Ik vraag me af wat voor voorbereiding Peter nu nodig had gisteren en eergisteren.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, ¤5000,- voor 2 dagen kan hij weer een maandje van leven
Dat ging rap ... en makkelijkquote:Op donderdag 24 september 2015 23:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Floormanager heeft ze eruit getrapt
Die doen een Tong80'jequote:Op donderdag 24 september 2015 23:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Floormanager heeft ze eruit getrapt
Hij is nu van de EO.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Is dat die gast van PowNed, met die schurftige baard met grijze haren erin?
Jaquote:Op donderdag 24 september 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Jij weet heus wel dat hij Danny heet.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Het ziet er niet uit. Waarom nemen mensen een baard als dat lelijk staat en als ze dat 10 jaar ouder doet lijken? Een soort mannelijkheid uitstralen?quote:
Echt hoor, met zijn act.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij weet heus wel dat hij Danny heet.
Pauw trekt nou eemaal meer kijkers dan VI op een vrijdag.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:40 schreef Uccie het volgende:
Waarom komt Genee bij Pauw over voetbal praten, die kerel heeft daar toch een eigen programma voor?
Extra zakcentjequote:Op donderdag 24 september 2015 23:40 schreef Uccie het volgende:
Waarom komt Genee bij Pauw over voetbal praten, die kerel heeft daar toch een eigen programma voor?
Oh echt, ik dacht dat daar nog heel veel mensen naar keken.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Pauw trekt nou eemaal meer kijkers dan VI op een vrijdag.
Oh het, Peter R-syndroom.quote:
Ach... modetrant he..quote:Op donderdag 24 september 2015 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit. Waarom nemen mensen een baard als dat lelijk staat en als ze dat 10 jaar ouder doet lijken? Een soort mannelijkheid uitstralen?
Alleen de bovenkant niet in.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:43 schreef Uccie het volgende:
Heeft Mioch nou zijn kunstgebit niet in
Ok.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wist inderdaad wel dat -ie Danny heet, achteraf. Ik kon eerst niet op de naam komen.
Integer journalistiek programma.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Wat leuk dat Pauw nu ook Funniest Home Videos-invloeden heeft.
Ik zou Danny niet doen. Baarden an sich vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
Wat vind Grunge van Danny en zijn baard?
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Integer journalistiek programma.
Jesse Klaver zie ik nog wel een misser maken tijdens de campange van de tweede-kamer. Hij is best een handige jongen, maar niet zo geslepen als Rutte, Wilders of Pechtold.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Jesse Klaver vind ik een hele enge jongen.
Ja tegenvaller ditquote:Op vrijdag 25 september 2015 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wij kijken blijkbaar al iets te lang VI
Aan de beentjes ophangen, dan lacht ze.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:45 schreef Specularium het volgende:
Sanne Wallis de Vries vind ik ook een enge jongen.
Dieseltje he.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit debat moet nog wat op gang komen xD.
Plaszak.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:15 schreef Specularium het volgende:
Als ik Mansveld zie kan ik alleen maar aan SM denken.
Die reed gewoon lekker nog in een oude diesel.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Die VW-reclame met dat oude vrouwtje zal voorlopig niet meer worden uitgezonden
Die waren gelukkig nog wel schoon jaquote:Op vrijdag 25 september 2015 23:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Die reed gewoon lekker nog in een oude diesel.
Beter dan die oude Mercedes diesel van Femke. En geen verkeerde auto, zo'n Volvo.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Volvo V70 diesel, voor Jesse Klaver.
Niet milieuvriendelijk.
[ afbeelding ]
Toen boeide het allemaal nog niet en dat vrouwtje is er ook oud mee geworden.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die waren gelukkig nog wel schoon ja
of emo muziekquote:Op vrijdag 25 september 2015 23:15 schreef Specularium het volgende:
Als ik Mansveld zie kan ik alleen maar aan SM denken.
Hij had het zelf over een ecomodel ofzo, verder heb ik er geen donder verstand vanquote:Op vrijdag 25 september 2015 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Valt me tegen dat Klaver zelf geen hybride rijdt maar ook zo'n stinkdiesel.
Hij zit zelf af te geven op diesels.
Femke reed in een auto die nog veel vervuilender was.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat is toch gewoon iets wat alle sociale partijen willen. Dat zit in hun ideologie. Behalve bij PvdA dan, die weten niet wat ze willen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:19 schreef luxerobots het volgende:
Jesse Klaver wil de directeuren aan de tand voelen. Snotneus.
Dit. Zo'n 'journalist' die zichzelf iets te graag wil profileren...quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:19 schreef Monolith het volgende:
Die Smit is maar een irritant figuur.
Diesel rijders betalen al meer wegenbelasting.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:21 schreef Be-Smart het volgende:
Ik vind dat diesel rijders het wel zelf moeten betalen. Dat laffe gedoe! Mensen hebben hun eigen verantwoordelijkheid.
Femke Halsema rijdt rond in een Hummer.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Is gewoon energielabel B, die DRIVe van hem. Is gewoon een mooi motortje.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:
En jij?quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Femke Halsema rijdt rond in een Hummer.
Weinig twintigers met een vmbo-diploma rijden zo'n auto.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Op basis van de verkeerde normen -> dat moet dus hoger zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Diesel rijders betalen al meer wegenbelasting.
Waar het net bij Pauw over ging was meer een auto van de zaak, dat terzijde. Belastingwetgeving over auto's zit vrij ingewikkeld in elkaarquote:Op vrijdag 25 september 2015 23:26 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Op basis van de verkeerde normen -> dat moet dus hoger zijn.
Rijders met een oude en nieuwe diesel betalen even veel belasting. Die prijs zal dus wel gebaseerd zijn op die stinkdiesels uit begin jaren '90.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:26 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Op basis van de verkeerde normen -> dat moet dus hoger zijn.
Het is niet zo dat maatschappelijk verantwoord ondernemen niets te maken heeft met ondernemen. En ook als het om economie gaat, is het bredere verhaal natuurlijk relevant. Je kan niet alleen naar de markt kijken en denken dat je economische materie in brede zin begrijpt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:26 schreef Tagliano het volgende:
Als ik iets wil weten over filosofie ga ik wel filosofie studeren, ietwat gechargeerd gezegd
Natuurlijk is het relevant, maar in mijn optiek (ik doe een economische studie) wordt er best wat aandacht besteed aan ethiek of aan dat iets wat economisch optimaal niet maatschappelijk optimaal hoeft te zijnquote:Op vrijdag 25 september 2015 23:28 schreef Djoetma het volgende:
Het is niet zo dat maatschappelijk verantwoord ondernemen niets te maken heeft met ondernemen. En ook als het om economie gaat, is het bredere verhaal natuurlijk relevant. Je kan niet alleen naar de markt kijken en denken dat je economische materie in brede zin begrijpt.
Het is een 1.6 diesel.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Volvo V70 diesel, voor Jesse Klaver.
Niet milieuvriendelijk.
[ afbeelding ]
Die tokkies uit Deventerquote:Op vrijdag 25 september 2015 23:44 schreef Grunge. het volgende:
Geen aso's in de studio? Jammer, had ik nog graag even meegepikt.
Je hebt ook rechtse propaganda op de nationale gesubsidieerde omroep (Powned)quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:46 schreef DSVM het volgende:
Linkse propaganda op de nationale gesubsidieerde omroep
Wat is hier in hemelsnaam 'linkse propaganda' aan?quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:46 schreef DSVM het volgende:
Linkse propaganda op de nationale gesubsidieerde omroep
Die zouden ze eens moeten vragen hoe hij denkt over 80 of zelfs 160 miljoen investeren in vluchtelingen in plaats van in schilderijen.quote:
Een programma van de VARA, en dan vragen wat er linkse propaganda isquote:Op vrijdag 25 september 2015 23:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat is hier in hemelsnaam 'linkse propaganda' aan?
Het Nederlands elftal nietquote:Op vrijdag 25 september 2015 23:49 schreef tralalala het volgende:
We willen graag in de top 5 blijven Jeroen.
quote:
Dat wilt niet zeggen dat alles dat ze bespreken 'linkse propaganda' is.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:49 schreef DSVM het volgende:
[..]
Een programma van de VARA, en dan vragen wat er linkse propaganda is
quote:
Asielzoekster zou een heel ander verhaal zijnquote:Op vrijdag 25 september 2015 23:51 schreef luxerobots het volgende:
Pauw vaart gewoon door als hij een asielzoeker ziet.
Mensen met een andere mening worden altijd afgekapt door Jeroen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat wilt niet zeggen dat alles dat ze bespreken 'linkse propaganda' is.
In dat geval zouden ze alleen de linkse invalshoeken bespreken in het programma, en dat is nu niet het geval.
Die opmerking was wel episch slecht.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:54 schreef Rickertman96 het volgende:
wie wil er nou met dat mens opschieten
Kwartiertje over pikangst.quote:
Ja maar, VARA, links complot om dit stelselmatig te negeren en bagatelliseren, EUSSR en meer van die zaken werden mij voorgeschoteld in het NWS topic.quote:
Het is toch ook enorm onderbelicht gebleven in de media? Nu kunnen er er niet meer omheen natuurlijk.quote:Op maandag 28 september 2015 15:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja maar, VARA, links complot om dit stelselmatig te negeren en bagatelliseren, EUSSR en meer van die zaken werden mij voorgeschoteld in het NWS topic.
Ik verwacht op zijn minst Peter R de Vries die Jan Roos komt wegzetten als hedendaagse nazi.
quote:Op maandag 28 september 2015 15:23 schreef Specularium het volgende:
Kun je gewoon tegen Michael roepen dat zijn moeder een hoer is.
Kan ie niks zeggen.
Wel grappig dat de hypocrietjes van GeenStijl de afgelopen maand zo hebben lopen mekkeren om aandacht in traditionele media, terwijl ze normaal te koop lopen tegen de oude, dodenbomenjournalistiek. Ze kochten nu zelfs een advertentie in de Telegraaf.quote:Op maandag 28 september 2015 15:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is toch ook enorm onderbelicht gebleven in de media? Nu kunnen er er niet meer omheen natuurlijk.
Valt nog wel mee, weken geleden zat Jan Roos ook al bij Pauw over Geenpeil. Hij kwam alleen niet erg goed uit de verf. Tevens was er aandacht van o.a. RTL en NOS in de eerste weken van Geenpeil.quote:Op maandag 28 september 2015 15:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is toch ook enorm onderbelicht gebleven in de media? Nu kunnen er er niet meer omheen natuurlijk.
Je komt wel een beetje gefrustreerd over zo.quote:Op maandag 28 september 2015 15:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Wel grappig dat de hypocrietjes van GeenStijl de afgelopen maand zo hebben lopen mekkeren om aandacht in traditionele media, terwijl ze normaal te koop lopen tegen de oude, dodenbomenjournalistiek. Ze kochten nu zelfs een advertentie in de Telegraaf.
quote:Koning spreekt Algemene Vergadering VN toe
Koning Willem Alexander spreekt vanavond de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties toe. Een unieke gebeurtenis, want Willem Alexander is het eerste Nederlandse staatshoofd die dit mag doen. Inzet is het bemachtigen van een zetel in de VN-veiligheidsraad. Om dat voor elkaar te krijgen heeft Nederland een zware delegatie naar New York gestuurd. Behalve de koning en koningin zijn premier Rutte, premier Eman van Aruba, de ministers Koenders en Ploumen, staatssecretaris Mansveld en burgemeester Aboutaleb van Rotterdam mee. Pauw kijkt met Royalty-watcher Marc van der Linden en ChristenUnie-Kamerlid Joël Voordewind terug op de speech. Hoe deed de koning het?
quote:Nieuwe clip De Staat hit op Youtube
De videoclip van het nummer Witch Doctor van de Nijmeegse band De Staat is een grote hit. Op YouTube was de video maandag al 70.000 keer bekeken. In de clip is de zanger te zien als een soort volksmenner, die een groep half-naakte mannen aanzet tot een rituele dans. Torre Florim vertelt vanavond hoe de clip gemaakt is.
Dan zou Enzo Knolquote:Op maandag 28 september 2015 21:45 schreef marcodej het volgende:
Dus 70.000 views is reden om op prime time op tv te komen?
Videoclips interesseren me geen moer. Het gaat mij puur om de muziek.quote:Op maandag 28 september 2015 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering zal hem wel op repeat hebben.
Dus is er niets veranderd, ze hebben dus nog steeds alle reden om te zeiken op de oude media, en terecht.quote:Op maandag 28 september 2015 15:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Wel grappig dat de hypocrietjes van GeenStijl de afgelopen maand zo hebben lopen mekkeren om aandacht in traditionele media, terwijl ze normaal te koop lopen tegen de oude, dodenbomenjournalistiek. Ze kochten nu zelfs een advertentie in de Telegraaf.
Dit soort onzin mag wat mij betreft lekker wegblijven, maar ik ben sowieso wel een voorstander van een wat serieuzere late night talkshow.quote:Op maandag 28 september 2015 22:35 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Of iedereen even een hilarisch filmpje uit 1980 wil sturen.
Succes Hans.quote:Op maandag 28 september 2015 22:55 schreef Rickertman96 het volgende:
Dit kan wel een topshow worden
Daarom ga ik nu op tijd schijten
Zijn moeder schijnt na de geboorte 325 hechtingen nodig te hebben gehad.quote:Op maandag 28 september 2015 23:01 schreef BobW het volgende:
Wow, sinds wanneer is die Marc van der Linden zo dik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je snapt het niet he. Geeft niks hoor.quote:Op maandag 28 september 2015 22:49 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Dus is er niets veranderd, ze hebben dus nog steeds alle reden om te zeiken op de oude media, en terecht.
Hij kan 3 jaar zonder eten hoorquote:Op maandag 28 september 2015 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik verbaas me nog steeds hoe die Marc in leven blijft
Hij zal ongetwijfeld een goed (en sterk) hart hebben.quote:Op maandag 28 september 2015 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Valt weinig aan te begrijpen, ik geef alleen aan dat er dus wederom of nog steeds een reden tot zeiken is op de oude media.quote:Op maandag 28 september 2015 23:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Je snapt het niet he. Geeft niks hoor.
Hoe wordt hij eigenlijk naar de studio's vervoerd? Per ambulance? Per takelwagen?quote:Op maandag 28 september 2015 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Convoi exceptionnelquote:Op maandag 28 september 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe wordt hij eigenlijk naar de studio's vervoerd? Per ambulance? Per takelwagen?
Volgens Bernie van Joppen hebben ze zijn taxi volgespoten met jitquote:Op maandag 28 september 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe wordt hij eigenlijk naar de studio's vervoerd? Per ambulance? Per takelwagen?
quote:Op maandag 28 september 2015 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
1. Het is hypocriet om af te geven op oude media maar dan wel op Twitter wekenlang bijkans te smeken om een artikeltje en advertenties kopen.quote:Op maandag 28 september 2015 23:06 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Valt weinig aan te begrijpen, ik geef alleen aan dat er dus wederom of nog steeds een reden tot zeiken is op de oude media.
Dat ligt aan die mensen, niet aan die Islamiet.quote:Op maandag 28 september 2015 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Menig Islamiet wordt in dit topic verkettert als hij dit soort teksten bezigt.
Met printerinkt als toetjequote:Op maandag 28 september 2015 23:08 schreef Zipportal het volgende:
Marc heeft ook wat dozen papier opgegeten.
Arme taxi.quote:Op maandag 28 september 2015 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens Bernie van Joppen hebben ze zijn taxi volgespoten met jit
Helaas niet.quote:Op maandag 28 september 2015 23:09 schreef marcodej het volgende:
Gaan we het nog over heerlijke WK Wielrennen hebben?
Mart had in deze show inderdaad niet misstaan.quote:Op maandag 28 september 2015 23:09 schreef marcodej het volgende:
Gaan we het nog over het heerlijke WK Wielrennen hebben?
Zo, echt wel.quote:Op maandag 28 september 2015 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is die Jan Roos een goedkope volksmenner zeg
Fredquote:Op maandag 28 september 2015 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Volkert van der G. zit achter die CU man.
Nee, dan krijg ik weer een originele note van jou.quote:Op maandag 28 september 2015 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Origineel.
Heb je ook nog een plaatje van een huilende Pechtold?
De bijbel.quote:Op maandag 28 september 2015 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Heeft die gristen eigenlijk wel een eigen mening ?
Bekokstoven in de kerk.quote:Op maandag 28 september 2015 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Heeft die gristen eigenlijk wel een eigen mening ?
quote:Op maandag 28 september 2015 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Origineel.
Heb je ook nog een plaatje van een huilende Pechtold?
Billy Joel vindt dit leuk.quote:Op maandag 28 september 2015 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Met kinderen een staatsgreep bekokstoven achter de piano
Dat heb je alleen met een gezonde levensstijl. Volgens mij zijn zijn kransslagaders bijna helemaal dichtgeslipt en id er heel veel visceraal vet (vet wat in je organen terechtkomt: heel ongezond!)quote:Op maandag 28 september 2015 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld een goed (en sterk) hart hebben.
Xenofobie heeft met kleur te maken!quote:
1. Ach, jouw mening en ze nemen het allemaal niet zo nauw. Als ze het doel maar halen en da's gelukt.quote:Op maandag 28 september 2015 23:07 schreef Szura het volgende:
[..]
1. Het is hypocriet om af te geven op oude media maar dan wel op Twitter wekenlang bijkans te smeken om een artikeltje en advertenties kopen.
2. Het krijgt de laatste dagen ruimschoots aandacht in kranten en op radio/tv. Dus dat deel van je post klopt ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |