abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156432515
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:57 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik snap de haat richting D66 niet zo. Zij hebben dit referendum überhaupt mogelijk gemaakt en zijn ten minste eerlijk over hun standpunt met betrekking tot Europa. Als je referenda mogelijk maakt, hoef je toch niet per se bij iedere wet vóór een referendum te zijn? De kritiek zou zich moeten richten op partijen als VVD, CDA en PvdA die hun achterbannen structureel voorliegen tijdens verkiezingen en steeds tegen de wil van de kiezer in beslissen.
Ze zijn tegen ieder referendum over de EU. Pechtold probeerde nog het onderwerp Europa op de lijst van verboden onderwerpen te zetten.

Het is een hypocriete kutpartij. Een stel verraders. Haat aan D66.
pi_156432517
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:57 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik snap de haat richting D66 niet zo. Zij hebben dit referendum überhaupt mogelijk gemaakt en zijn ten minste eerlijk over hun standpunt met betrekking tot Europa. Als je referenda mogelijk maakt, hoef je toch niet per se bij iedere wet vóór een referendum te zijn? De kritiek zou zich moeten richten op partijen als VVD, CDA en PvdA die hun achterbannen structureel voorliegen tijdens verkiezingen en steeds tegen de wil van de kiezer in beslissen.
d66 is zo arrogant als wat als het gaat om hun neerkijken om de stemgerechtigden. 'de eu is te ingewikkeld om in een referendum te stoppen', ofwel, de stemgerechtigden zijn te dom om daarover te mogen beslissen. Ook weigeren ze te luisteren naar de eu-kritische houding.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_156432539
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:57 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik snap de haat richting D66 niet zo. Zij hebben dit referendum überhaupt mogelijk gemaakt en zijn ten minste eerlijk over hun standpunt met betrekking tot Europa. Als je referenda mogelijk maakt, hoef je toch niet per se bij iedere wet vóór een referendum te zijn? De kritiek zou zich moeten richten op partijen als VVD, CDA en PvdA die hun achterbannen structureel voorliegen tijdens verkiezingen en steeds tegen de wil van de kiezer in beslissen.
De kritiek is vooral het volgens D66 pleit voor referenda mensen organiseren er eentje. Wel het is eigenlijk niet voor dit bedoelt dit is stom.
pi_156432552
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_156432556
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 20:48 schreef iBenny het volgende:
APechtold twitterde op zondag 27-09-2015 om 20:38:53 Ruim 300.000 tissues verder... :-) Gefeliciteerd #Geenpeil met de geslaagde referendum aanvraag! http://t.co/MHFadZPiaP reageer retweet
300.000 zakdoekjes? Ik vraag me af hoezo d66 deze wet ooit heeft ingediend en hij als minister dat heeft goedgekeurd?
I´m back.
  zondag 27 september 2015 @ 21:01:47 #231
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156432600
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

300.000 zakdoekjes? Ik vraag me af hoezo d66 deze wet ooit heeft ingediend en hij als minister dat heeft goedgekeurd?
Nee, als je tekende zag je Pechtold met traantjes. Wel sportief (als dit de echte Pechtold is en geen nep-account)
The End Times are wild
pi_156432630
Van onze eigen Frontpage:

quote:
NOS Journaal besteedt amper aandacht aan GeenPeil

Het behalen van meer dan de benodigde 300.000 handtekeningen door GeenPeil voor een referendum over het associatieverdrag tussen Oekraïne en de Europese Unie is blijkbaar niet belangrijk genoeg voor het NOS Journaal. Tijdens Het Achtuurjournaal ging het namelijk maar 15 seconden over het succes van GeenPeil.

''Volgens actiegroep GeenPeil zijn er voldoende handtekeningen opgehaald waarmee ze een referendum kunnen afdwingen. Het referendum gaat over het associatieverdrag dat de EU met Oekraïne heeft gesloten, en zou dit voorjaar moeten worden gehouden. De uitkomst van het referendum is niet bindend'', is het enige wat het NOS erover zegt. Het RTL Nieuws begon de uitzending gelukkig wel met een lang item over GeenPeil.

De teller staat op dit moment op 448.000 handtekeningen. De Kiesraad maakt half oktober bekend of de handtekeningen geldig zijn, en of er een referendum komt.
(she/her)
pi_156432655
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 20:58 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Dit dus. Die hele aversie jegens de D66 dat is ontstaan op pseudo-intellectueel fora als GeenStijl is lachwekkend.
Nee, de hele aversie richting d66 is ontstaan bij het neerkijken van arrogander peggold op de stemmers van alles wat anders is dan d66.
Geenstijl heeft alleen een podium waar alles samenkomt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_156432663
Het is wat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 27 september 2015 @ 21:03:03 #235
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_156432683
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:02 schreef Fylax het volgende:
Van onze eigen Frontpage:

[..]

Zo erg is dat toch ook weer niet.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_156432734
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:00 schreef Confetti het volgende:
Ze zijn tegen ieder referendum over de EU. Pechtold probeerde nog het onderwerp Europa op de lijst van verboden onderwerpen te zetten.

Het is een hypocriete kutpartij. Een stel verraders. Haat aan D66.
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]

d66 is zo arrogant als wat als het gaat om hun neerkijken om de stemgerechtigden. 'de eu is te ingewikkeld om in een referendum te stoppen', ofwel, de stemgerechtigden zijn te dom om daarover te mogen beslissen. Ook weigeren ze te luisteren naar de eu-kritische houding.
Als je D66 stemt weet je ten minste wat je krijgt, dat is democratie. VVD, PvdA, CDA, zij doen aan volksverlakkerij.
pi_156432741
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 21:03 schreef richolio het volgende:

[..]

Zo erg is dat toch ook weer niet.
Vind ik wel.
(she/her)
  zondag 27 september 2015 @ 21:04:17 #238
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_156432754
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:04 schreef Fylax het volgende:

[..]

Vind ik wel.
Hoezo?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_156432771
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:04 schreef Fylax het volgende:

[..]

Vind ik wel.
Ach referendum of niet, stemmen mag je toch niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_156432778
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2015 21:04 schreef richolio het volgende:

[..]

Hoezo?
Dit is niet zomaar iets kleins, en dan wordt daar maar heel kort over bericht. Lijkt een beetje op propaganda wel.
(she/her)
pi_156432810
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:02 schreef Monolith het volgende:
Het is wat.
Ja, klopt.
Jij bent niet blij met deze eerste D66 overwinning op de gangbare democratische procedures?
I´m back.
  zondag 27 september 2015 @ 21:05:41 #242
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156432819
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:03 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

[..]

Als je D66 stemt weet je ten minste wat je krijgt, dat is democratie. VVD, PvdA, CDA, zij doen aan volksverlakkerij.
Dat klopt. Pechtold heeft altijd eerlijk toegegeven achter de EU te staan. Hoe zeer ik de EU ook veracht, ik heb meer respect voor iemand die daar eerlijk voor uit durft te komen dan voor bijvoorbeeld een Rutte, die in verkiezingstijd ook net doet alsof hij de EU een corrupte en incompetente bende vind, maar als de stemmen binnen zijn weer braaf aan de leiband van Brussel gaat lopen.
The End Times are wild
pi_156432852
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:05 schreef LXIV het volgende:
Dat klopt. Pechtold heeft altijd eerlijk toegegeven achter de EU te staan. Hoe zeer ik de EU ook veracht, ik heb meer respect voor iemand die daar eerlijk voor uit durft te komen dan voor bijvoorbeeld een Rutte, die in verkiezingstijd ook net doet alsof hij de EU een corrupte en incompetente bende vind, maar als de stemmen binnen zijn weer braaf aan de leiband van Brussel gaat lopen.
Precies.
pi_156432872
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:03 schreef Childofthe90s het volgende:
Als je D66 stemt weet je ten minste wat je krijgt, dat is democratie. VVD, PvdA, CDA, zij doen aan volksverlakkerij.
Elitaire hooghartige op de straat neerkijkende bilderberg mafia.

You have to choose between a giant douche and a turd.

Doe mij maar nieuw elan in de politiek.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_156432885
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:05 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat klopt. Pechtold heeft altijd eerlijk toegegeven achter de EU te staan. Hoe zeer ik de EU ook veracht, ik heb meer respect voor iemand die daar eerlijk voor uit durft te komen dan voor bijvoorbeeld een Rutte, die in verkiezingstijd ook net doet alsof hij de EU een corrupte en incompetente bende vind, maar als de stemmen binnen zijn weer braaf aan de leiband van Brussel gaat lopen.
Pechtold en EERLIJK? Je maakt een grapje hoop ik.

Laat Pechtold het volk maar eens vertellen wat een verregaande integratie van de EU en zaken als eurobonds nou precies betekenen voor de Nederlandse Staat en soevereiniteit.

Pechtold en eerlijk. Haha.
  zondag 27 september 2015 @ 21:07:19 #246
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_156432923
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:04 schreef Fylax het volgende:

[..]

Dit is niet zomaar iets kleins, en dan wordt daar maar heel kort over bericht. Lijkt een beetje op propaganda wel.
Hoe is dat propaganda? Volgens beetje een misplaatst begrip in deze.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_156432934
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:06 schreef Confetti het volgende:

[..]

Pechtold en EERLIJK? Je maakt een grapje hoop ik.

Laat Pechtold het volk maar eens vertellen wat een verregaande integratie van de EU en zaken als eurobonds nou precies betekenen voor de Nederlandse Staat en soevereiniteit.

Pechtold en eerlijk. Haha.
Pechtold komt op voor zijn achterban, ongeacht zijn standpunten is dat wat een democraat hoort te doen. De VVD bijvoorbeeld, die geeft de eigen achterban een klap in het gezicht en geeft de schuld aan PvdA of Brussel.
  zondag 27 september 2015 @ 21:08:09 #248
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156432962
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:06 schreef Confetti het volgende:

[..]

Pechtold en EERLIJK? Je maakt een grapje hoop ik.

Laat Pechtold het volk maar eens vertellen wat een verregaande integratie van de EU en zaken als eurobonds nou precies betekenen voor de Nederlandse Staat en soevereiniteit.

Pechtold en eerlijk. Haha.
Er zit minder ruimte tussen wat Pechtold zegt en wat hij doet dan bijvoorbeeld bij Rutte of Samsom. Dat bedoel ik te zeggen.
The End Times are wild
pi_156432974
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 21:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, klopt.
Jij bent niet blij met deze eerste D66 overwinning op de gangbare democratische procedures?
Ach blij, ik vind dat de mogelijkheid moet bestaan en dat het idee dan ook is dat mensen er gebruik van moeten kunnen maken. In dit geval is het in mijn ogen allemaal wel erg symbolisch.
Mijn opmerking was overigens meer gericht tegen de hele paranoia omtrent de berichtgeving van het NOS journaal. Voor mensen die hier middenin zaten is het ongetwijfeld een enorme gebeurtenis, maar vooralsnog valt er niet echt veel over te melden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 27 september 2015 @ 21:08:52 #250
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156432995
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 21:06 schreef Confetti het volgende:

[..]

Pechtold en EERLIJK? Je maakt een grapje hoop ik.

Laat Pechtold het volk maar eens vertellen wat een verregaande integratie van de EU en zaken als eurobonds nou precies betekenen voor de Nederlandse Staat en soevereiniteit.

Pechtold en eerlijk. Haha.
Inderdaad Pechtold heeft een hele geloofwaardige kop als je hem voor het eerst ziet. Maar het is echt een aap eerste klas, zo hypocriet als de pest. Draaiend en doen om ons land maar weg te geven aan Brussel.

Nee Pechtold, bah een heel eng vies naar hypocriet ventje. Bah :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')