokken (werkte), zodat het topic snel hoog in de AT kwam en dus onder de aandacht kwam.
Zo doortrapt ;(, ik mag jou *;
pi_156432229
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_156432234
NL moet maar weer een koplopertje zijn, denk ik.
I´m back.
pi_156432250
quote:
14s.gif Op zondag 27 september 2015 20:36 schreef Ryan3 het volgende:
Snap niet hoe iemand die altijd op D66 stemde of nu op D66 zou stemmen hier op tegen kan zijn iig.
Tegen wat precies? Het houden van een referendum an sich, of dit referendum specifiek?
pi_156432314
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:44 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dit referendum houdt het hele EU verdrag op :D . Rutte kennende gaan ze het referendum helemaal niet doen. Het verdrag moet in gaan op 1 januari, dat wil zeggen dat het sowieso een aantal maanden vertraagd wordt.

Heerlijk, we pakken hier niet alleen het kabinet mee, maar ook de EU. En hoe.

Nu maar hopen dat het wereldnieuws wordt.
En dan is Nederland in 2016 ook nog eens tijdelijk voorzitter van de EU :D
pi_156432316
tomlouwerse twitterde op zondag 27-09-2015 om 20:44:54 Oeps! Voorspellen is lastig, vooral als het over de toekomst gaat. http://t.co/zZtotFJWsI #geenpeil http://t.co/t7IaoyM5Lk reageer retweet
pi_156432371
Ik snap de haat richting D66 niet zo. Zij hebben dit referendum überhaupt mogelijk gemaakt en zijn ten minste eerlijk over hun standpunt met betrekking tot Europa. Als je referenda mogelijk maakt, hoef je toch niet per se bij iedere wet vóór een referendum te zijn? De kritiek zou zich moeten richten op partijen als VVD, CDA en PvdA die hun achterbannen structureel voorliegen tijdens verkiezingen en steeds tegen de wil van de kiezer in beslissen.
pi_156432410
Over 2 uur wordt de tekenwebsite uitgezet. Nog even snel 450k handtekening halen zou mooi zijn.
pi_156432411
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:54 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Tegen wat precies? Het houden van een referendum an sich, of dit referendum specifiek?
Een referendum en dit referendum.
I´m back.
pi_156432444
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:55 schreef Physsic het volgende:
tomlouwerse twitterde op zondag 27-09-2015 om 20:44:54 Oeps! Voorspellen is lastig, vooral als het over de toekomst gaat. http://t.co/zZtotFJWsI #geenpeil http://t.co/t7IaoyM5Lk reageer retweet
Hoogleraar politicologie af. Of een studie 'internet sociologie' gaan volgen. Fossiel heeft duidelijk nog niet door dat internet best wat krachten samenvoegt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_156432458
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:57 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik snap de haat richting D66 niet zo. Zij hebben dit referendum überhaupt mogelijk gemaakt en zijn ten minste eerlijk over hun standpunt met betrekking tot Europa. Als je referenda mogelijk maakt, hoef je toch niet per se bij iedere wet vóór een referendum te zijn? De kritiek zou zich moeten richten op partijen als VVD, CDA en PvdA die hun achterbannen
Dit dus. Die hele aversie jegens de D66 dat is ontstaan op pseudo-intellectueel fora als GeenStijl is lachwekkend.
pi_156432471
Goed nieuws! :7

De EU-trolletjes hier op FOK! zullen vannacht wel bij mama in bed slapen. _O-
pi_156432515
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:57 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik snap de haat richting D66 niet zo. Zij hebben dit referendum überhaupt mogelijk gemaakt en zijn ten minste eerlijk over hun standpunt met betrekking tot Europa. Als je referenda mogelijk maakt, hoef je toch niet per se bij iedere wet vóór een referendum te zijn? De kritiek zou zich moeten richten op partijen als VVD, CDA en PvdA die hun achterbannen structureel voorliegen tijdens verkiezingen en steeds tegen de wil van de kiezer in beslissen.
Ze zijn tegen ieder referendum over de EU. Pechtold probeerde nog het onderwerp Europa op de lijst van verboden onderwerpen te zetten.

Het is een hypocriete kutpartij. Een stel verraders. Haat aan D66.
pi_156432517
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:57 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik snap de haat richting D66 niet zo. Zij hebben dit referendum überhaupt mogelijk gemaakt en zijn ten minste eerlijk over hun standpunt met betrekking tot Europa. Als je referenda mogelijk maakt, hoef je toch niet per se bij iedere wet vóór een referendum te zijn? De kritiek zou zich moeten richten op partijen als VVD, CDA en PvdA die hun achterbannen structureel voorliegen tijdens verkiezingen en steeds tegen de wil van de kiezer in beslissen.
d66 is zo arrogant als wat als het gaat om hun neerkijken om de stemgerechtigden. 'de eu is te ingewikkeld om in een referendum te stoppen', ofwel, de stemgerechtigden zijn te dom om daarover te mogen beslissen. Ook weigeren ze te luisteren naar de eu-kritische houding.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_156432539
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:57 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik snap de haat richting D66 niet zo. Zij hebben dit referendum überhaupt mogelijk gemaakt en zijn ten minste eerlijk over hun standpunt met betrekking tot Europa. Als je referenda mogelijk maakt, hoef je toch niet per se bij iedere wet vóór een referendum te zijn? De kritiek zou zich moeten richten op partijen als VVD, CDA en PvdA die hun achterbannen structureel voorliegen tijdens verkiezingen en steeds tegen de wil van de kiezer in beslissen.
De kritiek is vooral het volgens D66 pleit voor referenda mensen organiseren er eentje. Wel het is eigenlijk niet voor dit bedoelt dit is stom.
pi_156432552
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_156432556
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 20:48 schreef iBenny het volgende:
APechtold twitterde op zondag 27-09-2015 om 20:38:53 Ruim 300.000 tissues verder... :-) Gefeliciteerd #Geenpeil met de geslaagde referendum aanvraag! http://t.co/MHFadZPiaP reageer retweet
300.000 zakdoekjes? Ik vraag me af hoezo d66 deze wet ooit heeft ingediend en hij als minister dat heeft goedgekeurd?
I´m back.
  zondag 27 september 2015 @ 21:01:47 #231
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156432600
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

300.000 zakdoekjes? Ik vraag me af hoezo d66 deze wet ooit heeft ingediend en hij als minister dat heeft goedgekeurd?
Nee, als je tekende zag je Pechtold met traantjes. Wel sportief (als dit de echte Pechtold is en geen nep-account)
The End Times are wild
pi_156432630
Van onze eigen Frontpage:

quote:
NOS Journaal besteedt amper aandacht aan GeenPeil

Het behalen van meer dan de benodigde 300.000 handtekeningen door GeenPeil voor een referendum over het associatieverdrag tussen Oekraïne en de Europese Unie is blijkbaar niet belangrijk genoeg voor het NOS Journaal. Tijdens Het Achtuurjournaal ging het namelijk maar 15 seconden over het succes van GeenPeil.

''Volgens actiegroep GeenPeil zijn er voldoende handtekeningen opgehaald waarmee ze een referendum kunnen afdwingen. Het referendum gaat over het associatieverdrag dat de EU met Oekraïne heeft gesloten, en zou dit voorjaar moeten worden gehouden. De uitkomst van het referendum is niet bindend'', is het enige wat het NOS erover zegt. Het RTL Nieuws begon de uitzending gelukkig wel met een lang item over GeenPeil.

De teller staat op dit moment op 448.000 handtekeningen. De Kiesraad maakt half oktober bekend of de handtekeningen geldig zijn, en of er een referendum komt.
(she/her)
pi_156432655
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:58 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Dit dus. Die hele aversie jegens de D66 dat is ontstaan op pseudo-intellectueel fora als GeenStijl is lachwekkend.
Nee, de hele aversie richting d66 is ontstaan bij het neerkijken van arrogander peggold op de stemmers van alles wat anders is dan d66.
Geenstijl heeft alleen een podium waar alles samenkomt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_156432663
Het is wat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 27 september 2015 @ 21:03:03 #235
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_156432683
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:02 schreef Fylax het volgende:
Van onze eigen Frontpage:

[..]

Zo erg is dat toch ook weer niet.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_156432734
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:00 schreef Confetti het volgende:
Ze zijn tegen ieder referendum over de EU. Pechtold probeerde nog het onderwerp Europa op de lijst van verboden onderwerpen te zetten.

Het is een hypocriete kutpartij. Een stel verraders. Haat aan D66.
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]

d66 is zo arrogant als wat als het gaat om hun neerkijken om de stemgerechtigden. 'de eu is te ingewikkeld om in een referendum te stoppen', ofwel, de stemgerechtigden zijn te dom om daarover te mogen beslissen. Ook weigeren ze te luisteren naar de eu-kritische houding.
Als je D66 stemt weet je ten minste wat je krijgt, dat is democratie. VVD, PvdA, CDA, zij doen aan volksverlakkerij.
pi_156432741
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 21:03 schreef richolio het volgende:

[..]

Zo erg is dat toch ook weer niet.
Vind ik wel.
(she/her)
  zondag 27 september 2015 @ 21:04:17 #238
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_156432754
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:04 schreef Fylax het volgende:

[..]

Vind ik wel.
Hoezo?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_156432771
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:04 schreef Fylax het volgende:

[..]

Vind ik wel.
Ach referendum of niet, stemmen mag je toch niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_156432778
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 21:04 schreef richolio het volgende:

[..]

Hoezo?
Dit is niet zomaar iets kleins, en dan wordt daar maar heel kort over bericht. Lijkt een beetje op propaganda wel.
(she/her)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')