Ik vraag me af wat voor voorbereiding Peter nu nodig had gisteren en eergisteren.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, ¤5000,- voor 2 dagen kan hij weer een maandje van leven
Dat ging rap ... en makkelijkquote:Op donderdag 24 september 2015 23:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Floormanager heeft ze eruit getrapt
Die doen een Tong80'jequote:Op donderdag 24 september 2015 23:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Floormanager heeft ze eruit getrapt
Hij is nu van de EO.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Is dat die gast van PowNed, met die schurftige baard met grijze haren erin?
Jaquote:Op donderdag 24 september 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Jij weet heus wel dat hij Danny heet.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Het ziet er niet uit. Waarom nemen mensen een baard als dat lelijk staat en als ze dat 10 jaar ouder doet lijken? Een soort mannelijkheid uitstralen?quote:
Echt hoor, met zijn act.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij weet heus wel dat hij Danny heet.
Pauw trekt nou eemaal meer kijkers dan VI op een vrijdag.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:40 schreef Uccie het volgende:
Waarom komt Genee bij Pauw over voetbal praten, die kerel heeft daar toch een eigen programma voor?
Extra zakcentjequote:Op donderdag 24 september 2015 23:40 schreef Uccie het volgende:
Waarom komt Genee bij Pauw over voetbal praten, die kerel heeft daar toch een eigen programma voor?
Oh echt, ik dacht dat daar nog heel veel mensen naar keken.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Pauw trekt nou eemaal meer kijkers dan VI op een vrijdag.
Oh het, Peter R-syndroom.quote:
Ach... modetrant he..quote:Op donderdag 24 september 2015 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit. Waarom nemen mensen een baard als dat lelijk staat en als ze dat 10 jaar ouder doet lijken? Een soort mannelijkheid uitstralen?
Alleen de bovenkant niet in.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:43 schreef Uccie het volgende:
Heeft Mioch nou zijn kunstgebit niet in
Ok.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wist inderdaad wel dat -ie Danny heet, achteraf. Ik kon eerst niet op de naam komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |